Die van mij, momenteel hosting problemen moet het zo weer doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiens avatar stond er naast die van Aryon? Die werkt nml niet meer vlgens mij
Ben je nou nog niet klaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Er zit geen boekje bij.
Ik zou zeggen, goed zo, maar het ligt eraan hoe je onveilig bedoelt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de snelweg vandaag onveilig gemaakt.
Helemaal niet! Ik ben dan ook net wakkerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:25 schreef teigan het volgende:
mogguh Grulez..
ik heb besloten dat dit vandaag ook een kutdag gaat worden...
Dan heb je iig de kutochtend al overgeslagenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik ben dan ook net wakker![]()
Het is een kwaliteitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb je iig de kutochtend al overgeslagen
knuffelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een beetje een kutdag, dan weet je dat even.
Klinkt gaafquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:53 schreef Lyssa het volgende:
Ik was eruit omdat ik een afspraak had met mn masterthese begeleider.
Ik ga werken met rijvaardigheidstesten bij ouderen, en daarvoor gebruiken we dus een vette rijsimulator, die ik vandaag dus moest testen, doorlopen en de procedure uitgelegd krijgen. Wat een lol! Het feit dat ik 3 jaar niet gereden heb speelde wel wat mee, ook omdat de ervaring toch niet geheel realistisch is, maar er kwamen toch duidelijk weer wat automatische rijprocessen in mij naar boven xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |