quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te zien dat jij voor dezelfde taktiek hebt gekozen als ik...
Bij het menu functions >>> settings >>>> weights kun je per postitie aangeven hoe belangrijk bepaalde stats zijn voor die positie zodat hij die waardes nauwkeuriger kan berekenen. Bijv. voor de goalkeeper 100% goalkeeping. En ik wil dus weten of er een plek is waar ik die waardes kan vinden zodat ik het nauwkeuriger in kan stellen. Of dat ik het door try and error (wiel opnieuw uitvinden) zelf moet proberen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb jij t over?? Ik gebruik ham ook maar ik heb geen idee wat je bedoeld.![]()
stop niks in je jeugd, neem hooguit wat assistentcoaches aan, en breid je stadion niet uit. Train niet algemeen maar kies voor 1 training en houd dat een tijdje vol. Koop trainies in, dat zijn jonge spelers (18 ofzo) die iets redelijk kunnen (niet minder dan dat!). Stel een redelijk coach aan met slecht leiderschap, en train zo optimaal mogelijk. Binnen 3 seizoenen draai je dan wel lekker meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:37 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg binnenkort (7 weken) mijn team bij Hattrick. Ik heb onlangs mijn oude team moeten opgeven, omdat ik dat zelf graag wilde, want het schoot niet op. Enkele leuke spelers, de rest klungelde maar wat aan en bleef steken op 3 sterren omdat ze qua training niet veel meer beter werden, enkel de vorm. Waardoor er wel eens weekjes waren dat deze spelers 3,5 ster haalden. Daarbij zat het krom met mijn staf, omdat ik niet precies wist hoeveel van welke stafleden je nodig had om een team lekker te laten draaien. Verder was het stadion te groot, en kostte me dat maar dan het me in the long run zou opleveren. Tot slot was mijn jeugdopleiding waar ik ¤10,000 p.w. in pompte van een dra-ma-tisch niveau. Nu begin ik dus een nieuw team, over 7 weken, but still. Nu vraag ik aan jullie ervaren hattrickers hoe je vanaf het begin het beste kunt starten. Een grote vraag natuurlijk, maar ik zou er erg mee gebaat zijn.
Alvast bedankt.
Volgens mij is er hier sprake van een tekort aan kennis.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:37 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg binnenkort (7 weken) mijn team bij Hattrick. Ik heb onlangs mijn oude team moeten opgeven, omdat ik dat zelf graag wilde, want het schoot niet op. Enkele leuke spelers, de rest klungelde maar wat aan en bleef steken op 3 sterren omdat ze qua training niet veel meer beter werden, enkel de vorm. Waardoor er wel eens weekjes waren dat deze spelers 3,5 ster haalden. Daarbij zat het krom met mijn staf, omdat ik niet precies wist hoeveel van welke stafleden je nodig had om een team lekker te laten draaien. Verder was het stadion te groot, en kostte me dat maar dan het me in the long run zou opleveren. Tot slot was mijn jeugdopleiding waar ik ¤10,000 p.w. in pompte van een dra-ma-tisch niveau. Nu begin ik dus een nieuw team, over 7 weken, but still. Nu vraag ik aan jullie ervaren hattrickers hoe je vanaf het begin het beste kunt starten. Een grote vraag natuurlijk, maar ik zou er erg mee gebaat zijn.
Alvast bedankt.
Vandaar mijn vraag dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier sprake van een tekort aan kennis.
Reactie komt eigenlijk voort omdat de meeste dingen die je noemt eigenlijk zelf bedacht kunnen worden na het lezen van enkele handleidingen waarvan een aantal zijn opgenomen in de links die zijn toegevoegd aan de startpost van dit vooruitstrevende topique.quote:
shit.. probeerde ik ook eens wat hoogstaands te postenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef Grumpey het volgende:
pssst....die links staan niet meer in de OP tegenwoordig hoor![]()
Yep, ik denk aan wing attack trianen, duurt 7 weken ipv 5,5.. maar kan dan wel 10 spelers trainen (3 spitsen, 2 wingers).... op die manier kan ik en 3-4-3 en 3-5-2 spelen met 2 of 3 inners die geen bijstats hebben. Zit te kijken naar aanval door het midden/vleugels, hoeveel passen ik daarvoor moet hebben. Denk dat mn defs dan het middenveldpassentekort moetne compenseren.. dus wingers+defs+spitsen met passen, mids zonder passen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is niets mis met wingers trainen, zeker als ze al mooie FW skills hebben!![]()
Zelf train ik ook al een aantal seizoenen MS wingers en deze aanpassingen op de regels gaan daar zeker geen verandering in brengen....er zal altijd vraag blijven naar PM-wingers en FW-wingers en al helemaal als ze ondertussen wat extra passen hebben zoals de meeste van mijn trainees!
Zolang als het rendabel isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Yurzinho het volgende:
Tot welke leeftijd trainen jullie je multiskillers dan?
Neuh, past perfect bij jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef foetre het volgende:
Ik ben op zoek naar een Future Coach maar kan het kwaad als hij controversieel is?
noobje, maakt geen reet uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef foetre het volgende:
Ik ben op zoek naar een Future Coach maar kan het kwaad als hij controversieel is?
Wedden op eigen wedstrijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Interessant. Mag ik daaraan meedoen?
Zal morgen ff in ham kijken. Ik zit nu op mn werk en heb daar geen ham. Nou is mn engels niet slecht en ik heb de nl versie maar : weights = salaris toch??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Bij het menu functions >>> settings >>>> weights kun je per postitie aangeven hoe belangrijk bepaalde stats zijn voor die positie zodat hij die waardes nauwkeuriger kan berekenen. Bijv. voor de goalkeeper 100% goalkeeping. En ik wil dus weten of er een plek is waar ik die waardes kan vinden zodat ik het nauwkeuriger in kan stellen. Of dat ik het door try and error (wiel opnieuw uitvinden) zelf moet proberen.
hoe triest!!!!quote:Hein Laurijsen: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.
ze verzinnen ook vage sh!t daar op hattrick!!quote:Wilfred Gelling: Hij vierde deze week zijn verjaardag. Zijn moeder had taart meegenomen voor iedereen. Een leuk gebaar toch?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal morgen ff in ham kijken. Ik zit nu op mn werk en heb daar geen ham. Nou is mn engels niet slecht en ik heb de nl versie maar : weights = salaris toch??![]()
Je hebt mij in ieder geval overgehaald ermeequote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
f@ck t lijkt wel reclame!![]()
![]()
HT Ratings
![]()
![]()
![]()
En als je tegen een IV-er speelt??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:40 schreef Grumpey het volgende:
iemand een friendly? Ik lever ongeveer 12k op als het mooi weer is.
donequote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij deze.
Accepteer m ff svp
bvd
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:40 schreef Grumpey het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:40 schreef Grumpey het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:51 schreef Grumpey het volgende:
ja, ik speel meestal tegen IX'ers omdat die het eerst al die hoge teams lopen te inviten bij het leven. Maar een buitenlands team of een ander hoog team gaat meestal wel richting de 20k
Maar jij zal toch ook niet te klagen hebben van slechte supps. mood, wel beetje raar verlies tegen Springfield had je trouwens...
Juist door jouw 3-0 verlies maak ik nu weer een klein beetje kans op directe promotie natuurlijk, al heb ik nog geen illusies![]()
Wat is jouw reden om er zo'n klein stadion op na te houden. Het kost je tenslotte ook geld, in de zin van dat je minder inkomsten hebt per thuiswedstrijd en eigenlijk per seizoen, want de inkomsten van het stadion wegen eenvoudig op tegen de kosten ervan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn supporters zijn geirriteerd....niet door de verliespartijen, maar omdat ik een tijdje 15 doktoren in dienst heb gehad....het kelderde naar "in de koude oorlog" en sindsdien maar mondjesmaat omhoog, omdat ik dus niet meer win....gevolg was wel dat een paar weken geleden een tegenstander zijn altijd uitverkochte stadion van 49k niet vol kreeg, maar het met 35k bezoekers moest doen!![]()
Voor mij maakt het geen drol uit met m'n 7100 stadion, dus ik zit er over te denken om komend seizoen standaard 11 doktoren in dienst te nemen om zodoende de tegenstanders financiëel in de wielen te rijden!![]()
Overigens was het verlies tegen Springfield ingecalculeerd, maar die van vorige week tegen Erinho niet....dat was meer dan onverwacht en gaat me wrs. directe promotie kosten!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat is jouw reden om er zo'n klein stadion op na te houden. Het kost je tenslotte ook geld, in de zin van dat je minder inkomsten hebt per thuiswedstrijd en eigenlijk per seizoen, want de inkomsten van het stadion wegen eenvoudig op tegen de kosten ervan.
Enlighten me
quote:
hehe, netjes, want je loopt echt heel veel geld misquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....financiëel is het behoorlijk lastig, maar zolang het kan blijf ik lekker eigenwijs m'n poot stijf houden....we zien wel waar het schip ooit strandt![]()
Ik kan iig zeggen dat ik veruit het kleinste stadion heb van minimaal de eerste 7 divisies in NL! ....dat zou toch wel 10 mijlpaalpunten waard moeten zijn!![]()
principieelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
En ik heb principieel nog steeds mijn 'managerdiploma' nog niet gehaald![]()
Die principes van jou zijn gewoon de koeiaward waard .Je hebt alleen jezelf ermee .Prutserquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....financiëel is het behoorlijk lastig, maar zolang het kan blijf ik lekker eigenwijs m'n poot stijf houden....we zien wel waar het schip ooit strandt![]()
Ik kan iig zeggen dat ik veruit het kleinste stadion heb van minimaal de eerste 7 divisies in NL! ....dat zou toch wel 10 mijlpaalpunten waard moeten zijn!![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Die principes van jou zijn gewoon de koeiaward waard .Je hebt alleen jezelf ermee .Prutser![]()
Dat zijn geen principes das gewoon de waarheid .quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:16 schreef maniack28 het volgende:
Foetre jij bent toch ook altijd heel principieel over dat je gaat winnen?
ik ben ook principieel tegen mensen die andere mensen uitlachenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:49 schreef foetre het volgende:
[..]
principieel![]()
jaja geloof je het zelf
sluit maar aan achter aan de rijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik ben ook principieel tegen mensen die andere mensen uitlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |