Kijk, dat verhaal is dus al 1000x leuker en romantischer dan die onzin in dat filmpje!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:02 schreef MinderMutsig het volgende:<blij lief verhaal>
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb mijn vrouw op de top van de Mont Blanc gevraagd. Nou ja, op het hoogste punt waar je komt met de lift, das zo'n 3800 meter, met adembenemend uitzicht. Dat was redelijk romantisch als ik iedereen mag geloven.
[afbeelding]
Op die brug tussen de 2 toppen....
Ach ik heb het zelf bedacht, dus ik vond het wel een goed ideequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:53 schreef boyv het volgende:
[..]
en heb je er zelf ook een mening over of denk je van mwoa, volgende keer toch ergens anders...?
Ah, ik vind het een heel lief filmpjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ik kwam onderstaande filmpje tegen op Youtube, ik vond het zo romantischwordt er helemaal emotioneel van
![]()
(ohjee ik ben de eerste jongen die z'n gevoelens uitdrukt op Fok!)
http://www.youtube.com/watch?v=UnGl0NwLSH8
Je vraag je misschien af hoe ik ooit bij zo'n filmpje terecht kom... ik heb zelf ook al een tijdje een hele liefe vriendin waar ik enorm veel van houdt
Van dat filmpje in de OP?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:42 schreef Logician het volgende:
Jemig wat ben ik ook een vrouw.. .zit spontaan te janken achter mijn pc
Ik denk het welquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:47 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
zal wel een beetje te maken hebben met 2 verliezen binnen 1mnd in de fam. dat ik toch wat emotioneler ben, damn laat dat het zijn
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Da's kut zeg, sterkte![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |