Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Dan TVP ik hem alvast
En ik heb deze net als canvas besteldVoor boven mijn bureau
[afbeelding]
wel nog een tikkie gesoept en gecropped
Fantastische foto... Zo zie je maar, soms moet je gewoon op het juiste moment op de juiste plaats zijn...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb deze net als canvas besteldVoor boven mijn bureau
[afbeelding]
Tapas!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Aloha. Vanavond aan de tapas met de collega's
Oeh!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
dat klinkt erg goed, het klinkt beter als prutsen met java (da's wat ik ga doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
idem, maar dan bierquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gezelligquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
tapas
Ik denk dat ik vanavond mijn roots maar eens ga kietelen en het een en ander aan indisch ga maken
Dan waai ik met jouw wind mee...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef Yoni het volgende:
Hmmm indisch! Misschien moet ik maar eens onverwachts bij Maneki langswaaien vanavond![]()
Hehehehe, goed onthouden... Die zijn nu niet vers meer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef Yoni het volgende:
Neem jij de Bossche Bollen mee dan AirwiN?
Vrouwen met onschuldige grote ogen en lang haar zijn daar volgens mij best goed inquote:
Oei waarom mag ik dat nou nooit doen. Ter bevordering van mijn inlevingsvermogen of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:59 schreef Chanty het volgende:
Zowww net ff voor winkeldief gespeeld
Moest voor de paper die ik moet schrijven een winkel bekijken door de ogen van een winkeldief. Dus heb het hele beveiligingssysteem bekeken, de donkere hoekjes opgezocht en het personeel in te gaten gehouden. Natuurlijk met toestemming van de winkeleigenaar, vorig jaar hebben wat mensen namelijk problemen gehad omdat ze niet hadden verteld waar ze voor kwamenMaar toch grappig om te doen. Stond daar rustig aantekeningen te maken en niemand van het personeel die ook maar omkeek naar wat ik aan het doen was
![]()
En nu drie dagen lang paper schrijven
Gewoon een klant met capicon zoeken, daar in leggen en buiten weer eruit vissenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:59 schreef Chanty het volgende:
Zowww net ff voor winkeldief gespeeld
Moest voor de paper die ik moet schrijven een winkel bekijken door de ogen van een winkeldief. Dus heb het hele beveiligingssysteem bekeken, de donkere hoekjes opgezocht en het personeel in te gaten gehouden. Natuurlijk met toestemming van de winkeleigenaar, vorig jaar hebben wat mensen namelijk problemen gehad omdat ze niet hadden verteld waar ze voor kwamenMaar toch grappig om te doen. Stond daar rustig aantekeningen te maken en niemand van het personeel die ook maar omkeek naar wat ik aan het doen was
![]()
En nu drie dagen lang paper schrijven
ah ik hoefde niets te jatten hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Oei waarom mag ik dat nou nooit doen. Ter bevordering van mijn inlevingsvermogen of zo![]()
Leuk, ik ga volgend weeekend naar Blijdorp!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog iets te doen zoeken,
in Blijdorp vind je nu, 2 kleine gorilla's, 2 kleine cervet katjes en 1 kleine hyena.
Tijdje geleden alweer. Denk dat ik zaterdag maar weer eens ga buurten daarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog iets te doen zoeken,
in Blijdorp vind je nu, 2 kleine gorilla's, 2 kleine cervet katjes en 1 kleine hyena.
Hoiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:17 schreef prupke het volgende:alo
was van de middag weer drama hier zo op de weg.. vrouw geschept door auto
en ze werd met haar hoofd tegen een bloembak aangeslingerd...
weg werd afgezet... brrrr ik vind dat altijd zo eng
nou ze bleek achteraf weer aanspreekbaar te zijn...maar ik lees het morgen wel in de krant (misschien)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En het was gedaan met mevrouw? Hoofd vs bloembak win je vaak niet
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:27 schreef prupke het volgende:
[..]
nou ze bleek achteraf weer aanspreekbaar te zijn...maar ik lees het morgen wel in de krant (misschien)
Ik hoop dat ze het overleefd ...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dan heeft ze goed veel geluk gehad
Idd, zo zou het niet moeten kunnen en mogen en gaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het overleefd ...
zoiets gun je natuurlijk niemand .
Trustequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:36 schreef prupke het volgende:
* prupke iedereen een prettige nachtrust toewenst
tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |