Ronde 1:quote:Oke, hier is hij dan met 32 deelnemers
1. Fides
2. stefmans
3. The Verve
4. Jeroen_M
5. borisz
6. sjimz
7. DANIXL
8. Blawh
9. Yeahinho
10. Steven184
11. Enlarge_YourPenisNOW
12. Karrel_Laaglawaai
13. Divine Jester
14. Beschouw
15. Amin Ben
16. methodmich
17. Grimm
18. Colplay
19. tong80
20. egoTRON
21. Phife Dawg
22. Deoxyzibonucleic
23. mcyodogg
24. Schimpie
25. golfer
26. Vaduz
27. Prosac
28. Gordon Shumway
29. Eng Catjuh
30. Ordinair
31. Tarado
32. pekel
Het lijkt mij handig om in je post voor de zekerheid even te zetten welke ronde het is, het nummer van de keuze in die ronde en het nummer van de totaalkeuze.
Dus Fides begint met: 1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: En dan zijn speler.
Verder is het mijn voorstel om maximaal 24 uur te wachten op de volgende speler voor zijn keuze. Kiest deze niet, dan gaat de 'draft' verder. De speler die zijn beurt over moest slaan, mag er dan tussen komen op het moment dat hij hier weer aanwezig is. Om te voorkomen dat we lang op spelers moeten wachten. Er moeten tenslotte 352 spelers gekozen worden. Als hier opmerkingen over zijn dan hoor ik wel. Het is ook mogelijk om via PM je keuze (met eventuele alternatief) te PM'en zodat ik hem voor je kan plaatsen als je er zelf niet bent. Verder is het nu aan Fides om zijn speler te kiezen en met het spel verder te beginnen.
Dat was nog best een hele toer om die OP over te nemen zonder allerlei gaten van quotes erin.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:44 schreef tong80 het volgende:
De man die na een week de spelregels pas begreep opent het nieuwe topic![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:47 schreef sjimz het volgende:
Heb je Schimpie een pm gestuurd golfer?
Nee, want je bent nog lang niet aan de beurt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:13 schreef Jeroen_M het volgende:
Mag ik Jaap Stam noemen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:44 schreef tong80 het volgende:
De man die na een week de spelregels pas begreep opent het nieuwe topic![]()
Ik ga toch ook niet tegen jou zeggen dat jij niet mee doet!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Edit. Oopsie.
quote:60 league goals in one season 1927-28
100 goals scored in 1927-28
100 league goals before he was 21
200 league goals in 199 games at 23 years old
300 league goals in 310 games
379 league goals in 437 games
349 league goals for one beloved club Everton
37 hat-tricks in his career
200 goals for Everton in 198 games
More than 20 league goals for nine consecutive seasons
More than 30 league goals in four seasons
Averaged 0.94 goals a game
473 goals in 502 matches
16 International caps scoring 18 goals
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn Perfect Draft:
- Wim Suurbier
- Paolo Maldini
Mijne is beterquote:
Nu staan de spelers per draftronde bij elkaar en in de OP alle gekozen spelers in de vorige ronde(s). Het wordt straks zeker goed kijken of een speler niet al gekozen is, maar om nu in elke post met een keuze straks 200 spelers te zetten gaat me ook weer wat ver...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:13 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat bij de gekozen spelers niet de spelers die al gekozen zijn ? Of is dat een domme vraag ?
Was dat op die andere fora niet dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef Colplay het volgende:
Tnx, maar vindt het leuk dat iedereen hier meedenkt en zoveel meedoet.
Zag het daar pas te laat, dus kon niet mee doen. Maar daar werden eigenlijk alleen de keuzes gepost, terwijl hier al hele discussies zijn. Vind het tot nu toe erg leuk, ben al hele avond aan t bedenken wie ik t beste kan nemen. Heb nu twee keuzes, maar er zijn er nog twee voor me...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was dat op die andere fora niet dan?
Je moet het goed meedoen, of anders niet.
Ik ga eigenlijk pas weer denken als de beurt dichterbij komt, anders is het niet te doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wordt (is) echt een mooi topic dit.
Vanmiddag effe nagedacht, maar het valt echt tegen om zo'n team samen te stellen joh...
Man.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk pas weer denken als de beurt dichterbij komt, anders is het niet te doen.
Ik vind het topic wel enorm gaaf.![]()
Weet je hoeveel voetballers de velden hebben bevolkt sinds 1904, toen de Fifa zijn eigenm oprichting kende? Alle users op FOK! hadden een elftal kunnen kiezen en dan hadden we nog hele legio's voetballers die huilend langs de kant zouden zitten omdat ze niet gekozen waren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
De realiteit is natuurlijk dat het uiteindelijk verschrikkelijk moeilijk wordt om na 11 rondes nog een beetje een elftal over te houden met spelers die niet al eerder voorbij zijn gekomen.
Best lastig, denk ik.
Heb tong al een PM gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |