abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53731242
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:02 schreef MinderMutsig het volgende:<blij lief verhaal>
Kijk, dat verhaal is dus al 1000x leuker en romantischer dan die onzin in dat filmpje!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:46:58 #52
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_53739062
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb mijn vrouw op de top van de Mont Blanc gevraagd. Nou ja, op het hoogste punt waar je komt met de lift, das zo'n 3800 meter, met adembenemend uitzicht. Dat was redelijk romantisch als ik iedereen mag geloven.

[afbeelding]
Op die brug tussen de 2 toppen....

Wel slim, als ze dan nee zegt, kun je haar gelijk van de berg afdonderen!

Ontopic: wie is die kerel? hij kan best goed zingen, al vind ik het persoonlijk een lousy manier van aanzoeken...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 11:12:49 #53
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_53739374
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:53 schreef boyv het volgende:

[..]

en heb je er zelf ook een mening over of denk je van mwoa, volgende keer toch ergens anders...?
Ach ik heb het zelf bedacht, dus ik vond het wel een goed idee Maar ff serieus, het was op het moment zelf niet bijzonder romantisch, omdat je gewoon zoveel last hebt van zuurstof tekort. Het was echter wel een bijzondere plek en een mooie herinnering. Maar als ik van tevoren wist dat je zo fucking duizelig werd na enige inspanning, had ik inderdaad een andere plek uitgezocht Bijvoorbeeld op het uiterste puntje van Gibraltar ofzo... In ieder geval een bijzondere locatie, een plek met een mooi uitzicht waar je niet heel vaak zal komen...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 7 oktober 2007 @ 09:31:06 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53758018
Hij klinkt als een homo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53759015
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ik kwam onderstaande filmpje tegen op Youtube, ik vond het zo romantisch wordt er helemaal emotioneel van (ohjee ik ben de eerste jongen die z'n gevoelens uitdrukt op Fok!)

http://www.youtube.com/watch?v=UnGl0NwLSH8

Je vraag je misschien af hoe ik ooit bij zo'n filmpje terecht kom... ik heb zelf ook al een tijdje een hele liefe vriendin waar ik enorm veel van houdt
Ah, ik vind het een heel lief filmpje
And perhaps it's time to pop the question for you en als jij haar ook in de belangstelling wilt zetten, moet je dat gewoon doen! zou je alleen adviseren om niet te gaan zingen, als je dat niet kunt
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53786980
Jemig wat ben ik ook een vrouw.. .zit spontaan te janken achter mijn pc
pi_53787066
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:42 schreef Logician het volgende:
Jemig wat ben ik ook een vrouw.. .zit spontaan te janken achter mijn pc
Van dat filmpje in de OP?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53787104
zal wel een beetje te maken hebben met 2 verliezen binnen 1mnd in de fam. dat ik toch wat emotioneler ben, damn laat dat het zijn
pi_53787419
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:47 schreef Logician het volgende:
zal wel een beetje te maken hebben met 2 verliezen binnen 1mnd in de fam. dat ik toch wat emotioneler ben, damn laat dat het zijn
Ik denk het wel

Da's kut zeg, sterkte
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53789360
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik denk het wel

Da's kut zeg, sterkte
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:34:18 #61
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53789507
Gadver... moet hij nu maar eerst leren zingen, dan mag dat.
En idd het veel leuker, romantisch met z'n tweeen, waar niet iedereen zit te klappen en doen.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53863585
MinderMutsig

Ik vind het persoonlijk ook niets, maar ik weet zeker dat er een bepaalde groep mensen is die dit fantastisch vindt. Mensen die idd ook vaak anders met familie en vrienden omgaan, altijd samen op vakantie, alles delen, de deur bij elkaar platlopen etc.

Voor mij zou het ideale moment ook ergens zijn op een van die intieme momenten waarop je al zo verliefd op elkaar bent en echt voelt dat je samen heel gelukkig bent. Waar zou me dan niet uitmaken, een mooie plek die speciaal voor ons is, op vakantie of tijdens de afwas
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')