Tsss, niet eens bijgewerktquote:
speciaal voor jou heb ik er even gekeken...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tsss, niet eens bijgewerkt
Toch is het stiekem wel jammer dat er geen twee cups waren dit seizoen.
VII en lager wil toch ook serieus een kans hebben om iets te winnen.
Voor de rest is de organisatie natuurlijk puik in orde.
En verder:
www.fokhattrick.nl zal nog een paar weekjes bestaan en dan stop ik met de betaling.
Niet dat iemand er onlangs nog op gekeken heeft, maar dat terzijde.
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef Grumpey het volgende:
Het is mijn startpagina hoor!
ok, stomme tvp![]()
fokhattrick.fiquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
anders open jij even een www.fokhattrick.fin (of is dat www.fokhattrick.su)
rot voor jequote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
enzo
nou ja als we die site ook echt gaan gebruiken.. kunnen we opzich wel met alle fokfed leden wat geld inzamelen om het gezamelijk te betalen of zo?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
heej, maar fokhattrick.sw is natuurlijk wel best geniaal
Komt ie nu mee, nadat ik hem jaren betaald hebquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nou ja als we die site ook echt gaan gebruiken.. kunnen we opzich wel met alle fokfed leden wat geld inzamelen om het gezamelijk te betalen of zo?
Ja, wat een wurst...quote:Op zondag 30 september 2007 09:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, nadat ik hem jaren betaald heb
mja ik ben niet zo heel snel ...quote:Op zondag 30 september 2007 09:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, nadat ik hem jaren betaald heb
Waarom doe je eigenlijk mee?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:54 schreef REFUSED het volgende:
Ik ga zo goed als walk-overen, competitie moet ik nog 1 van komende 2 wedstrijden winnen en ik kan me niet veroorloven weer blessures op te lopen.
En anders dek ik me even in...
quote:De thuisploeg krijgt een strafschop, wat hevig protest uitlokt bij de bezoekers. Het mag niet baten, de scheidsrechter is streng maar rechtvaardig en zo scoort Ignacio Suárez makkelijk de 1 - 0 voor Hoolieganzen.
quote:Hoolieganzen-speler Sebastián Pardo viert uitbundig de 2 - 0 in de 11e minuut. Een mooie actie op de rechterflank lag aan de basis van zijn goal.
quote:Sebastián Pardo breekt door op rechts en laat de verdediging achter zich. Oh, oh, mooi doelpunt. Hoolieganzen zet zo de stand op 3 - 0.
quote:Ignacio Suárez van de thuisploeg draait heel knap een vrije trap in de verste hoek, waardoor Hoolieganzen nu leidt met 4 - 0.
quote:Hoolieganzen vergroot de voorsprong in de 77e minuut. Sebastián Pardo dribbelt door het midden van de verdediging en scoort de 5 - 0.
Halve finale, here I come!quote:Hoolieganzen vergroot de voorsprong tot 6 - 0 wanneer Marten Schenkel op links doorbreekt en met een schijnbeweging de doelman uitschakelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |