en van roken en teveel melk drinken krijg je kanker, maar dat zeg ik ook niet steeds als iemand naar zijn sigaret reikt als hij zijn bekertje melk heeft leeg gedronken. En in de auto stappen verhoogt de kans op een verkeersongeluk, maar dat roep ik ook niet dagelijks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:34 schreef Calibrero het volgende:
Rauw vlees eten verhoogt inderdaad de kans op wormen.
Dus die 'lolbroeken' hebben gewoon gelijk.
Plus daarbij, Filet American is kanker ranzig en alleen voor mensen zonder smaak.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:35 schreef Noorseviking het volgende:
Sla hem op zijn Kanis Gunnink!.
gek dat zijn echt dingen die ik niet gauw zou doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef Herald het volgende:
en hun moeder anaal nemen,
Jij bent stoer!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb vandaag osseworst gegeten die over de datum was.
livin' on the edge...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb vandaag osseworst gegeten die over de datum was.
Sowieso rauw eten, jummie!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef zatoichi het volgende:
Ach veel filet american eten helpt je weerstand juist verhogen tegen die beesten!
En hoveel mensen eten wel niet een broodje tartaar (veel meer rauw vlees, filet amircain is half mayo), rosbief, een biefstuk, sushi, carpaccio enz.
-3quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Devlinsect het volgende:
Je maag inhoud is zo fokking zuur (PH van -3 dacht ik), dat geen enkele worm dit kan overleven.
Ik eet ieder weekend filet american. Wel eens ziek van geweest. Nog nooit wormen van gehad.
Jij ook al?? Ik zat laatst ook met een smakelijk bordje voor de buis, begint zo'n iets te ouwe doos te vertellen dat ze nu zo'n fijne vaginale creme heeft waardoor haar vagina minder zuur is oid.. nou m'n honger was overquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:33 schreef Broekpaling het volgende:
Dat je je daar al aan ergert...![]()
Ik heb een poephekel aan die vrouwvagina reclames rond etenstijd.![]()
* Hi_flyer Hard in de lach schootquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Devlinsect het volgende:
(PH van -3 dacht ik)
Tonijnsalade met ei is ook lekker, laten we het daarover eens zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef Johnnn het volgende:
Tonijnsalade met ei Bier is ook veul lekkerder!![]()
negatieve PH waarden en die hoger dan 14 bestaan trouwens welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:58 schreef Herald het volgende:
omdat ik geen snars verstand heb van pH waardes heb ik even opgezocht waarom men zo moet lachen om -3
Van pH 14 tot pH 0
pH 14: Natronloogoplossing van 1 mol/L
pH 13: Natronloogoplossing van 0,1 mol/L
pH 11,5: huishoudammonia
pH 10,5: zeepsop
pH 8,5: zeewater, darmsap
pH 7,4: menselijk bloed
pH 7: zuiver water (neutraal)
pH 6,7: melk
pH 6: natuurlijke regen
pH 5: licht zure regen
pH 4,5: tomaten
pH 4: zure regen, tomatensap
pH 3: consumptieazijn
pH 2,3: Coca-Cola
pH 2: maagzuur, citroensap
pH 1: zwavelzuur (accuzuur)
pH 0: zoutzuur (1 mol/L)
dan is -3 wel heel erg zuur ja
quote:Hallo allemaal,
Ik hoorde laatst toch een raar verhaal van iemand die in de vleesverwerkingsindustrie werkt. Dat ging over wat hij nooit meer zal eten nu hij weet hoe het verwerkt wordt. Nou dat was dus Filet American. Reden: het vlees wordt vermalen en daarna eerst een aantal weken diep ingevroren omdat ze anders de bacterien en vooral de lintworm (!) niet dood kregen. Sindsdien eet ik het dus ook niet meer maar ik vind dat op zich wel jammer want het is wel lekker. Ik weet dat er in frikadellen ook niet het fijnste vlees zit maar dat wordt tenminste nog gefrituurd op hoge temperatuur en is niet rauw. Zou er nog ergens wel goede filet american verkregen kunnen worden? Ik bedoel, hoe weet je zeker of het echt gemaakt is van biefstuk? Dat is volgens mij sowieso niet het geval met de filet die je in de supermarkt koopt.
-3 ja, pH schaal gaat voorts ook in minnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Devlinsect het volgende:
Je maag inhoud is zo fokking zuur (PH van -3 dacht ik), dat geen enkele worm dit kan overleven.
Ik eet ieder weekend filet american. Wel eens ziek van geweest. Nog nooit wormen van gehad.
Leven en laten leven, zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:00 schreef Rosbief het volgende:
Ik schijt al jaren wormen, boeien, zolang ik er zelf geen last van ondervind.![]()
wtfquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef Herald het volgende:
Regelmatig mag ik me vergrijpen aan een overheerlijke pistolet met filet americain met lekkere schijfjes ei erop. maar dan is er altijd wel zo'n lolbroek bij die dan een wormen opmerking maakt in de trant van daar zitten wormen in/ daar krijg je wormen van/lekker rauw vlees eten is goed voor de wormpjes.
Meestal wil ik ze dan gruwelijk hard in elkaar rossen en hun moeder anaal nemen, maar ach je bent een FOK!ker en opent er liever een topic over. Bij deze.
OMG, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtfDat zei ik gisteren nog tegen een meid die dat kocht bij onze kantine
Het is corpsballen verdommequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:32 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die een bepaald product niet meer eten omdat ze weten hoe het gemaakt word zijn kk triest !
Wtf boeit het, zolang het lekker is en je er niet ziek van word zie ik geen probleem.
Vuile korpsballen !
Goorlap!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef Herald het volgende:
Regelmatig mag ik me vergrijpen aan een overheerlijke pistolet met filet americain met lekkere schijfjes ei erop.
Het is toch juist goed dat die wormen en lintwormen (as if) worden doodgemaakt, of wat?quote:
Die opmerkingen zijn ronduit onbeschoft. Net zo als wanneer je een frikandel eet, iemand je gaat vertellen dat er rot vlees, darmen, ogen etc in zitten, en dat is nog een fabeltje ook maar al zou het geen fabeltje zijn...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef Herald het volgende:
Regelmatig mag ik me vergrijpen aan een overheerlijke pistolet met filet americain met lekkere schijfjes ei erop. maar dan is er altijd wel zo'n lolbroek bij die dan een wormen opmerking maakt in de trant van daar zitten wormen in/ daar krijg je wormen van/lekker rauw vlees eten is goed voor de wormpjes.
Meestal wil ik ze dan gruwelijk hard in elkaar rossen en hun moeder anaal nemen, maar ach je bent een FOK!ker en opent er liever een topic over. Bij deze.
vertel ze dat en ook dat je dáár wormen van krijgtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef Herald het volgende:
en hun moeder anaal nemen
mits wormpjes, dat glijdt lekker.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:49 schreef Quock het volgende:
[..]
gek dat zijn echt dingen die ik niet gauw zou doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |