Volgens jou kun je al een jaar alle verliezen van Ajax ten Cate aanrekenenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou mijn hart vast op deze manier vanavond. Als Ajax het niet haalt kan je het HtC echt aanrekenen hoor.
reageer dan nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die zag ik 3 straten verder al aankomen![]()
Ja, dus?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Volgens jou kun je al een jaar alle verliezen van Ajax ten Cate aanrekenenGaat heus nog niet weg voorlopig hoor.
Maar in dit geval, met deze opstelling, heeft HW wel gelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Volgens jou kun je al een jaar alle verliezen van Ajax ten Cate aanrekenenGaat heus nog niet weg voorlopig hoor.
Have funquote:
Kun je je leven niet 1 dag doorkomen zonder in het Ajax topic te postenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee en daar heb ik nu toch echt spijt vanquote:
Damzkieee heeft nog steeds sympathie voor Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was vroeger ook Ajacied, net als jij.
Heb nog een kaart over, PM snel. Over vijf minuten ga ik weg!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee en daar heb ik nu toch echt spijt van.
Hmm, als dit gisteren geregeld kon worden had het gekund, nu onmogelijk...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb nog een kaart over, PM snel. Over vijf minuten ga ik weg!
OK, zonde.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm, als dit gisteren geregeld kon worden had het gekund, nu onmogelijk....
Voor elke wedstrijd is het bij jou 'ALS ten Cate dit, ALS ten Cate dat...' maar wat ALS? Ga je hem dan opzoeken bij de Arena ofzo?quote:
Ach man, iedereen loopt hier te praten alsof ze invloed oid hebben, gewoon een manier van communiceren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd is het bij jou 'ALS ten Cate dit, ALS ten Cate dat...' maar wat ALS? Ga je hem dan opzoeken bij de Arena ofzo?
Nou, doe gewoon normaal als het over Ajax gaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, iedereen loopt hier te praten alsof ze invloed oid hebben, gewoon een manier van communiceren.
Loop niet zo te pijpzeiken altijd hier...
Jij durft, met je debiele calimero topics en posts over hoe Evil de KNVB is tegen het zielige PSVquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:48 schreef valek het volgende:
[..]
Nou, doe gewoon normaal als het over Ajax gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |