Precies, eigenlijk zo je daar ook aantal punten voor in je 'achievements' moeten krijgenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....financiëel is het behoorlijk lastig, maar zolang het kan blijf ik lekker eigenwijs m'n poot stijf houden....we zien wel waar het schip ooit strandt![]()
Ik kan iig zeggen dat ik veruit het kleinste stadion heb van minimaal de eerste 7 divisies in NL! ....dat zou toch wel 10 mijlpaalpunten waard moeten zijn!![]()
Ja, wie denk je wel niet dat je bent??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:21 schreef nicomart het volgende:
als ik nou zeg dat ik er in principe niets mee te maken heb.. Schop ik dan ook nog iemand tegen het zere been of niet?
Pas eerst je sig maar eens aan, je verdient geen respect door de meest waardeloze federatie binnen hattrick te starten...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef nicomart het volgende:
de oprichter van de Fok!Hattrick fed
je kan ook gewoon 11 YP's doen, is het ook compleet nl.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:48 schreef foetre het volgende:
OHhh shut up jullie allemaal met dat principe gelul.
Nu weer ontopic.
Ik ben me team aan het verkopen en heb straks een budget van 11 mil om een compleet nl team te maken.
Het is een leuk idee van me maar jezus wat fucking veel tijd gaat daar in zitten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je kan ook gewoon 11 YP's doen, is het ook compleet nl.
Korte termijn visiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:11 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben m'n vleugeltrainees aan 't verkopen en midjes aan 't inkopen, divisiebehoud is wel ff belangrijker dan trainees hebben..
Beetje rente trekken is wel lekker.Ik moet voor de 1e bekerronde wel een leuk team hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:20 schreef Grumpey het volgende:
foetre, 11 miljoen...lekker he, zo'n bedrag op je rekening. Wel jammer dat jij nog een team moet kopen en ik er natuurlijk al wel 1 heb![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:33 schreef Grumpey het volgende:
rente is niet meer wat het geweest is, een seizoen of 3 geleden had je nu een ton per week verdient. Nu een schamele 7k
weet ik veel, heb ooit eens berekend dat je tussen de 10 en 12 miljoen het beste uit bent met 4 economen dacht ik. Het levert geen hond meer op, dus daarvoor hoef je het echt niet te doen meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:38 schreef foetre het volgende:
[..]
hoeveel % per econoom krijg je nu dan?
Daar doe ik het ook niet voor.Als er een speler goed in de profielschets past koop ik hem .In de tussentijd is elke euro rente meegenomenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
weet ik veel, heb ooit eens berekend dat je tussen de 10 en 12 miljoen het beste uit bent met 4 economen dacht ik. Het levert geen hond meer op, dus daarvoor hoef je het echt niet te doen meer.
Yep, ik moet minimaal 1x winnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Korte termijn visie![]()
Is het echt zo dramatisch?
Kleine berekening gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
weet ik veel, heb ooit eens berekend dat je tussen de 10 en 12 miljoen het beste uit bent met 4 economen dacht ik. Het levert geen hond meer op, dus daarvoor hoef je het echt niet te doen meer.
volgens mij heeft niemand Grumpey's taalgrapje begrepen, zondequote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je kan ook gewoon 11 YP's doen, is het ook compleet nl.
proost!quote:
Oftewel, niet de moeite waard..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Kleine berekening gemaakt.
11,000.000 euro
10 economen geven 0.474% inkomsten zijn dan 52,100 euro het kost 15,000 euro en de winst is dan 37,100 euro.
Heerlijk spulquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
proost!
Nieuwe baco??
Gezellig hier in de supporters home he!
Als FC RKDEO kampioen wordt zijn de drankjes van mij!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |