en van roken en teveel melk drinken krijg je kanker, maar dat zeg ik ook niet steeds als iemand naar zijn sigaret reikt als hij zijn bekertje melk heeft leeg gedronken. En in de auto stappen verhoogt de kans op een verkeersongeluk, maar dat roep ik ook niet dagelijks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:34 schreef Calibrero het volgende:
Rauw vlees eten verhoogt inderdaad de kans op wormen.
Dus die 'lolbroeken' hebben gewoon gelijk.
Plus daarbij, Filet American is kanker ranzig en alleen voor mensen zonder smaak.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:35 schreef Noorseviking het volgende:
Sla hem op zijn Kanis Gunnink!.
gek dat zijn echt dingen die ik niet gauw zou doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef Herald het volgende:
en hun moeder anaal nemen,
Jij bent stoer!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb vandaag osseworst gegeten die over de datum was.
livin' on the edge...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb vandaag osseworst gegeten die over de datum was.
Sowieso rauw eten, jummie!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef zatoichi het volgende:
Ach veel filet american eten helpt je weerstand juist verhogen tegen die beesten!
En hoveel mensen eten wel niet een broodje tartaar (veel meer rauw vlees, filet amircain is half mayo), rosbief, een biefstuk, sushi, carpaccio enz.
-3quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Devlinsect het volgende:
Je maag inhoud is zo fokking zuur (PH van -3 dacht ik), dat geen enkele worm dit kan overleven.
Ik eet ieder weekend filet american. Wel eens ziek van geweest. Nog nooit wormen van gehad.
Jij ook al?? Ik zat laatst ook met een smakelijk bordje voor de buis, begint zo'n iets te ouwe doos te vertellen dat ze nu zo'n fijne vaginale creme heeft waardoor haar vagina minder zuur is oid.. nou m'n honger was overquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:33 schreef Broekpaling het volgende:
Dat je je daar al aan ergert...![]()
Ik heb een poephekel aan die vrouwvagina reclames rond etenstijd.![]()
* Hi_flyer Hard in de lach schootquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Devlinsect het volgende:
(PH van -3 dacht ik)
Tonijnsalade met ei is ook lekker, laten we het daarover eens zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef Johnnn het volgende:
Tonijnsalade met ei Bier is ook veul lekkerder!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |