Stuur volgende keer een pm naar iemand die na jou is, of naar Colplay, of mij, maakt niet uit. Met een aantal keuzes, is voor jou denk ook makkelijker.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:39 schreef DivineJester het volgende:
Ik ben inm het weekend niet in staat om op internet te komen, dus vandaar nu nog mijn keuze:
Was er even bij ingeschoten, zal het inderdaad volgende keer even doen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Stuur volgende keer een pm naar iemand die na jou is, of naar Colplay, of mij, maakt niet uit. Met een aantal keuzes, is voor jou denk ook makkelijker.
Jeroen_M is aan de beurt. Nog 4 keuzes en de 2e ronde is alweer afgelopen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, daar gaat m'n keeper.. Van der Sar was ook al weg.
ik wou eigenlijk Peter Shilton kiezen, maar die ken ik niet zo goedquote:
Geeft niet. Het wordt uiteindelijk een toernooi, dus als bijna niemand die keeper kent, stemmen ze toch niet op 'm.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Tong kent ongetwijfeld een of andere steengoeie keeper uit de oertijd.
Inderdaad. Ricardo Zamora ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet gvd geen goeie buitenspelers.
Ik ken de doelman met de mooiste redding ooit. En ik ken nog buitenspelers waarvan jij zegt : 'Oh ja'quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet gvd geen goeie buitenspelers.
Zamora is misschien werl de beste ooit. Ik zou hem nooit hebben gekozen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. Ricardo Zamora ofzo.
Frans de Munck zal het wel worden.
nee, je moet gewoon geen blessuregevoelige spelers als robben kiezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moeten we eigenlijk ook wissels kiezen?
Is wel leuk, maar dan gaat het wel gelijk een stuk langer duren. Het zou de verkiezing van het beste team wel een stuk completer maken, want het beste team hoort natuurlijk ook een sterke bank te hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heb ik wel aan gedacht, maar vond het niet echt heel veel toegevoegde waarde hebben. Het duurt veel langer en de wissels worden toch pas na de basis gekozen. Zie het maar als het team voor een finale of zo, waarbij iedereen fit is. Tenminste dat was een beetje mijn gedachte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nu breng je denk ik heel wat mensen op een idee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de doelman met de mooiste redding ooit.
zijn genoeg goede en bekende trainersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:44 schreef tong80 het volgende:
Nee geen trainer als je dan 25ste keus hebt ben je mooi in de aap gelogeerd. Laten we het lekker simpel houden het is al gecompliceerd genoeg. Zelfs Golfert begreep het concept pas na een week
Wat een voorhoede: Keizer - Cruijff - Swartquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef Fides het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Jan van Bev
2e ronde, 30 keuze, 62e totaal: Piet Keizer [Fides]
Start ronde 3.
3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Sjakie Swart [Fides]
Maar ik verklap niet welke kant ik op ga!
Ik heb twee spelers die door mij (ook kenner) tot de top 10 worden gerekendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb tot nu toe 2 spelers die in de top tien allertijden staan door de echte kenners
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:18 schreef egoTRON het volgende:
Moet ronde 3 ook niet in een deel 3?
Je mag ook gelijk een speler kiezen voor de 3e ronde, aangezien je daarin als 2e bent en Fides al is geweest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef stefmans het volgende:
Sorry voor de vertraging heb het heel druk gehad op stage en werk![]()
2e ronde, 30e keuze, 62e totaal: Fernando Hierro
quote:3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Sjakie Swart [Fides]
3e ronde, 2e keuze, 64e totaal: Aimar [stefmans]
Dat kan je toch zien?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:49 schreef Grimm het volgende:
Duurt nog wel even voordat ik aan de beurt ben
Kunnen we straks even een lijstje krijgen met wie allemaal is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |