quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze zullen kijken wat ze voor je kunnen doen!![]()
Zeker, jij ook nog bedankt voor jullie gastvrijheid en slappe klets.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLIKIDEEEEE HALLO!
Het was gezellig, mensen
Dan had DJ Free het eerste uur weer wat zendtijd gekregen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zeker, jij ook nog bedankt voor jullie gastvrijheid en slappe klets.
Tis maar goed dat je niet op en neer bent gegaan, overal wegwerkzaamheden tegen gekomen!
Mist is bijna het enige wat ik op weg naar huis tegen kwam op de A27. En wegwerkzaamheden....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:17 schreef MissHobje het volgende:
Ze voorspellen mist wtfmoet ik net morgen hele dag op pad.
Zo nu eerst even douchen.. tot zo.
zet de radio in de badkamer wel dus een lekker douche muziekje is welkom
* Sirolf gaat even een vergrootglas zoeken...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even alle foto's die ik gemaakt heb posten, heb ze even naast elkaar gezet in 1 file; heb het geheel ook ff wat verkleind (naar 1x1px): .
Mijn scherm laat het ook niet zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gaat even een vergrootglas zoeken...
Had je niet gehoord wat 'ie zei toen je dat vroeg...?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:06 schreef Marc63 het volgende:
Goh... ik had toch nog iets meer van een afterparty verwacht tijdens Domien...
Zoals niemand zomaar foto's online zal plaatsen zal ook in niet zomaar een filmpje online zetten hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik weet het, nog bedankt he D.rose![]()
quote:Radioring 2007
Theater van het Sentiment (KRO, Radio 2)
MiddenInDeNachtRick (Radio 538)
Giel (VARA, 3FM)
Zilveren Radioster vrouwen
Claudia de Breij (VARA, 3FM)
Sophie Hillbrand (BNN, Radio 1)
Jeane Kooimans (KRO, Radio 5)
Zilveren Radioster mannen
Edwin Evers (Radio 538)
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Frits Spits (KRO, Radio 2)
Gouden Radio Oortje
Serious Request - Huis op de Neude (3FM)
Top 2000 (Radio 2)
Radio Tour de France (Radio 1)
Zo zie je maar weer eens te meer dat smaken verschillen. Ik vind het vreselijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Again and again and again and again and again and again and again ........ *zweefzweef*
Lekker plaatje.
Erg mooi nummer inderdaad, maar op dit moment val ik er alleen maar meer van in slaapquote:
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:36 schreef R-Alph het volgende:
Volgens mij heeft Gerard zich bedacht op het moment dat ze naar binnen kwam lopen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:36 schreef R-Alph het volgende:
Volgens mij heeft Gerard zich bedacht op het moment dat ze naar binnen kwam lopen
Mogguh CGquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:48 schreef ChatGirl het volgende:
Mogguh Mutz!
Wie weet heeft er wel iemand een foto van gemaakt...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:09 schreef purplerose het volgende:
Zo, goeiemorgen, ik ben ook weer in het land der levenden
Man wat een gezellige avond was dat zeg!
Michiel, maricha, domien, BEDANKT! En voor de badeend, sleutelhanger en ekstraweekend tshirt
Zie dat jullie gelukkig geen caps hebben gemaakt van mijn boobgleuf, die was volgens mij nogal vaak in beeld
Filmpje ook goed?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet heeft er wel iemand een foto van gemaakt...
quote:
Je kan ook niet alles hebben PR.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:32 schreef purplerose het volgende:
ow en ik heb Hugo in het echt gezien
Heb foto van zn ass
en Eric Corton met ontbloot bovenlijf gemist omdat ie in de Smet stond en niet in de studio![]()
Waar zien we dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:43 schreef Broekie het volgende:
Hmm, 'k mag van m'n laptop geen screenshots maken
Maar 't is overduidelijk het FOK! Shirt wat Michiel aan heeft
Ah. Trouwens is het waar wat gerard gisteren in de uitzending zei: Er hangt iets rond die microfoon. Ik voel een verkoudheid opkomenquote:
er staat in je gallery iemand die volgens mij niet in publiekelijk beschikbare galleries wou:pquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:47 schreef Broekie het volgende:
Groepsfoto FOK!kers bij MetMichiel met namen
Als ik toch nog perongeluk twee mensen door elkaar gehaald heb, hoor ik dat graag.
Mail me dan even om welke foto het gaat en waarom, dan gooi ik hem op private.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
er staat in je gallery iemand die volgens mij niet in publiekelijk beschikbare galleries wou:p
Euh? Dat heb ik eerder horen zeggen geloof ik, maar wat ze er nou mee bedoelen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eet die zanger van AC/DC scheermesjes
Iig het zelfde recept als die akelige Axel Rosequote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eet die zanger van AC/DC scheermesjes
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:09 schreef purplerose het volgende:
Zo, goeiemorgen, ik ben ook weer in het land der levenden
Man wat een gezellige avond was dat zeg!
Michiel, maricha, domien, BEDANKT! En voor de badeend, sleutelhanger en ekstraweekend tshirt
Zie dat jullie gelukkig geen caps hebben gemaakt van mijn boobgleuf, die was volgens mij nogal vaak in beeld
Er zijn 3 versies hè? Dus er zal er vast wel eentje zijn waar je wél goed op staat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef Glacier het volgende:
Middag
Ik zie dat ik met mijn ogen dicht en mond open op de groepsfoto sta
Op de foto van Michiel sta ik breed grijnzendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:28 schreef Sirolf het volgende:
Er zijn 3 versies hè? Dus er zal er vast wel eentje zijn waar je wél goed op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |