Kom nou maar gewoon. Gooien we GHB in je drankje en verkrachten we je met z'n allen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Jullie laten goed zien hoe sneu jullie zelf zijn met jullie pietluttige op de persoon aanvalletjes
Als iemand roept dat men iig al zin heeft in de ghb is het dan vreemd als dat interresant in de oren klinkt voor politie?
Laat maar weer eens zien hoe wereldvreemd de junks onder jullie zelf zijn.
Ga inderdaad maar terug naar uvt ja!
Als je jong en strak was wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja en als je lief bent, wil ik wel over je heen plassen. Dat vind je toch zo lekker?![]()
Wat heeft dat met "Over je heen plassen" te maken, Dhr. Pedofiel ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je jong en strak was wel.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat heeft dat met "Over je heen plassen" te maken, Dhr. Pedofiel ?
Optieften verlepte kanalenveger.quote:
Val van je fiets met je batterij.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Val van je fiets met je batterij.
ik moest lachen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom maar langs en praat dan nog zo stoer BG, ik ram je fucking tanden uit je muil kk mafkees
Contactgestoorde psycho
Hoogachtend,
TheSorrow
Het was heerlijkquote:
De post onder de jouwe ook?quote:
veel plezier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De post onder de jouwe ook?
We zijn de stad in, laters
goeiemorgenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom maar langs en praat dan nog zo stoer BG, ik ram je fucking tanden uit je muil kk mafkees
Contactgestoorde psycho
Hoogachtend,
TheSorrow
Koop Jojo's big adventure (ps1) en Arc the lad twilight of spirits (ps2) speel die een maandje of 2 en je kent vloeiend japans. de aggressieve variant danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:02 schreef MASD het volgende:
[..]
veel plezier!
ik heb vandaag nog 100 blz te lerenen nog proberen om 5 nieuwe japanse tekens te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |