quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:52 schreef Kogelmagneet het volgende:
Klinkt allemaal super tof
En BA als je hardcore CD's meeneemt gaan we wel lekker stampen he? Voor een spiegel of een raam, net zoals bij jou thuis
Nu ik terug denk aan die avond krijg ik direct al helemaal weer zo'n grijns op mn smoelquote:
Vertel????quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:36 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Nu ik terug denk aan die avond krijg ik direct al helemaal weer zo'n grijns op mn smoel
Met z'n 2en van de kaart (eerste keer xtc voor mij was daquote:
Dan film ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef purplerose het volgende:
Bij de volgende meet moeten we idd met film werken
quote:
???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Smeerlappen.
TS lijkt op "the cheating wife" trouwens
Goed plan als het maar niet in een karaokebar isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:14 schreef outsidr het volgende:
Ik stem trouwens voor een meet rond 30 november...![]()
En Hé. We moeten ook nog privémeeten hequote:
Hence the "quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goed plan als het maar niet in een karaokebar is.
Wie zegt dat het een belediging was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Vroeger heb je nog lopen slijmballen in mijn fotoboek.
Ontwikkel eens snel humor.quote:
Ik heb wel humor, maar niet tijdens mijn PMS fasequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ontwikkel eens snel humor.
wél bedankt voor het quoten anders was het grapje in de vergetelheid geraakt
Nee, ik heb prikkelbaar darmsyndroom waardoor ik mijzelf niet gemakkelijk voel ver van huis en mijn penis is te groot. Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb wel humor, maar niet tijdens mijn PMS fase.
Dus je komt op de volgende meet BG?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:03 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook flink last gehad van me prikkelbare darm syndroom dat weekend
Dan kies wat anders hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja en wiet doe ik niet meer aan, ooit een zware psychose van gekregen en een jaar lang last gehad van depersonalisatie.
Ik drink ook niet meer alcohol en ik eet gezond, eiwitten vitamines en veel vruchtendrank drinken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan kies wat anders heEr is genoeg keuze dan
Ja en? Ik sport ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik drink ook niet meer alcohol en ik eet gezond, eiwitten vitamines en veel vruchtendrank drinken.
En ik doe aan gewichtheffen.
Wat jullie daar doen is babylon.
Mijn penis is mischien groot maar ik doe daar niet aan.
Jullie zijn gewoon de mayasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja en? Ik sport ook
Maar ga dan ergens anders aandacht zoeken
en het is sodom en gomorra geen babylon
Maar ook niet minder zeker?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik drink ook niet meer alcohol...
En hoe en wie betaalt dat dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef outsidr het volgende:
http://www.roompotparken.nl/parken/kijkduinpark/accommodaties
Ik zie dat wel zitten
Ik ga het zo uitzoeken en dan stuur ik iedereen een PM.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
En hoe en wie betaalt dat dan?Want tis nie gratisch zo een bungalowwww
Ik slik, ben ik nou homoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:45 schreef TheSorrow het volgende:
"Je bent toch geen homo als je iemand pijpt?" "Alleen als je slikt!" "Ja daarom" ...
Vieze gay
Fout!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga het zo uitzoeken en dan stuur ik iedereen een PM.
Op zich is het een erg leuk park.
@ TheSorrow: Fab Fabien natuurlijk. (FabFab dus [ afbeelding ])
Anders had ik hem idd gemistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ontwikkel eens snel humor.
wél bedankt voor het quoten anders was het grapje in de vergetelheid geraakt
Outsidr, zag het meteenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:49 schreef TheSorrow het volgende:
Wie is dit naast mij?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |