ben er nog steeds hoor!quote:Op maandag 8 oktober 2007 06:29 schreef twi het volgende:
Outpost zal dus ook wel weer een tijdje weg zijn vanwege een ban...
Ik heb vandaag 5.5 ster spits (met uitschieter naar 6 ster) gepromoveerd; dit is hem geworden: Wietse Bleijenberg (179016972) (matig scoren, 10 tsi en 0.0 bijstats, dus ook rampzalig conditie).quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:06 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hoeveel sterren haalden ze in je jeugd en hoe zijn de stats? Ik zit namelijk met een 6,5 ster spits..
Valt niet meer uit te vechten maar hij moet gewoon niet tegen me praten SIMPEL. Als jou beste vriend er met je vriendin vandoor gaat reageer je ook zo. Na 22 jaar vriendschap. Maar dit was t laatste off topic. Als hij zn mond maar houd tegen mij! Ik haat m namelijk heeeel erg maar dat was wel duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo ontzettend sneu. Negeer hem dan gewoon. Vecht het in ieder geval niet hier uit, want dit is ronduit meelijwekkend..
mja dan nog.. ga dat ff lekker ergens anders uitvechten of zo.. maar bevuil dit topic er niet mee..quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Valt niet meer uit te vechten maar hij moet gewoon niet tegen me praten SIMPEL. Als jou beste vriend er met je vriendin vandoor gaat reageer je ook zo. Na 22 jaar vriendschap.
Daarom zei ik ook t laatste off topic!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja dan nog.. ga dat ff lekker ergens anders uitvechten of zo.. maar bevuil dit topic er niet mee..
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:10 schreef Grumpey het volgende:
De veranderingen:
Zo op het eerste gezicht zie ik vooral veel brood in aanvallende verdedigers. En aangezien ik het wel vaker juist heb gehad met trainingen (verdedigen, toen SP, toen winger) zou ik nu deze tip willen uitvaardigen aan iedereen
Mooi dat het volgend jaar nog niet geldt, kan ik nog mooi een afscheidsseizoen inlassen
Waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je maar geen scoren gaat trainen....dat zijn de grote verliezers van deze veranderingen....![]()
Waarom dan? Vertel eens..quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je maar geen scoren gaat trainen....dat zijn de grote verliezers van deze veranderingen....![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:22 schreef foetre het volgende:
Aangezien ik vanaf aankomende vrijdag ga overstappen van training van keepen >def wil ik graag wat inkoopadvies.Aangezien ik een beetje uit die loon en transerbedragen ben.
Bij welk loon stijgen de defskills en wat zijn mooie aankoop bedragen?
Ik wil het graag weten voor
17 jaar redelijk def(geen bijskills) 620-250=370
17 jaar goed(redelijk bijstat) 820-250=570
19 jaar uitmuntend weten geen idee
BVD
quote:
Moet je zulke spelers kopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scoren is de enige mainskill waarbij vooral negatieve effecten op gaan treden....voor je centrale aanval is het nog interessant, maar voor je vleugelaanvalskanten zullen passen en wing een stuk belangrijker gaan worden, waardoor scoren als mainskill imo een stuk minder interessant gaat worden.
Op zich best logisch allemaal en iedereen zal uiteraard aanvallers nodig blijven hebben, maar in z'n algemeenheid wordt de aanval afgezwakt.
[bAanvallers][/b]
Normaal: Zal gebruik gaan maken van vleugelspel (maar minder dan half zo veel als een aanvaller naar de vleugel). Scoren gaat zo'n 20% minder bijdragen aan de vleugelaanval, maar passen gaat meer dan die 20% méér bijdragen aan de vleugelaanval.
Verdedigend: Zal met vleugelspel gaan bijdragen aan de vleugelaanval (maar minder dan bij een normale aanvaller). Scoren zal wat meer bijdragen aan de centrale aanval, maar bijna 50% minder aan de vleugelaanval. Daarentegen gaat passen daar juist veel meer aan bijdragen. Een technische aanvaller zal een extra bonus op de passenvaardigheid krijgen (maar die is minder groot dan de al bestaande bonus).
Naar de vleugel: Voor de vleugelaanval zal vleugelspel ongeveer een derde minder belangrijk worden en ook de invloed van scoren wordt bijna een derde minder. Passen gaat juist veel meer bijdragen (maar minder dan het totale verlies van scoren en vleugelspel). Voor de centrale aanval wordt scoren zo'n 20% belangrijker en passen iets minder belangrijk.
quote:Jonatan Rodzeń (100277292) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar en 62 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 27-11-2007
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 35 830
Loon: 6 588 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Of allemaal passen gaan trainen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scoren is de enige mainskill waarbij vooral negatieve effecten op gaan treden....voor je centrale aanval is het nog interessant, maar voor je vleugelaanvalskanten zullen passen en wing een stuk belangrijker gaan worden, waardoor scoren als mainskill imo een stuk minder interessant gaat worden.
Op zich best logisch allemaal en iedereen zal uiteraard aanvallers nodig blijven hebben, maar in z'n algemeenheid wordt de aanval afgezwakt.
[bAanvallers][/b]
Normaal: Zal gebruik gaan maken van vleugelspel (maar minder dan half zo veel als een aanvaller naar de vleugel). Scoren gaat zo'n 20% minder bijdragen aan de vleugelaanval, maar passen gaat meer dan die 20% méér bijdragen aan de vleugelaanval.
Verdedigend: Zal met vleugelspel gaan bijdragen aan de vleugelaanval (maar minder dan bij een normale aanvaller). Scoren zal wat meer bijdragen aan de centrale aanval, maar bijna 50% minder aan de vleugelaanval. Daarentegen gaat passen daar juist veel meer aan bijdragen. Een technische aanvaller zal een extra bonus op de passenvaardigheid krijgen (maar die is minder groot dan de al bestaande bonus).
Naar de vleugel: Voor de vleugelaanval zal vleugelspel ongeveer een derde minder belangrijk worden en ook de invloed van scoren wordt bijna een derde minder. Passen gaat juist veel meer bijdragen (maar minder dan het totale verlies van scoren en vleugelspel). Voor de centrale aanval wordt scoren zo'n 20% belangrijker en passen iets minder belangrijk.
Zou denk ik leuk zijn om als "snelle training" deze nog PM te gaan geven?quote:Philipp Gahn [Geschorst voor de volgende wedstrijd] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 24 330, 22 jaar en 45 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ja of scoren. Altijd leuk een op komende en scorende vleugel verdediger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:26 schreef Lennox het volgende:
Ben blij dat ik wingers train met big ass passen (1x goed, 2x uitstekend en een U20 international).
[..]
Zou denk ik leuk zijn om als "snelle training" deze nog PM te gaan geven?
Je kan zo Van Basten vervangenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:18 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga even lezen, maar zo te zien heb ik voorlopig aan 3 mids genoeg, dus 1 staat al te koop. Ik denk verder dat ik voor 3-4-3 ga, met dus 2 ftw's, 1 centrale mid, 2 wingers, 2 mids en 3 centrale defs, dat lijkt mij het meest rendabel... en dan wel centrale defs met een beetje mid
edit - met 2 centrale mids haal je te weinig middenveld.. conclusie: ik moet wat anders gaan trainen dan scoren want ik ga naar een systeem met 2 aanvallers, beide ftw, 2 wingers en dan 3 centrale mids en 3 defs... Ik heb dan in de verkoop 2 spitsen, 1 mid, 1 keep en 2 defs... Even kijken, dan hou ik dus 3 mids + reserve mid over, 1 winger die er mss ook uit moet, 2 spitsen, 2 defs... hmmzzKlinkt het gek als ik korte pass zou gaan trainen met 3-5-2? 2 jongere wingers + 2 spitsen en dan op woensdag een volledig team met passen. Of zal ik de spitsen voor gezien houden en switchen naar lange pass en dus 3 defs + 2 wingers trainen... Zit je natuurlijk wel met b-team en beker.. maar goed.. hmmmm, moeilijke materie dit
ja dat was tenminste simpel. Gewoon verdedigen, voor de rest hoefde je nergens op te letten. Lekker rustig was datquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef SuperWeber het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat ik nog defs trainde![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |