quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
IK ZWEER HET SWA handje
Kun je die even voordoen?quote:het WAT IS HET gebaar
draai jij zo kut dat ze hun eigen ipod maar meenemen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Begint ie wat stoer met zn hoofd te schudden omdat ik hem te laat zag in de discotheek. Dus ik nog netjes mijn wagen een stukje achteruit, moet ie met zn IK ZWEER HET SWA handje nog even snel zo'n beweging maken van: Jai soekel !
Dus ik zo het WAT IS HET gebaar maken, doet ie heel nonchalant zn Ipodje in zn oor.
1: Hoe komt die gast aan een IPOD als ie leeft van 19 euro 95 per maand
2: Ik wens hem een dikke gehoorbeschadiging met zn aangebrande kop.
Meet Sandstorm.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Nu lekker stoer doen he, als je echt zo'n bink was had je hem gelijk op zn bek moeten slaan.
Achteraf lopen huilen.
die heb ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:07 schreef Devlinsect het volgende:
Hij heeft iPod doppen gekocht van 15 euro bij zijn mp3 speler:
[afbeelding]
PWND!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:27 schreef Nobu het volgende:
Ik probeerde je alleen maar te vertellen dat ik je jaarmix op mijn mp3-speler met doppen van 15 euro heb![]()
TS woont in hetzelfde AZC.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:28 schreef Yozzz het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat het wel een asielzoeker was?
Een hele iPod in z'n oor?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dus ik zo het WAT IS HET gebaar maken, doet ie heel nonchalant zn Ipodje in zn oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |