Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Dan TVP ik hem alvast
En ik heb deze net als canvas besteldVoor boven mijn bureau
[afbeelding]
wel nog een tikkie gesoept en gecropped
Fantastische foto... Zo zie je maar, soms moet je gewoon op het juiste moment op de juiste plaats zijn...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb deze net als canvas besteldVoor boven mijn bureau
[afbeelding]
Tapas!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Aloha. Vanavond aan de tapas met de collega's
Oeh!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
dat klinkt erg goed, het klinkt beter als prutsen met java (da's wat ik ga doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
idem, maar dan bierquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gezelligquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
tapas
Ik denk dat ik vanavond mijn roots maar eens ga kietelen en het een en ander aan indisch ga maken
Dan waai ik met jouw wind mee...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef Yoni het volgende:
Hmmm indisch! Misschien moet ik maar eens onverwachts bij Maneki langswaaien vanavond![]()
Hehehehe, goed onthouden... Die zijn nu niet vers meer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef Yoni het volgende:
Neem jij de Bossche Bollen mee dan AirwiN?
Vrouwen met onschuldige grote ogen en lang haar zijn daar volgens mij best goed inquote:
Oei waarom mag ik dat nou nooit doen. Ter bevordering van mijn inlevingsvermogen of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:59 schreef Chanty het volgende:
Zowww net ff voor winkeldief gespeeld
Moest voor de paper die ik moet schrijven een winkel bekijken door de ogen van een winkeldief. Dus heb het hele beveiligingssysteem bekeken, de donkere hoekjes opgezocht en het personeel in te gaten gehouden. Natuurlijk met toestemming van de winkeleigenaar, vorig jaar hebben wat mensen namelijk problemen gehad omdat ze niet hadden verteld waar ze voor kwamenMaar toch grappig om te doen. Stond daar rustig aantekeningen te maken en niemand van het personeel die ook maar omkeek naar wat ik aan het doen was
![]()
En nu drie dagen lang paper schrijven
Gewoon een klant met capicon zoeken, daar in leggen en buiten weer eruit vissenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:59 schreef Chanty het volgende:
Zowww net ff voor winkeldief gespeeld
Moest voor de paper die ik moet schrijven een winkel bekijken door de ogen van een winkeldief. Dus heb het hele beveiligingssysteem bekeken, de donkere hoekjes opgezocht en het personeel in te gaten gehouden. Natuurlijk met toestemming van de winkeleigenaar, vorig jaar hebben wat mensen namelijk problemen gehad omdat ze niet hadden verteld waar ze voor kwamenMaar toch grappig om te doen. Stond daar rustig aantekeningen te maken en niemand van het personeel die ook maar omkeek naar wat ik aan het doen was
![]()
En nu drie dagen lang paper schrijven
ah ik hoefde niets te jatten hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Oei waarom mag ik dat nou nooit doen. Ter bevordering van mijn inlevingsvermogen of zo![]()
Leuk, ik ga volgend weeekend naar Blijdorp!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog iets te doen zoeken,
in Blijdorp vind je nu, 2 kleine gorilla's, 2 kleine cervet katjes en 1 kleine hyena.
Tijdje geleden alweer. Denk dat ik zaterdag maar weer eens ga buurten daarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog iets te doen zoeken,
in Blijdorp vind je nu, 2 kleine gorilla's, 2 kleine cervet katjes en 1 kleine hyena.
Hoiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:17 schreef prupke het volgende:alo
was van de middag weer drama hier zo op de weg.. vrouw geschept door auto
en ze werd met haar hoofd tegen een bloembak aangeslingerd...
weg werd afgezet... brrrr ik vind dat altijd zo eng
nou ze bleek achteraf weer aanspreekbaar te zijn...maar ik lees het morgen wel in de krant (misschien)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En het was gedaan met mevrouw? Hoofd vs bloembak win je vaak niet
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:27 schreef prupke het volgende:
[..]
nou ze bleek achteraf weer aanspreekbaar te zijn...maar ik lees het morgen wel in de krant (misschien)
Ik hoop dat ze het overleefd ...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dan heeft ze goed veel geluk gehad
Idd, zo zou het niet moeten kunnen en mogen en gaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het overleefd ...
zoiets gun je natuurlijk niemand .
Trustequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:36 schreef prupke het volgende:
* prupke iedereen een prettige nachtrust toewenst
tot morgen
Ik durfde nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Yoni en Airwin waar waren jullie nou? Zit ik hier met al m`n voer over
Morgen nog maar een keer eten dus
als je gelukt hebt loop je zondag gewoon nonstop met een zakdoek onder je neus. Beetje lastig maar je kunt ermee werkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk heb keelpijn en ik voel me echt megabrak
En ik mag ff niet ziek worden. Zondag een belangrijke foto-shoot
Hmmmm....moet ik hier nou blij van wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
als je gelukt hebt loop je zondag gewoon nonstop met een zakdoek onder je neus. Beetje lastig maar je kunt ermee werkenbeterschap
Nou ja, ik heb genoeg mensen gehoord die gewoon een aantal dagen plat in bed lagen, dan kan je beter hebben wat ik hadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....moet ik hier nou blij van wordenDank je wel
Plat in bedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb genoeg mensen gehoord die gewoon een aantal dagen plat in bed lagen, dan kan je beter hebben wat ik had
quote:
Waar ga je naar toe dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:31 schreef HMaster-II het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikent
Nouja..
uitslapen tot 02:10 zaterdagochtend omdat we dan de SchipholTaxi in moeten.Slaaaaaaaapen in de Taxi.
![]()
Wist ik tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:56 schreef HMaster-II het volgende:3 weken naar Amerika
![]()
Ik zal jullie wel pogen te spammen vanuit de VS![]()
Alles bijna in gepakt.. Alleen nog wat puntjes afhandelen...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:00 schreef Linden het volgende:
Iemand per ongeluk naar de prijsuitreiking van fotowedstrijdrotterdam.nl geweest?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En de organisatie is ook niet supersnel met reageren op mail
jah en dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:48 schreef Intrepidity het volgende:
ff je koppeling omhoog laten schieten in z'n 5 als je stilstaat, gaat ie ook wel van uit
t zit idd ff niet mee. maar goed, mijn tijd komt nog welquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:28 schreef Chanty het volgende:
Jezus klinkt klote
Je hebt ook wel pech he
kank me goed voorstellen... tis ook niet echt mijn favourietquote:Ik haat papers schrijven
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en dan?
de sleutel in het contact laten zitten en de auto niet afsluiten?
en hoe dan vanavond weer starten? als de sleutel niet draait?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, maar het bespaart in ieder geval wel een slok benzine/diesel
groot gelijk!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:14 schreef Chanty het volgende:
Zo paper gestaakt voor vandaag. Morgen weer een dag
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
groot gelijk!
hier vroeg naar bed. koppijn
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:35 schreef Ymke het volgende:
Zo heb net weer een rondje zelfportretjes gemaakt , het belichten blijft moeilijk , de poses worden al wat minder help ik moet poepenachtig![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:45 schreef Chanty het volgende:
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And I'm going to write my paper now
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend overigens...Gister ook een tijdje bezig geweest met zelfportretjes. Verdomde lastig om jezelf überhaupt goed in beeld te krijgen en dan ook nog eens redelijk kijken. Uiteindelijk van de tweehonderd foto's toch nog wel een stuk of twintig die het nader bekijken waard zijn...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:45 schreef Chanty het volgende:
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And I'm going to write my paper now
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen zon hier hoorWel een hoop mist
En ik moet straks naar Vlaardingen
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IkEn het is hier hartstikke leuk
En er wonen meer FOT-ters hier in de buurt dan bij jou
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen zon hier hoorWel een hoop mist
En ik moet straks naar Vlaardingen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bizar... Sinds ik op ben schijnt hier de zon al... Strakblauwe lucht. En zover zitten we niet bij elkaar vandaan...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bizar... Sinds ik op ben schijnt hier de zon al... Strakblauwe lucht. En zover zitten we niet bij elkaar vandaan...
quote:
quote:
ach ermquote:Op zondag 7 oktober 2007 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
HiWeer terug van fotoshoot
Is nog hard werken zeg
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
En dit doen wij nou op kantooraf en toe he
![]()
![]()
Ey...jij zou pas thuis komen als ik eruit gingquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:39 schreef RubberDuckey het volgende:terug
Mooie tijd om te gaan slapen nu, morgen weer een nachtdienstje.
Uhm...ja...was om half 5 klaar wakkerquote:
Dan blijf je maar opquote:Op maandag 8 oktober 2007 06:12 schreef Xilantof het volgende:
HM2: deze keer geen Xil om je in de nachtelijke uurtjes vanuit Amerika te vergezellig op 't forum![]()
@ PdeHoog: wat ben jij vroeg!
Laptop mee en photoshoppen dus?quote:Op maandag 8 oktober 2007 07:56 schreef An24 het volgende:
Hier nog 1.![]()
Zo op naar het werk. We hebben een zogenaamde regiodag. Fijn met zijn allen op een speedoboot tot half acht savonds. Als of ik niets beters te doen heb![]()
Fijne dag allemaal![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:59 schreef -Robbedoes- het volgende:
aha ik zie het nu net staan www.greatfirewallofchina.org
Maar als ik de commentaren daar lees wordt bijna alles geblokkeerd.
Heb je al wat gehoord of ergens de uitslag op internet gevonden? Ben namelijk wel benieuwd!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zat me dat ook af te vragenIk had helaas een andere afspraak; anders was ik wel even gaan kijken
En de organisatie is ook niet supersnel met reageren op mail
Nope. Nog niets gehoord.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef Linden het volgende:
[..]
Heb je al wat gehoord of ergens de uitslag op internet gevonden? Ben namelijk wel benieuwd!
Ja zelfs mijn zo lieve onschuldige weblogquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:59 schreef -Robbedoes- het volgende:
aha ik zie het nu net staan www.greatfirewallofchina.org
Maar als ik de commentaren daar lees wordt bijna alles geblokkeerd.
Blijkbaar is die toch niet zo onschuldig...quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja zelfs mijn zo lieve onschuldige weblog![]()
Mijnes ook, het woord China komt er niet eens in voor. Misschien dat China Wordpress niet gezellig vindt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja zelfs mijn zo lieve onschuldige weblog![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat standaard alles geblokkeerd is, behalve een aantal websites die beschikbaar zijn gesteld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef Yoni het volgende:
Mijne doet het ook niet volgens die site. Vraag me af wat het wél doet
www.google.cn doet ook niks, ik heb m'n twijfels bij die site.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat standaard alles geblokkeerd is, behalve een aantal websites die beschikbaar zijn gesteld.
Nog maar dertig jaar, dan kun je van je pensioen genieten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:18 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag weer een enerverende dag op kantoor
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog maar dertig jaar, dan kun je van je pensioen genieten!![]()
Te veel meets gehad de laatste tijd. Gewoon ff een tijdje niet meer doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:26 schreef freud het volgende:
Ik ben ook weer wakker *stuiterstuiter*. Heb gewoon een meet gehad in mijn droom. Begint pathologische vormen aan te nemen bij mij...
Het is weer eens wat anders dan dromen over bepaalde collega's...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:26 schreef freud het volgende:
Ik ben ook weer wakker *stuiterstuiter*. Heb gewoon een meet gehad in mijn droom. Begint pathologische vormen aan te nemen bij mij...
beetje meer vertrouwenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:01 schreef Ynske het volgende:
Sooow, net eens zitten spitten in de foto voor de cursus, morgen maar eens laten afdrukken en dan donderdag eens afwachten hoe mijn resultaten geworden zijn tov de rest, zal wel tegenvallen
auto duurt nog ff voor die gemaakt is, boellie kosten, veel geklooi
quote:
Uitdaging noemen we datquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nog verdomde moeilij kwam ik achter toen ik met die opdracht bezig was
quote:
Dat gevoel blijf je altijd houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:54 schreef loehoes het volgende:
mogguh.
Heerlijk uitgeslapen. Deze week 4 uurtjes naar school. Kon ik maar voor altijd student blijven
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...net een interessante maildiscussie gehad met iemand die het design (incl. complete sourcecode, want ik vond zijn linkjes terug in mijn webstats) van mijn website had gejat
Hij wilde uiteindelijk de factuur niet betalen en heeft de site maar offline gehaald
Zoals het hoortquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik was nog zo netjes om een free template te downloaden en de credits te laten staan
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik was nog zo netjes om een free template te downloaden en de credits te laten staan
Ik dacht dat jij ook gratis scripts had gebruikt? Lightbox toch? Kan je dat dat toch als eigen ontwerp stellen? Dan moet ik ook uit gaan kijken, want ik gebruik ook scripts die anderen gebruikenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals het hoortMaar goed...de beste man heeft helaas niet betaald
Had het geld wel kunnen gebruiken
Nee hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook gratis scripts had gebruikt? Lightbox toch? Kan je dat dat toch als eigen ontwerp stellen? Dan moet ik ook uit gaan kijken, want ik gebruik ook scripts die anderen gebruiken.
Ouch!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorGeen lightbox hier. Het is allemaal eigenhandig ge-php-ed
Maar het gaat me hier wel om het gebruik van het design. De betreffende meneer was zo aardig om mijn complete pagina over te nemen en vervolgens de plaatjes aan te passen. Maar had ook het omwisselen van kleur naar zwartwit en ook 9 blokken etc.
Dat bedoel ikquote:
jamaar daar heb ik helemaal geen zin in en tijd voor....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef buzzer het volgende:
Het klinkt als de griep die nu heerst Ynske.. (en da's een zeer vervelende)
Beterschap
Zou je ego toch wel een beetje moeten strelen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorGeen lightbox hier. Het is allemaal eigenhandig ge-php-ed
Maar het gaat me hier wel om het gebruik van het design. De betreffende meneer was zo aardig om mijn complete pagina over te nemen en vervolgens de plaatjes aan te passen. Maar had ook het omwisselen van kleur naar zwartwit en ook 9 blokken etc.
Zeker wetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zou je ego toch wel een beetje moeten strelen?
Weet ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef didotcicero het volgende:
Tis toch niet aan de klant om te bepalen voor wie je wel mag werken en voor wie niet? En zo lang jullie de Nikon D3 niet laten opduiken in de folder van de Canon 1Ds MkIII is er toch niks aan het handje?
We hebben het wel over Japanners he... Een vriend van mij werkt bij een Japans bedrijf en daar mogen ze geen Toyota kiezen als leaseauto omdat de concurrent, ook Japans, die als standaard lease auto gebruikt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef didotcicero het volgende:
Tis toch niet aan de klant om te bepalen voor wie je wel mag werken en voor wie niet? En zo lang jullie de Nikon D3 niet laten opduiken in de folder van de Canon 1Ds MkIII is er toch niks aan het handje?
Ik werk bij de importeur van Mazda en Hyundai... Rare jongens die aziaten...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben het wel over Japanners he... Een vriend van mij werkt bij een Japans bedrijf en daar mogen ze geen Toyota kiezen als leaseauto omdat de concurrent, ook Japans, die als standaard lease auto gebruikt.
Ik had het al gezien jaquote:
omdatquote:
Zelfde, er zijn duidelijk betere (*kuch*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had het al gezien jaVind het maar magere fotootjes eigenlijk
Je vergist jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:12 schreef Linden het volgende:
[..]
Zelfde, er zijn duidelijk betere (*kuch*)foto's ingestuurd. Het geheel is ook wel een beetje amateuristisch opgezet geloof ik, maar ja.
Xil is rond die tijd altijd wakker, anders krijgt ie mot met zijn baasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:03 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II komt vanuit het hotel in Denver ook eens om het hoekie loeren. Ziet dat Xil nog niet wakekr is en daarom alvast maar een verse pot Starbucks koffie neerzet. En daarbij een schaal met heerlijke Muffins ernaast parkeerd.eetze en drinkze mensen.
![]()
![]()
![]()
Klopt!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Xil is rond die tijd altijd wakker, anders krijgt ie mot met zijn baas
Ik heb je nog niet gezien op CNN! Je doet rustig aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:03 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II komt vanuit het hotel in Denver ook eens om het hoekie loeren. Ziet dat Xil nog niet wakekr is en daarom alvast maar een verse pot Starbucks koffie neerzet. En daarbij een schaal met heerlijke Muffins ernaast parkeerd.eetze en drinkze mensen.
![]()
![]()
![]()
Wat voor plannen heb je?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:32 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Zo, vanavond weer even alle batterijen goed opladen, dan kan ik van het weekend weer fijna aan de gang
Blijdorp moet ik toch ook echt weer eens doen... Denk dat dat pas na m'n verhuizing wordt!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je?
Ik ga zaterdag naar Blijdorp, ook met de camera aan de slag!
En loslopende fransozen niet te vergetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:28 schreef freud het volgende:
Pff, blijdorp, inderdaad een tijd geleden! Maar niet dit weekend, dan wordt het meer 'le chat noire' etc.
Blijdorp is leuk nuquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je?
laat ff wat weten als je redelijk op tijd gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijdorp is leuk nu
Ik ga misschien dit weekend ook nog wel even
Zeg...zullen we gaan meeten?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je?
11 uur?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat ff wat weten als je redelijk op tijd gaat.
moet om 5 uur werken
Ik ga al meeten, alleen niet met jullie..quote:
zolang ik maar rond half 4 uiterlijk in de auto kan zittenquote:
Zo jammerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga al meeten, alleen niet met jullie..![]()
11 uur danquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang ik maar rond half 4 uiterlijk in de auto kan zitten
Ik loop denk ik iets eerder rond maar als ik jullie zie zal ik niet snel de andere kant op lopenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik loop denk ik iets eerder rond maar als ik jullie zie zal ik niet snel de andere kant op lopen
Gefeliquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef Yoni het volgende:
Ik weet waarom ik pertinent geen fotograaf mocht zijn op de bruiloft van mijn vriendinnetje. Ze heeft me net als getuige gevraagd![]()
Het is niks persoonlijks...quote:
Coolquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef Yoni het volgende:
Ik weet waarom ik pertinent geen fotograaf mocht zijn op de bruiloft van mijn vriendinnetje. Ze heeft me net als getuige gevraagd![]()
Nietquote:
Ik moet ff kijken. Vrijdagavond feestje in Eindhovenquote:
Eindhovenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken. Vrijdagavond feestje in Eindhoven
Tofquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:21 schreef loehoes het volgende:
Loesje gaat naar Moskou!![]()
Het is zo goed als zeker, ik ben zo blij!
Gaaaaf! Ik ga ook hopelijk volgend jaar. En dan door door Siberie en Mongolie naar China.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:21 schreef loehoes het volgende:
Maar, nu moet ik wel als de sodemieter aan het werk, want het is wel een duur grapje. Weet iemand toevallig een leuk bijbaantje?
Leuk. Moskou is een fantstsiche stad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:21 schreef loehoes het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:45 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien op CNN! Je doet rustig aan?
Hier in Nederland kunnen we het ook.. Gozertje neergestoken op een ROC in Amsterdam...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Gisteren heeft hier een snotjong van 14 op een school 4 mensen neer geschoten en daarna zijn hersenen uit z'n hoofd gejaagd.
Hij had al policite op zijn dak gekregen wegens huiselijk geweld.
achterlijk gastje
En de geniale afsluiter op RTZ[z]: "En gun control is nog steeds geen issue..."quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Gisteren heeft hier een snotjong van 14 op een school 4 mensen neer geschoten en daarna zijn hersenen uit z'n hoofd gejaagd.
Hij had al policite op zijn dak gekregen wegens huiselijk geweld.
achterlijk gastje
Toch wel? Tof voor je....en voor mij misschienquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef Yoni het volgende:
Waarschijnlijk wel ja voor jouquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Toch wel? Tof voor je....en voor mij misschien![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef Ynske het volgende:
vandaag modelletje mogen spelen op de cursus
dat ik lelijk misschien niet zo fotogeniek ben weet denk ik, maar dat er dan toch wel wat aardige plaatjes uitkomen met wat lampjes
Ze ze onschuldigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Toch wel? Tof voor je....en voor mij misschien![]()
![]()
De marketing kan nog wat overtuigender ja...quote:
Mja, semi-ambtenaar he, gedwongen winkelnering etc. Marketing krijgen ze dan niet meequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De marketing kan nog wat overtuigender ja...
Zo jong, en dan al helemaal verpest door het logge apparaat dat overheid heet...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:44 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, semi-ambtenaar he, gedwongen winkelnering etc. Marketing krijgen ze dan niet mee.
Ja, de overheid maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong, en dan al helemaal verpest door het logge apparaat dat overheid heet...![]()
Ik ben er druk mee bezig om daar verandering in te brengen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, de overheid maakt meer kapot dan je lief is...
Jij Don Quichot...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er druk mee bezig om daar verandering in te brengen...
En bedankt...quote:
bierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
Wat spreken we af voor morgen ??
Hou geen rekening met mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
Wat spreken we af voor morgen ??
gaat lekker met je hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Vanavond alle accu's en batterijen weer opladen, en dan zondag naar Pea4fun
Ik neem een lens van haar over en dan gaan we in een dierenpark foto's schieten
De rest van mijn kaart schiet ik de dagen erna op Ameland wel vol
T is dat het in Eindhovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hou geen rekening met mijIk moet ff kijken. Vanavond feestje in Eindhoven dus vermoedelijk morgen nog moeier dan nu
Lang gebleven nog gisteren P?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hou geen rekening met mijIk moet ff kijken. Vanavond feestje in Eindhoven dus vermoedelijk morgen nog moeier dan nu
Het was 11 uur en er werd nog een rondje gedaan dus er waren mensen nog langerquote:
best welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat lekker met je he
hier nog wat aan t klooien met wat foto's
zometeen eens aan t werk
Ja, was nogal kort, maar goed, dat is meer de norm. Het gaat mij vooral om het zien van de andere foto's en lekker ouwehoeren achteraf. Ed vindt imo te snel iets leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was 11 uur en er werd nog een rondje gedaan dus er waren mensen nog langerMaar het was wel gezellig
![]()
Ik had me het commentaar alleen eigenlijk anders voorgesteld
![]()
Dat idee had ik ook alquote:
tof dat t zo gezellig wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:49 schreef Chanty het volgende:
WoeiiiiiiiNa een half jaar eindelijk weer eens wezen stappen
Waarom doe ik dat niet vakerWas echt zo tof, alleen jammer dat de boel in Eindhovuuhhhhh de gekste al om 2 uur sluit
![]()
T is daar dan ook heel gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:49 schreef Chanty het volgende:
WoeiiiiiiiNa een half jaar eindelijk weer eens wezen stappen
Waarom doe ik dat niet vakerWas echt zo tof, alleen jammer dat de boel in Eindhovuuhhhhh de gekste al om 2 uur sluit
![]()
De kroegen sluiten allemaal om 2 uur iig, alleen de wat discotheek achtige dingen blijven langer open schijnt, maar daar is niet iedereen voor te porren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is daar dan ook heel gezellig
En er zijn wel tenten die langer open blijven (of zou dat bleven zijn ondertussen) maar die moet je wel weten te vinden
Dat moet je maar net leuk vinden iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
De kroegen sluiten allemaal om 2 uur iig, alleen de wat discotheek achtige dingen blijven langer open schijnt, maar daar is niet iedereen voor te porren.
Stratum, maar vraag me niet meer welke kroeg het wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je maar net leuk vinden idd
Waar zijn jullie geweest? Stratum, Markt of Dommelsstraat?
Die kroegen veranderen toch bijna per jaar van naam en eigenaar. Zitten er echt nog weinig van toen ik er woondequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Stratum, maar vraag me niet meer welke kroeg het wasWel lekkere muziek daar, lekker blij en fout
![]()
Die hebben ze bijna allemaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:41 schreef Ynske het volgende:
Stratum. goeie ouwe tijd, een of andere pub met biljarttafel hebben we veel bezocht
ook goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben ze bijna allemaal
Al is het meestal een pooltafel
Ik kwam regelmatig in de Miller Time en de Sante. Maar heb ze allemaal meer dan eens bezocht. Alleen welke nu aan de linkerkant vrij achteraan wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook goed
maar je kent m wel, aan de linkerkant van stratum vrij ver achteraan
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Miller Timequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kwam regelmatig in de Miller Time en de Sante. Maar heb ze allemaal meer dan eens bezocht. Alleen welke nu aan de linkerkant vrij achteraan was
Dat is NIET links vrij achteraanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Miller Time
Niet zo foutquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kroegen veranderen toch bijna per jaar van naam en eigenaar. Zitten er echt nog weinig van toen ik er woonde
Foute, blije muziek, carnaval is nog niet hoor
Valt best wel mee dus eigenlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niet zo foutMeer in de zin van dat je lekker mee kunt zingen, wat nummers uit de jaren 80/ 90
![]()
Girls just wanna have fun, Walking on sunshine, nobody's wife en zo![]()
Ik vind het wel lekkere muziek om uit te gaan iigquote:
Zitten een aantal van dat soort kroegen hoor. Alleen met carnaval draaien ze met zijn allen doorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekkere muziek om uit te gaan iigHou niet zo van R&B en een beetje dance is wel lekker zo nu en dan maar hoef ik ook niet de hele avond te horen. Maar zodra er carnavals hoempapa wordt gedraaid dan ben ik weg
Carnaval is best grappig, maar dan wel graag met gewone muziekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zitten een aantal van dat soort kroegen hoor. Alleen met carnaval draaien ze met zijn allen door
Ben er 1 keer geweest, om te kijken, was ook meteen de laatste keer
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:20 schreef Ynske het volgende:
Carnaval
eigenlijk moeten we gewoon met een groep lekker maastricht in trekken
jaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef Chanty het volgende:
[..]heel misschien zou je me nog zo gek kunnen krijgen ook
Ik heb nog een tof bijenpakje liggen dat ik zelf heb gemaakt maar helaas maar een keer heb aangehad
ik ben alleen maar ooit in de tipsy duck geweest ... en kwam er idd errug tipsy uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:41 schreef Ynske het volgende:
Stratum. goeie ouwe tijd, een of andere pub met biljarttafel hebben we veel bezocht
Jij moet nog slapen?quote:
Ik ben net thuis uit de nachdienst. Voor mij is 't dus avondquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij moet nog slapen?Of je bent al zo lang wakker dat voor jou gevoel de ochtend en de middag al gepasseerd zijn?
hoiquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
ik lig nog in bed
ben iig wel op tijd daar mits er geen ongelukken enzo gebeuren
@ P, ik bel je ff wanneer ik daar ben, is dat ok?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Laat even horen als je heel laat bent
Dat deed ze dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
@ P, ik bel je ff wanneer ik daar ben, is dat ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |