Psies, laten ze eerst dan maar eens een belletje doen met de PI's van de McCanns, als ze daadwerkelijk een idee hebben, doen die mensen ook waar ze voor betaald worden!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Was ik ook al over aan het nadenken maar had geen zin om de post te editten
En stel er komen 10000 mensen met verschillende overtuigingen wat er aan de hand is, zouden ze alles serieus moeten gaan nemen.
ik vind haar ogen meer iets uitstralen van'' zucht ik ben moequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:32 schreef Jel.L het volgende:
Dit vind ik een mooie:
[afbeelding]
Ze weten beiden meer, kijk naar die uitdrukkingen.
De man heeft in paniek- een roekeloze daad iets (per-ongeluk) verkeerds gedaan? Zijn vrouw weet het in iedergeval.
Eyes say more then words..
Zou ik uitgaan van mijn eerste indruk dan zie ik bij die moeder ook dat er iets aan de hand is. Alsof ze ergens mee zit wat de buitenwereld niet mag weten. Alsof ze een geheim met zich meedraagt dat aan haar aan het knagen is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:32 schreef Jel.L het volgende:
Dit vind ik een mooie:
[afbeelding]
Ze weten beiden meer, kijk naar die uitdrukkingen.
De man heeft in paniek- een roekeloze daad iets (per-ongeluk) verkeerds gedaan? Zijn vrouw weet het in iedergeval.
Eyes say more then words..
1: who knowsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
1: Zijn de ouders schuldig
2: Is het meisje nog levend?
3: Komt ze levend terug?
Het kan toch ook per ongeluk gegaan zijn ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:54 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik volg dat verhaal niet helemaal, maar waarom denken ze nu dat ouders hun eigen kind om willen brengen?
Als iemand doordraait doen ze dit vaak bij het hele gezin niet bij een kind..
lijkt mij, toch?
En dan dat hele verhaal eromheen verzinnen en koelbloedig met vrienden gaan zitten eten en pas veel later net doen alsof je je kind mist?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het kan toch ook per ongeluk gegaan zijn ?
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:30 schreef senesta het volgende:
Maar dit word zo toch wel een beetje net zo'n topic als in NWS, volgens mij was het de bedoeling om door middel van kaarten, channeling, etc tot een theorie te komen?
Als het per ongeluk is gegaan, maar ze wel schuld hebben - een slaapmiddel overdosis, een klap voor d'r kop waardoor er iets in d'r hersentjes geknapt is, roep het maar - kan het zo maar zijn dat ze in paniek eerst rare dingen gedaan / gezegd hebben, en later niet meer terug kunnen krabbelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan dat hele verhaal eromheen verzinnen en koelbloedig met vrienden gaan zitten eten en pas veel later net doen alsof je je kind mist?
Ik denk dat ze echt te koudbloedig voor woorden zijn en dit idd gewoon verzonnen hebben om moord te verduisteren of Maddy is ontvoerd door iemand anders en de ouders zijn onschuldig, als je namelijk per ongeluk je kind zou ombrengen dan maak je mij niet wijs dat je dan gezellig met een stel vrienden in de tapasbar gaat zitten en eet, drinkt en kletst alsof er niets aan de hand is.
Nou stel dat dat gebeurd zou zijn, waarom zouden ze dat dan niet bekennen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als het per ongeluk is gegaan, maar ze wel schuld hebben - een slaapmiddel overdosis, een klap voor d'r kop waardoor er iets in d'r hersentjes geknapt is, roep het maar - kan het zo maar zijn dat ze in paniek eerst rare dingen gedaan / gezegd hebben, en later niet meer terug kunnen krabbelen.
Dat ze steeds dieper in de leugens zonken.
Ik denk zelf niet dat het zo is hoor, daar niet van.
Nou ik voorspel dat. Bin laden allang toot is..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Niet betrapt willen worden op daden gaat vaak voor bepaalde andere zaken. En als het balletje eenmaal rolt dan zit je opeens in de dikke stront en kun je je niet meer terug trekken uit wat gebeurt is.
Maar goed, het is geen NWS zoals Senesta zei.
Ben benieuwd of er een fokker zal zijn die haar kan opsporen en de beloning gaat opstrijken.
En dan meteen Bin Laden opsporen en de rest van de zwarte lijst
Succes
Mocht er een fokker zijn die het lukt, dan heb ik ook wel 10 euro over als beloningMaar dat zeg ik omdat ik er niet van uitga dat het lukt, dus ik koop er maar 2 pakjes lucky strike van en van de overige 2,20 euro een zak chips.
Alsnog het feit van, zeg nooit nooit. De wonderen hoeven de wereld niet uit te zijn. Na al die eeuwen wellicht een Nostredamus die wel kan voorspellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |