quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:07 schreef willem-jozef het volgende:
volgt..
ouwe!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:12 schreef willem-jozef het volgende:
heeeeee, greetje!?
Was ik nog maar op vakantiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:08 schreef willem-jozef het volgende:
hoi lobrinta, hoeisie?
Okee geheimen worden straks verteld!!! Daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
lees ff vraag boven, mot weg, kan ik ff op toevoegen...vertel je later vanavond al mn geheimen huhhuh
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer wegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
lees ff vraag boven, mot weg, kan ik ff op toevoegen...vertel je later vanavond al mn geheimen huhhuh
owkeej...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee geheimen worden straks verteld!!! Daar hou ik je aan!![]()
Hmzz, dat mag nog wel ff duren van mij!! Ga je mee op vakantiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk hebben we strakkies allemaal vakantie, voor eeuwig dan...![]()
Hee positievelingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk hebben we strakkies allemaal vakantie, voor eeuwig dan...![]()
Dat gaat niet hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer weg
begrijp ik niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kopie en plak dat ding van mij, haal ik um weer weg
Ja maar ik moet net als jij ook weg, ik ga ff een drankje drinken met me vriendin!!!!quote:
lijkt me leuk, zal ff toestemming vragen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz, dat mag nog wel ff duren van mij!! Ga je mee op vakantie![]()
owkeeej, sanxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
Onder de op staat klik hier die link ff plakken volgens mij en je hebt de op!
Ahhh de persoon waar je toestemming moet vragen, mag ook mee hoor!!! Jij betaald tenslotte!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lijkt me leuk, zal ff toestemming vragen...
Mwaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi heidel, alles goe?
hoe kan ik op toevoegen(vrouwennnon)?
krijg ik een oude(iets van 7 sept)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
Onder de op staat klik hier die link ff plakken volgens mij en je hebt de op!
Hoeveel zitten er al in dat harem van WJ!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
WJ's harem blijft groeien...
welke OP?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij je OP op deze [afbeelding] klikken![]()
Volgens mij is dat deze en is die na 7 sep niet meer aangepast!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
krijg ik een oude(iets van 7 sept)
Met jou erbij 15!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er al in dat harem van WJ!!!
Pfff lamaar, dan ben ik 1x in de 15 dagen aan de buurtquote:
nie zo veel. wel een keer een turk zwaar in de piss genomen die blufte over z'n 'harem'. maar dat vertel ik later want ik moet weg en heb die op sort of klaar...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er al in dat harem van WJ!!!
ja, die had ik net al, maar dat is toch een oudje van die ava's van you? kan ik gewoon typen in 'rubrieken op'?quote:
jo leeters.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Ikb en er ook van tussen!!! Valt toch niet op he!!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Ikb en er ook van tussen!!! Valt toch niet op he!!
ja, eerst ff foute info geven en dan naar de cos...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ff de COS van vandaag doorlezen...
Das de standaard OPquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die had ik net al, maar dat is toch een oudje van die ava's van you? kan ik gewoon typen in 'rubrieken op'?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Deze maar ff uit de COS gegapt... een DGK emoticon
[afbeelding]
kom daar later op terug, moet eerst nog een zeepje oprapenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Traumatisch ervaringen met verticale spijlen??
Oh ga je me nu achter de tralies zetten ???? Om te zorgen dat ik niet wer op COS vakantie gaat!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Deze maar ff uit de COS gegapt... een DGK emoticon
[afbeelding]
If that's what it takes....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ga je me nu achter de tralies zetten ???? Om te zorgen dat ik niet wer op COS vakantie gaat!!!
Goede morgen nachtzusjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:33 schreef nachtzuster het volgende:
Goedemorgen![]()
De [afbeelding] staat klaar![]()
sssstquote:
Wat is er schatquote:
Gutenmorgen Ianquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Morgen!
Jahoor, met jou ook?quote:
Ik ben er vroeg bijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jahoor, met jou ook?
Je bent er vroeg bij!
Moet je schon wieder an die Arbeit?
oder zuerst Kaffee mit Fruhstuck?![]()
Zozo structuurquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er vroeg bij![]()
Dat komt omdat ik tof ben en de wekker heb gezet terwijl ik nieteens vroeg op hoef.
Ik breng structuur aan![]()
Enne, dat bakkie pleur ga ik maar 's halen denk ik.![]()
Fruhstucken doen Ians niet aan.
Ik ben weer richting Nederland aan het plannenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zozo structuur![]()
Goed plan, mail me de details maar eens, ooit![]()
Ontbijt bestaand uit alleen een stevige bak koffie is ook voldoende![]()
voor mij althans
Ja doe dat, voor je het weet is het weer overquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben weer richting Nederland aan het plannen![]()
![]()
Misschien kan ik, nu ik een plotsklapse aanval van structuuraanbrengeritus heb, beter ook maar even mijn kamer op gaan ruimen en schoonmaken.
Dat is namelijk om één of andere reden niet mijn favoriete bezigheid.
Morning Petraaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:00 schreef petraa het volgende:
Goodmorning All!!
Ik lees structuur, kamer opruimen, schoonmaken, ik ben gelijk weer moe![]()
Ik ga gewoon ff zitten met bakkie Senseo en laat het ff op me afkomen, misschien dat ik straks in een gestructureerd schema mijn huis kan opruimen, schoonmaken, hond uitlaten, kid uit bed halen enzo!! Maar eerst genieten![]()
Er is dus nog hoop!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Morning Petraa![]()
Een goede start van de dag is heel belangrijk![]()
Dan komt het met de structuur vanzelf goed![]()
Tuurlijk!quote:
nou een hoop zooi, dat welquote:
kiekeboe! woon jij ook in mijn huis?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Een hoop was wat ligt te wachten hier in elk geval![]()
en anders geven we gewoon Ian de schuld, die begon over structuur aanbrengen![]()
Buuf! goodmorningquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kiekeboe! woon jij ook in mijn huis?![]()
Morge schatquote:
Haai zus,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:43 schreef kleinzusje het volgende:
Morning Heidi![]()
Morning Nachtzusjeen bay
![]()
Raar geslapen![]()
Ik droom zowaar bijna elke nacht dat ik iemand in elkaar mep![]()
Morning Turklurkstertjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Haai zus,
Als het maar een gestructureerde droom is dan komt het goed!!!
ik heb heel gestructureerd mijn was opgehangen en kid uit bed geschopt. 2 bedden opgemaakt en nu weer een bak koffie om verdere structuur uit te vinden.
Hmzz wil niet voorkomen in jou dromen dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Morning Turklurkstertje![]()
Nee, geen structuur, mep maar wat in het rond............. beetje Bruce- Lee effect![]()
Maar overdagheb ik een planning
![]()
ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
Buuf: ik heb zitten nadenken over leuke banen voor je![]()
Petraa: UIT de streams,COS verbod, buikspieroefeningen + zonnegroet, hup.................. actie![]()
ja....quote:
Jazekersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja....
als jij het ook bent tenminste![]()
je bent engquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jazekers![]()
Maar ben er nog maar ongeveer 10 minuten ( structuur) :
Dus misschien later meer![]()
1. Dacht aan een afdeling "zorg" bij een uitzendbureau als planner. Is een functie waar je veel van de zorg moet weten en dan uitzendkrachten in gaat plannen + dingen regelen/ afstemmen met zorginstellingen.
2. Dacht aan een site/ eigen bedrijfje met opvoed tips, hulp aan jonge ouders.
3. Dacht aan cursus geven over opvoeden in buurthuis
4. Dacht aan kantine/ sport/ regelen zaken van een vereniging.
5. Dacht aan uitjes, kinderfeestjes organiseren voor ouders met weinig tijd.
6. Op scholen, bijles geven, klasse assistent
7. Pabo gaan doen ( kan ook via internet)
Ja, ik ben eng en jij niet te openhartigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent eng![]()
die kantine doe ik al vrijwillig![]()
en Pabo is niet aan mij besteedalthans, onderwijs niet. ik ben niet zo geduldig
![]()
heb al eens bij Randstad gesolliciteerd als intercedent gezondheidszorg. was al door 2 selectieronden. kreeg ik een andere baan aangeboden met leukere collega's...
maar eigen site met opvoedtips. Wel een goed idee, maar wie wil nu mijn opvoedtips?![]()
kan wel een blog beginnen over hoe het niet moet...![]()
consultatiebureau lijkt me wel erg leuk. Maar kom daar maar eens tussen. maar ik schrik ervan wat voor inschatting je over me gemaakt heb. Ik ben ook veels te openhartig...![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:47 schreef Pavement het volgende:
Moguh structuurtjes van me !
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]![]()
moet in niet één zijn stoepie? in je sig, that is...
de enige structuur die ik heb is dat de bank een raket is![]()
nou, ik ben quite a handfulquote:
quote:
Alleen dan geen hoofdletter.quote:
quote:
Het was grappig ??? Oke dan ga ik nu lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zonder punt.
Mehehehe, vet grappig.
Was dat grappig?
Quite.
structureel ontaard?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was grappig ??? Oke dan ga ik nu lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Hmzz nog 4 nachten slapen en dan mag ik geheel onvrijwillig mee naar een concert van Tokio Hotel!!!!
Gelukkig kreeg ze een mailtje dat er voor de HMH niet geslapen mag worden, ik heb de tijd dat we er heen gaan nu kunnen verschuiven naar 12 uur, dus dan zijn we er om 13 uur. Kid gaat voor de HMH zitten heb ik besloten en ik ga shoppen in de villa Arena. Ben echt niet zo gestoord dat ik 6 uur voor de deur van een zaal ga zitten om vooraan te staan bij een groep die ik niets vind!
Ben ik nu een goede, gestructureerde moeder of een slechte ontaarde moeder![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was grappig ??? Oke dan ga ik nu lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Hmzz nog 4 nachten slapen en dan mag ik geheel onvrijwillig mee naar een concert van Tokio Hotel!!!!
Gelukkig kreeg ze een mailtje dat er voor de HMH niet geslapen mag worden, ik heb de tijd dat we er heen gaan nu kunnen verschuiven naar 12 uur, dus dan zijn we er om 13 uur. Kid gaat voor de HMH zitten heb ik besloten en ik ga shoppen in de villa Arena. Ben echt niet zo gestoord dat ik 6 uur voor de deur van een zaal ga zitten om vooraan te staan bij een groep die ik niets vind!
Ben ik nu een goede, gestructureerde moeder of een slechte ontaarde moeder![]()
ik denk dat de kaartjes al gekocht zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Kan je niet gewoon een kaartje bij het GWK kopen zoals alle normale mensen doen?
Wtf, dus het veel te vroeg heengaan is enkel en alleen om binnen te komen!?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat de kaartjes al gekocht zijn.alleen razende meisjeshormonen hè..
uhu...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, dus het veel te vroeg heengaan is enkel en alleen om binnen te komen!?![]()
En in de HMH nog wel.
Ik heb daar ongeveer gewóónd en geloof me, halverwege is er plek genoeg vooraan.
Robbie in HMH!?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhu...
Maar denk je ook bij Tokio Hotel? Ben bij Robbie W. geweest en believe me, al had ik het gewild, dichter dan halverwege het veld kwam ik niet...![]()
oiquote:
Heineken Music Hall en waarom het stil is weet ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:15 schreef Leandra het volgende:
Môgguh...Wat is HMH? Is KZ jobcoach? Waarom is het al ruim een kwartier structureel stil hier??
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:15 schreef Leandra het volgende:
Môgguh...Wat is HMH? Is KZ jobcoach? Waarom is het al ruim een kwartier structureel stil hier??
1 of andere kiddopopgroep, wist ik ook niet..
Over Kleinzusje doe ik verder geen uitspraken
Sc = StilteChat
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Goede structuur !
Geen structuur is ook structuur.
![]()
Groentekroketquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi.
krokketbeste pauze voedsel die er is !
Ga je even lekker pootjebaaien in de dorpsgracht, nu kan het nog..quote:
nee, één keer in ahoy en één keer in de arenaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Robbie in HMH!?![]()
Nee toch!?
Wat ik ervan mee heb gemaakt is het in HMH vechten om vooraan te komen totdat iedereen vooraan door heeft hoe ontzettend fucking benauwd die kutzaal is.
Halverwege zoekt iedereen de ruimte achterin op (of gaat zitten op de tribunes).
Gok ik.
De Bijlmer Bierhal.quote:
Ik vroeg me af wat en waar die HMH waar Tokio Hotel optreedt eigenlijk wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:24 schreef ppi het volgende:
HMH![]()
Ik dacht even dat Leandra de Tokio Hotel toestanden bedoelde, ik haal waarschijnlijk het toelatingsexamen begrijpend lezen voor de PABO ook niet![]()
Damn wat ben ik blij dat het antwoord er al stond... het is nog te vroeg om deze cryptische omschrijving te begrijpenquote:
OK.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:32 schreef Leandra het volgende:
Ah... het is weer structureel stil??
Dan kom ik over een half uurtje wel weer bijlezen![]()
Heeft die (volgens Huub) amateur zanger zijn optredens in de AHOY al weten te vullen ?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
(oké da's officieel een raar woord, en een dirty mind is a joy forever)
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Met die eikehouten bruine zonnenbankkop.
quote:
Was dat niet dat medium ofzo??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Dit is mn tante
En ik ga tegenwoordig in een Roze jurk het land door, de blauwe ben ik zat![]()
Structureel houdt het me van de straat![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
[quote]Was dat niet dat medium ofzo??
Waaraan Jaap vertelde dat zijn oom Piet Agoras in Zuid-Afrika konijnen fokte?![]()
Ik straal alles in van achter mn PC schermquote:Straal je nog wel water in?? Of is dat lastiger met een roze jurk??
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef Jewscky het volgende:
Silicone zijn koud.
Oh das mooi... ik hoef dus niet langs te komen voor een consult?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik straal alles in van achter mn PC scherm( niet alleen water
)
Nee, zodra je online bent en ik ook, begint het proces. Mocht je niks merken dan zit er ergens een innerlijke blockade of een storing op UPCquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh das mooi... ik hoef dus niet langs te komen voor een consult?![]()
Gezien we allebei UPC hebben lijkt me dat dat al een hoop problemen zou moeten voorkomen, maar die innerlijke blokkade hè... zit die bij jou of bij mij??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, zodra je online bent en ik ook, begint het proces. Mocht je niks merken dan zit er ergens een innerlijke blockade of een storing op UPC![]()
Op dit moment bij mij, dus ik krijg door dat ik off line moet om te zorgen dat ik innerlijke ruimte kan maken............. en in contact kan treden met mijn materialistische kant ( lees boodschappen en huur betalen)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien we allebei UPC hebben lijkt me dat dat al een hoop problemen zou moeten voorkomen, maar die innerlijke blokkade hè... zit die bij jou of bij mij??![]()
Damn.. en ik maar denken dat het bij mij zat... ik wilde al afscheid nemen om even aan m'n innerlijke blokkades te werken....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op dit moment bij mij, dus ik krijg door dat ik off line moet om te zorgen dat ik innerlijke ruimte kan maken............. en in contact kan treden met mijn materialistische kant ( lees boodschappen en huur betalen)
Dus Lekker taalmatrasje van me![]()
![]()
Ben weer weg
Tis de straling, de dodelijke straling...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
'Tis rustig...
Bijna... té rustig...
*kijkt met argwaan om zich heen...
Loert daar een Kleinzusje uit de schaduw naar mijn nietsvermoedende lijfje!?
Voel ik de dreiging van de Storm Van Leandra uit het koude Noorden!?
Of blijft het gewoon fucking stil.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
'Tis rustig...
Bijna... té rustig...
*kijkt met argwaan om zich heen...
Loert daar een Kleinzusje uit de schaduw naar mijn nietsvermoedende lijfje!?
Voel ik de dreiging van de Storm Van Leandra uit het koude Noorden!?
Of blijft het gewoon fucking stil.
Hee computerdeskundige, werk jij met de neiuwe lay_out ?quote:
vrieserquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Was ze net vergeten uit de vrieser te halen![]()
hoi ppi, ja, verplicht. kwam ook net tot de vaststelling dat er met fok silver niet (volledig) te quoten valt..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee computerdeskundige, werk jij met de neiuwe lay_out ?
Tot vanavond werkte alles bij mij in foksilver, blèhquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ppi, ja, verplicht. kwam ook net tot de vaststelling dat er met fok silver niet (volledig) te quoten valt..
JAquote:
Ajax is toch een ander woord voor sneuquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:16 schreef ppi het volgende:
[..]
JA![]()
En AJAX desintegreert nu ook al, ik citeer Jack van Gelder op de radio:
" AJAX is te sneu om naar te kijken, te genant voor woorden."
JAck:
[afbeelding]
Jij durft vast niet meer in Amsterdam te komen vanaf nuquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ajax is toch een ander woord voor sneu![]()
Nee gewerkt, en nu relaxed achterover met een biertje en een sigaretje, morgen nog even en dan weekendddddquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee gewerkt, en nu relaxed achterover met een biertje en een sigaretje, morgen nog even en dan weekenddddd.
We krijgen een periodetje met redelijk droog en relaxed weerquote:Wel lekker weer vandaag hier in Fryslân.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij durft vast niet meer in Amsterdam te komen vanaf nu![]()
Typisch rotterdamse grootspraak branie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb er gelukkig geen behoefte aan.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Typisch rotterdamse grootspraak branie.
Twenthe - Tjsechrevechzedeche 1-0![]()
Ach, ik kwam er na tig jaar achter dat ik op mijn 10e ofzo een botje in mijn arm had gebroken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
Nou ik heb het antwoord op mijn vraag van vanochtend!!!![]()
Ik ben echt ontaard![]()
![]()
Oefff gelukkig, iedereen die vandaag haar voet zag zei je MOET echt naar de dokter met haar, maar ik had zoiets ach beetje gekneusd, blauw dik, gaat vanzelf wel over. Uiteindelijk toch maar gegaan!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach, ik kwam er na tig jaar achter dat ik op mijn 10e ofzo een botje in mijn arm had gebroken.
Gewoon een theedoek als mitella en niet zeuren.
Vind een dag heel snel![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef ppi het volgende:
[..]
RIP voor de nabestaanden, Twenthe![]()
![]()
Ajax
![]()
Feyenoord![]()
PSv![]()
Dat je uiteindelijk bent gegaan is top, maar laat je de kop niet gek maken door al die overgemedicaliseerde TV-dokter kijkersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Oefff gelukkig, iedereen die vandaag haar voet zag zei je MOET echt naar de dokter met haar, maar ik had zoiets ach beetje gekneusd, blauw dik, gaat vanzelf wel over. Uiteindelijk toch maar gegaan!!!![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ga lekker sport kijken
![]()
![]()
En alvast genieten van Madrid![]()
Dromen over Ajax en Andy ........................ en dan....................... weekend![]()
Trusten allen, PPI + ontaarde moeder en Jappie![]()
Heej WJquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
navond iedereen
[afbeelding]
vroeger
az door, lekker puh!
Je zou toch denken dat er op een gegeven moment een verzadigingspunt is bereikt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ga lekker sport kijken
![]()
![]()
Dromen over Ajax en Andy ........................ en dan....................... weekend![]()
truste kzquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ga lekker sport kijken
![]()
![]()
ja, wel redelijk goe.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
ja hoor best wel goed en met jou ?
Heb alle cossen van vandaag doorgelezen, maar niet veel bijzonders, hoop geblaat, maar nu is het volgens mij weer pais en vree.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, wel redelijk goe.
ben je al in de cos geweest?
nog iets spannends aan de hand of moet ik ff bijlezen op vol?
Het werkt weerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
irritant zeg, die nieuwe lay-out...in die ouwe kun je niet alle functies meer gebruiken...maar dat zal geen toeval zijn..
Ik heb hem in de oude layout gezet en daar werkt alles prima.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Het werkt weer
Je kunt weer terug, was vast tijdelijk, zou toch te gek voor woorden zijn als ze dat uitschakelen.
Zoek ik Danny desnoods persoonlijk op![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem in de oude layout gezet en daar werkt alles prima.
Wat is er met AJAX dan heb ik wat gemist ???quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:49 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Hier nu ook weer, maar eerder vanavond was het huilen met de lamp uit.
![]()
AJAX gevoel zeg maar.
jammer, een beetje oorlog werd wel tijd...dan gooi ik de streams ook niet aan. thanksquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb alle cossen van vandaag doorgelezen, maar niet veel bijzonders, hoop geblaat, maar nu is het volgens mij weer pais en vree.
Pcies!!! Ik ga me bed in het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jammer, een beetje oorlog werd wel tijd...dan gooi ik de streams ook niet aan. thanks
ajax is uitgeschakeld in de eerste ronde van het europese troostprijzentoernooi. afgedroogd in de beeldige eigen arenaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat is er met AJAX dan heb ik wat gemist ???
truste peet, heb je gemist door die vage kutlay-out..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Pcies!!! Ik ga me bed in het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
![]()
Ja, ze missen duidelijk structuur !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ajax is uitgeschakeld in de eerste ronde van het europese troostprijzentoernooi. afgedroogd in de beeldige eigen arenadoor een b-club
![]()
cheers, pippi en welterusten!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Het werkt weer
Je kunt weer terug, was vast tijdelijk, zou toch te gek voor woorden zijn als ze dat uitschakelen.
Zoek ik Danny desnoods persoonlijk op![]()
[afbeelding]
En zelfs die arena is lelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ajax is uitgeschakeld in de eerste ronde van het europese troostprijzentoernooi. afgedroogd in de beeldige eigen arenadoor een b-club
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DPpugNRJ5Bsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En zelfs die arena is lelijk eigenlijk.![]()
Prima, en met jou??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou ja, ik wil net uitloggen, komt de verloren dochter nog ff langs...hoe is het?
Neemt ze zoveel bandbreedte in beslag?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:19 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, loopt helegaar vast, komt vaker voor als jij inlogt![]()
Hoihoi, jij bent er ook alweer vroeg bijquote:
Iedereen, heb ik het ideequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoihoi, jij bent er ook alweer vroeg bij![]()
De schoonheid ligt lekker op één oor en geef d'r eens ongelijk. (zie laatste posttijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen, heb ik het idee![]()
Behalve Leannemais natuurlijk![]()
Toen werd ik wakkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De schoonheid ligt lekker op één oor en geef d'r eens ongelijk. (zie laatste posttijd)
Ik ookquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En zelfs die arena is lelijk eigenlijk.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Hoi schat![]()
En vergeet niet, begin de dag met een dansje lekker ding![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, voetbal enzo.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, voetbal enzo.
Maar bij gebrek aan een lekker ding, doe maar een dansje danquote:
Zal is achter jouw bal aanrennen en hem wegtrappenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar bij gebrek aan een lekker ding, doe maar een dansje dan![]()
![]()
ok, kom maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal is achter jouw bal aanrennen en hem wegtrappen![]()
Naar dat boerenland van jullie zekerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, kom maar![]()
edit: goed nieuws, de koffie loopt weer![]()
idd, het goede levenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naar dat boerenland van jullie zeker![]()
AZ josties![]()
Geboren worden om daarna weer dood te gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Mongolen die achter een bal aanrennen om hem daarna weer weg te trappen![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Geboren worden om daarna weer dood te gaan.
Ik weet niet wat ik debieler vind.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Duitser
![]()
edit: Heb je de stats al gelezen ? Gert is zich bij je aan het inlikken![]()
Middag buufquote:
Met een hamer op je eigen hoofd slaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Geboren worden om daarna weer dood te gaan.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik debieler vind.
Dat na al mijn hersenloze gebagger waarbij hele topicreeksen tenonder zijn gegaan BeeQueen nogsteeds veel meer posts heeft dan ik.
Of het feit dat ik nogsteeds op 2 sta terwijl ik tegenwoordig gemiddeld 2 keer per week echt online ben.
Don't really care ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af![]()
Volgens mij kloppen die stats ook niet helemaal![]()
Ongelovige hondenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af![]()
Volgens mij kloppen die stats ook niet helemaal![]()
Wát een kutnummer!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Do you know, do you care![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=tcZVpaVn-eM
net wat ik nodig heb..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Do you know, do you care![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=tcZVpaVn-eM
wb mootiequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef mootie het volgende:
Wooooooohoooooooooo naamtopic wanneer je terugkomt van vakantie!![]()
Moots!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef mootie het volgende:
Wooooooohoooooooooo naamtopic wanneer je terugkomt van vakantie!![]()
Ligt eraan, waar hou je van?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
net wat ik nodig heb..een gladde latino.
![]()
heb je ook wat leuks!![]()
heb je niet een foute meezinger in de aanbieding? en dan bedoel ik leuk fout, niet Dries Roelvinkfout. Trouwens, die kan ik heul niet meezingen..quote:
2 meter lange, langharige monsters met een goede stemquote:
vakantie dus!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:05 schreef mootie het volgende:
Was heerlijk, 2 dagen regen, een kutplaats, engelse kolonie, karoakebar aan de overkant........ maar toch heerlijk!
Wie is Peter Steele ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 meter lange, langharige monsters met een goede stem
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 meter lange, langharige monsters met een goede stem
[afbeelding]
Dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
whoei!
![]()
in het echt is ie zoooooooooo impossant...![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:13 schreef HiDiHo het volgende:
Fout he
http://nl.youtube.com/watch?v=N91Ubw7_hG0
http://nl.youtube.com/watch?v=YelZ8cqkdD8
ok, ook nog even een foute meezinger dan![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=JwGRbAHslkM
je wekt de indruk dat ik dat jammer ga vindenquote:
ja, nogal ja...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie is Peter Steele ?![]()
Steele briefly mentions his incarceration in Riker's Island and "the psych ward at King's County Hospital", both stints apparently caused by his heavy substance abuse, for which he also served time on probation.
Mafketel![]()
Ik weet niet of je hier een stem voor hebt, maar je kunt proberen mee te zingenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik zeg nog: niet dries roelvink fout![]()
http://www.youtube.com/watch?v=_jboXpup2Qk
of dit: dat publiek...![]()
maar de ze kan ik dan wel meezingen![]()
Hou dat vastquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je wekt de indruk dat ik dat jammer ga vinden![]()
![]()
Mootsssssssssssss, heb je gemist!!! Welcome Back. Zoals jij het omschrijft klinkt het echt als een VAKANTIE!!!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:05 schreef mootie het volgende:
Was heerlijk, 2 dagen regen, een kutplaats, engelse kolonie, karoakebar aan de overkant........ maar toch heerlijk!
nou graag!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
een foto die ik nog eens van heidi had gemaakt![]()
![]()
En ik ben haaaaaaarstikke bruin! Alleen een beetje kut dat we vanmorgen om 5.15 werden afgehaald, ben nu eigenlijk zo brak als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Mootsssssssssssss, heb je gemist!!! Welcome Back. Zoals jij het omschrijft klinkt het echt als een VAKANTIE!!!!!
Heeeeeeeeerlijk![]()
![]()
![]()
Duik je nest in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik ben haaaaaaarstikke bruin! Alleen een beetje kut dat we vanmorgen om 5.15 werden afgehaald, ben nu eigenlijk zo brak als ik weet niet wat.
ga je toch niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
Gezellig hier!! Jammer dat ik zo weer weg moet
Buufquote:
ai....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buuf
Hmmz.. ik heb beloofd de kid ergens heen te brengen, en omdat ik dat beloofd heb zit ie nu op de fiets naar huis ipv in de trein daarnaartoe
Niet gaan lijkt me dus niet echt een optie![]()
Neuh.. hij is al bijna thuis en anders had ie een half uur geleden de trein al kunnen nemenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ai....
je zou er nog een sms-je aan kunnen wagen...![]()
Volgens mij krijgen we storm.als ik maar bezig ben speelt t tuig heerlijk, zodra ik mijn bevallige billetjes op de bureaustoel parkeer om even lekker op fok! te struinen vliegt de duplo weer door de kamer...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |