quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, Fides kiest gewoon de complete Ajax jaren '70-voorhoede.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef golfer het volgende:
Misschien kan een modje even het nu afgeronde lijstje van de tweede keuzes van iedereen in de OP erbij zetten, zodat er een duidelijk overzicht is van alle eerste en tweede keuzes?
Maar daarna moeten ze ook weer het langste wachten, dus hebben ze weer minder keus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
De 2e ronde is nog niet rond, toch? Paar van die meespelers komen blijkbaar niet al te vaak op Fok..
Wat ik overigens niet helemaal eerlijk vind is dat Fides en pekel het hele spel lang 2 spelers 'tegelijk' mogen kiezen, maar een kniesoor die daarom maalt (zoals ik).
Ik zat te denken aan dit lijstje onder het lijstje van ronde 1:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:30 schreef RayMania het volgende:
Ga ik doen.
Edit: Ik snap het niet, welke post moet in de OP? Er moeten nog allemaal updates verwerkt worden?.
Maar wij hebben zoiets van: Zal ik eerst m'n keeper kiezen, of ben ik te bang dat m'n goede spits dan al gekozen is bij m'n volgende beurt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar daarna moeten ze ook weer het langste wachten, dus hebben ze weer minder keus.
Is allemaal even eerlijk maakt niet uit op welke positie je bent geloot.
Ja maar Fides had natuurlijk wel een ander nadeel. Hij had dan wel de 1e keuze, maar daarna pas de 62e en 63e keuze. Uiteindelijk zullen we allemaal hetzelfde gemiddelde hebben ongeveer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar wij hebben zoiets van: Zal ik eerst m'n keeper kiezen, of ben ik te bang dat m'n goede spits dan al gekozen is bij m'n volgende beurt?
Dat hebben zij niet.
![]()
Nee, volgens mij is het inderdaad gewoon allemaal eerlijk
Hehe, de illusie dat ik de complete Ajax-jaren-70 opstelling kon kopieren had ik niet.quote:
Jeroen_M, heeft de tweede rond ook niet gereageerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Op wie wachten we nu?
Ik denk dat 7 uur wel goed is hoor. Hoef je dat extra kwartier niet te wachten. Jeroen_M heeft al zolang niet gereageerd hier en is in de tussentijds(lees vandaag) wel op fok geweest en had dus een speler kunnen posten. Zowel voor de tweede als derde ronde.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:22 schreef borisz het volgende:
Ik moet wachten tot iets na 7 uur
Ik zou voorstellen om hier mee te wachten tot het einde van deze ronde. hij was nu twee keer kort na elkaar aan de beurt. Maar als we sowieso nog ergens een dag moeten wachten, dan is het zeker einde verhaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef The_Verve het volgende:
Einde verhaal dan voor Jeroen_M, lijkt me? We hebben toch een lijstje met reserves?
Ik stel voor om voortaan niet meer te wachten om Jeroen_M als hij aan de beurt is en gewoon verder te gaan met de volgende.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen om hier mee te wachten tot het einde van deze ronde. hij was nu twee keer kort na elkaar aan de beurt. Maar als we sowieso nog ergens een dag moeten wachten, dan is het zeker einde verhaal.
Kan ook, is inderdaad wel een goede oplossing. Maar ik zou wel wachten tot het eind van deze ronde. Jeroen M was kort achter elkaar aan de beurt en dan heeft hioj nog tot het einde van deze ronde om te reageren. Tussen de twee rondes in mag Bliksemschigt dan zijn 3 keuzes bekend maken. Dat is het meest eerlijk denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef Colplay het volgende:
BliksemSchigt in de plaats van Jeroen_M vind ik ook een goede oplossing. Of zijn er nog mensen die op Jeroen willen wachten?
Dit was ook een beetje mijn eerste idee. Laten we anders tot zondagavond wachten op Jeroen_M. Heeft hij dan niet gereageerd, dan mag BliksemSchigt maandagochtend. Hoeft hij voor zijn twee keuzes die hij in wil halen ook niet al te lang te wachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kan ook, is inderdaad wel een goede oplossing. Maar ik zou wel wachten tot het eind van deze ronde. Jeroen M was kort achter elkaar aan de beurt en dan heeft hioj nog tot het einde van deze ronde om te reageren. Tussen de twee rondes in mag Bliksemschigt dan zijn 3 keuzes bekend maken. Dat is het meest eerlijk denk ik.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil Maradona wel hebben van Jeroen_M
ik wil hem ook welquote:
Ik neem aan dat Bliksemschigt gewoon 3 spelers mag kiezen dalijk. Wanneer hij Maradona niet kiest dan valt Maradona vrij en kan iedereen hem weer kiezen. Gewoon in de volgorde die geloot is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, wat doen we dat met de spelers van Jeroen_M? Vervallen die, zodat diegene die aan de beurt is nadat Jeroen_M eruit is gekict, Maradona bijvoorbeeld kan kiezen? Gaan ze automatisch naar Bliksemschigt?
Dan pak jjij mijn plek maarquote:
ik ben er vanavond niet, dus doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:31 schreef sjimz het volgende:
3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Sjakie Swart [Fides]
3e ronde, 2e keuze, 64e totaal: Pablo Aimar [stefmans]
3e ronde, 3e keuze, 65e totaal: Ruud Gullit [The_Verve]
3e ronde, 4e keuze, 66e totaal: Phillip Cocu[Borisz]
3e ronde, 4e keuze, 67e totaal: Mario Kempes [sjimz]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:31 schreef sjimz het volgende:
3e ronde, 5e keuze, 67e totaal: Mario Kempes [sjimz]
3e ronde, 7e keuze, 69e totaal: Dino Zoff[DANILXL] (tenzij ik maradona mag kiezen, dan kies ik maradona)
Same 'herequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:43 schreef pfaf het volgende:
Hmm, niet echt opgeschoten, ik denk dat ik morgenochtend pas weer kijk..
Je had het inderdaad doorgegeven dat je druk was, maar ik denk geef je heel even de tijd. Ook omdat Yeahinho toch niet online was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:24 schreef Blawh het volgende:
3e ronde, 7e keuze, 69e totaal: Dino Zoff [DANILXL]
3e ronde, 8e keuze, 70e totaal: Claudio Caniggia [ Blawh]
De 3 drafts die ik in gedachten had, geweldig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
3e ronde, 8e keuze, 70e totaal: Claudio Caniggia [Blawh]
3e ronde, 9e keuze, 71e totaal: Coen Dillen [Yeahinhodinges]
3e ronde, 10e keuze, 72e totaal: Franco Baresi [Steven184]
Tsja, Sorry. Ik zat al te bidden dat niemand hem zou kiezen. Trouwens wel leuk dat je nu bij 3 keuzes al een beetje ideeen krijg van waar mensen heen willen met hun team.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:03 schreef Yeahinho het volgende:
Kan ik nog terug? Ik wil bij nader inzien Dillen helemaal niet.
Je kan met jou spelers wel 4-3-3 spelen hoor, maar over een andere speler. Daarvoor moet je bij Coplay zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil 4-3-3 spelen, maar bij nader inzien heb ik daar de spelers helemaal niet voor![]()
.
Had ik maar anders gekozen...Mag ik niet heel stiekem alsnog snel een andere speler kiezen (geen Baresi)?
heb je een pm gestuurdquote:Op zondag 14 oktober 2007 07:36 schreef pfaf het volgende:
3e ronde, 8e keuze, 70e totaal: Claudio Caniggia [Blawh]
3e ronde, 9e keuze, 71e totaal: Coen Dillen [Yeahinhodinges]
3e ronde, 10e keuze, 72e totaal: Franco Baresi [Steven184]
3e ronde, 11e keuze, 73e totaal;: Kenny Dalglish [pfaf]
Woei, ik heb m'n doelpunten nu wel binnen met Stoichkov EN Dalglish, vanaf nu dus maar wat doelpunten tegen gaan houden..
AminBen is er niet, ik moest zijn keuze doorgeven.quote:
Het is bij mij bekend dat hij fan is, al een hele tijd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:43 schreef Fides het volgende:
Trezeguet?! Is dit een speciale taktische move of vindt hij t een geweldige voetballer?
Dat was gewoon de actie van Pires, maarja, die heeft ie ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:55 schreef RayMania het volgende:
Trezeguet heeft wel de winnende in een grote finale binnengeschoten, kunnen weinig spelers zeggen.
Had ik al eerder voorgesteld.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan het niet gewoon geupdate worden in de OP? Dat alle volle lijsten iig daarin komen.
Kan wel. Ik dacht dat het ook wel gedaan werdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |