quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn Perfect Draft:
- Wim Suurbier
- Paolo Maldini
Mijne is beterquote:
Nu staan de spelers per draftronde bij elkaar en in de OP alle gekozen spelers in de vorige ronde(s). Het wordt straks zeker goed kijken of een speler niet al gekozen is, maar om nu in elke post met een keuze straks 200 spelers te zetten gaat me ook weer wat ver...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:13 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat bij de gekozen spelers niet de spelers die al gekozen zijn ? Of is dat een domme vraag ?
Was dat op die andere fora niet dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef Colplay het volgende:
Tnx, maar vindt het leuk dat iedereen hier meedenkt en zoveel meedoet.
Zag het daar pas te laat, dus kon niet mee doen. Maar daar werden eigenlijk alleen de keuzes gepost, terwijl hier al hele discussies zijn. Vind het tot nu toe erg leuk, ben al hele avond aan t bedenken wie ik t beste kan nemen. Heb nu twee keuzes, maar er zijn er nog twee voor me...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was dat op die andere fora niet dan?
Je moet het goed meedoen, of anders niet.
Ik ga eigenlijk pas weer denken als de beurt dichterbij komt, anders is het niet te doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wordt (is) echt een mooi topic dit.
Vanmiddag effe nagedacht, maar het valt echt tegen om zo'n team samen te stellen joh...
Man.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk pas weer denken als de beurt dichterbij komt, anders is het niet te doen.
Ik vind het topic wel enorm gaaf.![]()
Weet je hoeveel voetballers de velden hebben bevolkt sinds 1904, toen de Fifa zijn eigenm oprichting kende? Alle users op FOK! hadden een elftal kunnen kiezen en dan hadden we nog hele legio's voetballers die huilend langs de kant zouden zitten omdat ze niet gekozen waren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
De realiteit is natuurlijk dat het uiteindelijk verschrikkelijk moeilijk wordt om na 11 rondes nog een beetje een elftal over te houden met spelers die niet al eerder voorbij zijn gekomen.
Best lastig, denk ik.
Heb tong al een PM gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |