Hij is zeker gezellig!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik hoor dat je gezellig bent, dus.
Combineer BA's haarstijl en liefde voor hardcore met TheSorrow's kleren en liefde voor metal. En tel hun lengtes bij elkaar op en dan krijg je kogelmagneetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik hoor dat je gezellig bent, dus.
+drugsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:01 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Combineer BA's haarstijl en liefde voor hardcore met TheSorrow's kleren en liefde voor metal. En tel hun lengtes bij elkaar op en dan krijg je kogelmagneet
PS. en ben net zo gestoord
Hoe meer pics, hoe beter!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:03 schreef enter het volgende:
Volgende keer neem ik mijn fotocamera mee![]()
I stand correctedquote:
Sodom is de legendarische duitse Thrash Metal band !quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:59 schreef Berenanus het volgende:
Btw, Sodomie is toch iets van homosex ofzo? en wat is Gomorra dan?
Vraag me het de hele tijd al af!
Herrie dus!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Sodom is de legendarische duitse Thrash Metal band !
Sodom en Gomorra zijn twee steden waarvan de verwoesting door God in de Hebreeuwse Bijbel wordt vermeld in het boek Genesis. De steden behoorden tot de pentapolis (Gr., "vijfstad"), samen met de steden Adama, Seboim en Segor. Beide steden lagen in Kanaän en waren berucht vanwege de "verdorvenheid" van de inwoners. De naam Sodom heeft geleid tot de term sodomie, een uitdrukking voor 'zondige', verboden seksuele contacten, wat wel eens wordt gebruikt om homoseksualiteit mee aan te duiden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:59 schreef Berenanus het volgende:
Zie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Sodom en Gomorra zijn twee steden waarvan de verwoesting door God in de Hebreeuwse Bijbel wordt vermeld in het boek Genesis. De steden behoorden tot de pentapolis (Gr., "vijfstad"), samen met de steden Adama, Seboim en Segor. Beide steden lagen in Kanaän en waren berucht vanwege de "verdorvenheid" van de inwoners. De naam Sodom heeft geleid tot de term sodomie, een uitdrukking voor 'zondige', verboden seksuele contacten, wat wel eens wordt gebruikt om homoseksualiteit mee aan te duiden.
In het boek Genesis wordt beschreven hoe beide steden door God werden verwoest in een regen van zwavel en vuur vanwege de morele verdorvenheid van de inwoners. Aartsvader Abraham pleitte vergeefs voor het behoud van de steden. Zijn neef Lot met zijn gezin werden door twee engelen gemaand Sodom te verlaten en niet om te zien. Lots vrouw kon echter aan de verleiding geen weerstand bieden, zij draaide zich wel om en veranderde onmiddellijk in een zoutpilaar.
Metal FTW !!!quote:
Naakt zou beter zijn idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:45 schreef fraubitch het volgende:
ja tvp. wat een kutfoto in de OP van dribzor en mij
ik mms je wel wat pic´s doorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dribbel_ naakt ofc, wat moet ik nou weer met een naakte vrouw
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef MASD het volgende:
even een vraagjevan wie is die vibrator?
Zolang ze niet van Dribbel_ zijn maar van jou dan....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik mms je wel wat pic´s door![]()
![]()
Sodom en Gomorra waren steden die zijn verwoest door "the wrath of god" omdat ze daar dus veel aan sex drugs en rocknroll dedenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:59 schreef Berenanus het volgende:
oei! moeten jullie en de mensen die ook meegaan naar de volgende meet dan niet uitkijken dat god ons gaat straffen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sodom en Gomorra waren steden die zijn verwoest door "the wrath of god" omdat ze daar dus veel aan sex drugs en rocknroll dedenen dat vond god nie leuk ofzo
Pervers zooitje daar was het
ow en tvp!
God bestaat niet, dit is de EO niet hierquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:51 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
oei! moeten jullie en de mensen die ook meegaan naar de volgende meet dan niet uitkijken dat god ons gaat straffen?
Nu zullen waarschijnlijk alleen enter en BA er van langs krijgen met 7x in 1 nachtje
Joh.. dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
God bestaat niet, dit is de EO niet hier
Jaloers is*quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:56 schreef TheSorrow het volgende:
Halllo & dag, ben naar All Shall Perish, Born From Pain & Walls of Jericho @ Bibelot
Meehugggggggggggggggggggtquote:
die zijn alleen beschikbaar voor de mensen die erbij geweest zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Waar blijven de neukfoto's?
[Haagse styl0w]quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Waar blijven de neukfoto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |