Zow ja! Ik had gewoon kippenvel.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef JeroenV het volgende:
Opportunity live was best wel heel erg mooi
quote:3FM presents: Pete Murray
(01-08-08) - Pete Murray, Australische singer / songwriter, type ruwe bolster, blanke pit doet een aantal 3FM Presents concerten. Kom je ook?
Maareh.... Paradiso čn Melkweg?!quote:The Pete Murray Eureka Tour Europe '08 >
The Netherlands >
- 24 nov: Paradiso (Amsterdam)
- 26 nov: Tivoli (Utrecht)
- 27 nov: Effenaar (Eindhoven)
- 28 nov: Paard van Troje (Den Haag)
- 30 nov: Melkweg (Amsterdam)
- 1 dec: Oosterpoort (Groningen)
All tickets will go on-sale on saturday august 9!
www.ticketservice.nl
From today, august 4, till monday august 11, tune in to 3FM to win tickets, and or a possible meet&greet!
www.3fm.nl
Vier, met Pete z'n gitaartje erbij vijf in totaal. De toetsenist maakte pas deel uit van de band dacht ik op te vangen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
De drumsolo is tof!
Hoe groot is de band die hij bij zich heeft?
nou nou grootste hit, So Beautiful en Oppertunity zijn toch wel zijn 'grootste' hits!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:09 schreef err het volgende:
sjee, wat stonden die gasten als een stel ongeīnspireerde zoutzakken op dat podium zeg. En You Pick Me Up als 3e nummer spelen is ook een misser, je grootste hit moet je spelen als de sfeer erin zit imo..
Ben na een uur weggegaan, vond er echt niks aan. Misschien dat het daarna nog gezellig werd? Ik zal het nooit weten.
Dan heb je gelukquote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, een niet erg actief Pete Murray topic
Vandaag meerdere malen het nieuwe album beluisterd. Ik moet zeggen, het is even wennen, maar het valt niet tegen. Leuk dat op de cd ook akoestische versies van bepaalde nummers staan, dat waardeer ik wel
Hopelijk komt hij weer snel met een Europese tour en pikt hij Nederland ook weer even mee
Ook toevalligquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dan heb je gelukToevallig dat dit topic langskwam in mijn MyAT. Een paar jaar terug was ik erg fan van Pete, nu is mijn muzieksmaak in zoverre ontwikkeld dat ik Pete Murray niet zo heel interessant meer vind. Ik heb die nieuwe nummers geluisterd, en ik het deed me totaal niks meer. Dat in tegenstelling tot Ben Howard, die dus ook op dat festival speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |