quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, Fides kiest gewoon de complete Ajax jaren '70-voorhoede.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef golfer het volgende:
Misschien kan een modje even het nu afgeronde lijstje van de tweede keuzes van iedereen in de OP erbij zetten, zodat er een duidelijk overzicht is van alle eerste en tweede keuzes?
Maar daarna moeten ze ook weer het langste wachten, dus hebben ze weer minder keus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
De 2e ronde is nog niet rond, toch? Paar van die meespelers komen blijkbaar niet al te vaak op Fok..
Wat ik overigens niet helemaal eerlijk vind is dat Fides en pekel het hele spel lang 2 spelers 'tegelijk' mogen kiezen, maar een kniesoor die daarom maalt (zoals ik).
Ik zat te denken aan dit lijstje onder het lijstje van ronde 1:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:30 schreef RayMania het volgende:
Ga ik doen.
Edit: Ik snap het niet, welke post moet in de OP? Er moeten nog allemaal updates verwerkt worden?.
Maar wij hebben zoiets van: Zal ik eerst m'n keeper kiezen, of ben ik te bang dat m'n goede spits dan al gekozen is bij m'n volgende beurt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar daarna moeten ze ook weer het langste wachten, dus hebben ze weer minder keus.
Is allemaal even eerlijk maakt niet uit op welke positie je bent geloot.
Ja maar Fides had natuurlijk wel een ander nadeel. Hij had dan wel de 1e keuze, maar daarna pas de 62e en 63e keuze. Uiteindelijk zullen we allemaal hetzelfde gemiddelde hebben ongeveer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar wij hebben zoiets van: Zal ik eerst m'n keeper kiezen, of ben ik te bang dat m'n goede spits dan al gekozen is bij m'n volgende beurt?
Dat hebben zij niet.
![]()
Nee, volgens mij is het inderdaad gewoon allemaal eerlijk
Hehe, de illusie dat ik de complete Ajax-jaren-70 opstelling kon kopieren had ik niet.quote:
Jeroen_M, heeft de tweede rond ook niet gereageerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Op wie wachten we nu?
Ik denk dat 7 uur wel goed is hoor. Hoef je dat extra kwartier niet te wachten. Jeroen_M heeft al zolang niet gereageerd hier en is in de tussentijds(lees vandaag) wel op fok geweest en had dus een speler kunnen posten. Zowel voor de tweede als derde ronde.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:22 schreef borisz het volgende:
Ik moet wachten tot iets na 7 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |