Zeker wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:28 schreef riri het volgende:
Brian de pooier in optima forma
Ik geloofde ook mijn oren nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:28 schreef riri het volgende:
Beetje gierige pooier. Hij wil natuurlijk wel dat zijn hoertje gratis werkt voor hem.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:28 schreef riri het volgende:
En hij wil eventueel zichzelf ook nog wel opofferen voor deze zware taak? Alles voor de winst.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:27 schreef Meganog het volgende:
Brian stelt voor om de rol van sexpartner van Nadia door Amanda te laten overnemen als Dennis er uit is...
Brian wil ook wel de sexpartner van Nadia worden, als hij Dennis daar mee over de zijk krijgt (Bij wijze van zij hij)quote:
Het volledig uitblijven van enige twijfel over dit voorstel bij Amanda was ook veelzeggend...quote:
Hoe?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:31 schreef pullup het volgende:
Terwijl Brian voor pooier speelt wil Huub wel de rol van afperser op zich nemen
Wie gaat hij afpersen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:31 schreef pullup het volgende:
dat meen je niet.. hij wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:29 schreef Varen het volgende:
Volgens Brian kan Amanda wel de sexpartner worden van Nadia
Wat een geniaal en briljant plan van het lampie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:31 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian wil ook wel de sexpartner van Nadia worden, als hij Dennis daar mee over de zijk krijgt (Bij wijze van zij hij)
Hij wilde bij beide groepen voor de steun die hij gaf aan het helpen spelen met ze contactpunten gaan vragenquote:
Huub perst niet af. Hij denkt wel dat cpt's of een masterbedroom hem 'gunstig stemmen' .......quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:31 schreef pullup het volgende:
Het is toch fokking niet normaal meer!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:28 schreef riri het volgende:
Mjah dat is dan een kwestie van definitiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub perst niet af. Hij denkt wel dat cpt's of een masterbedroom hem 'gunstig stemmen' .......
Als Dennis er uit is heeft Nadia geen sexpartner meer, terwijl ze vel sex nodig heeft,vandaar dat Amanda en Brian die rol dan over kunnen nemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:32 schreef Desii het volgende:
[..]
dat meen je niet.. hij wordt steeds gekker
Huub, Lieke, Brian en Amanda bespreken volop tactieken,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij wilde bij beide groepen voor de steun die hij gaf aan het helpen spelen met ze contactpunten gaan vragen
Blijkbaar wil Amanda heel ver gaan als ze in een relaasjie zit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef Katewalker het volgende:
Brian stelt aan Amanda sex met Nadia voor zodat Nadia Dennis weg kan stemmen. Ze zijn ervan overtuigd dat Nadia alleen met Dennis is om de sex, dat ze daar niet zonder kan. Dus volgens Brian kan Amanda dan de rol van Dennis over nemen.
..tjeeses..dat Amanda hem niet voor zijn kop rost begrijp ik niet hoor...![]()
Ik verwacht als Dennix er uit zou gaan dat Luc nog wel een tijdje wil blijven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
[..]
Als Dennis er uit is heeft Nadia geen sexpartner meer, terwijl ze vel sex nodig heeft,vandaar dat Amanda en Brian die rol dan over kunnen nemen.
noem me dan maar ouwerwets.... ik vind te belachelijk voor woordenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
[..]
Als Dennis er uit is heeft Nadia geen sexpartner meer, terwijl ze vel sex nodig heeft,vandaar dat Amanda en Brian die rol dan over kunnen nemen.
Yepz. Heel triest dat je je vriendin zo in de uitverkoop doet en dat die vriendin vervolgens zichzelf maar wat graag het 'nu gratis en voor niets' prijskaartje opspeldt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:36 schreef Clank het volgende:
Het tragische van het verhaal is dat Amanda ws álles voor Brian doet...
Ik zou nog niet eens mijn band meer laten plakken door die prutser die dat werk heeft afgeleverdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:39 schreef Lobasca het volgende:
En nada wil naar een andere chirurg dan haar eigen, want haar buik is nog steeds niet goed..
Een soort van Bergmankliniek maar dan anders. Wel leuk als ze ook even die kliniek te pas en te onpas door de ether schreeuwt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:41 schreef Varen het volgende:
van raad kliniek in leusden heeft de buik van Nadia vervraaid
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
Vriendin van Amanda's moeder was in Schumacherkliniek geholpen en kreeg 70.000 euro schadevergoeding, borsten waren net skippyballen.
Als ik haar was zou ik dat dagelijks even noemen..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Een soort van Bergmankliniek maar dan anders. Wel leuk als ze ook even die kliniek te pas en te onpas door de ether schreeuwt.
'Kijk eens naar mijn buik!! De van Raad kliniek te Leusden*
en maar blijven insmeren die 3 navels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |