quote:Op maandag 26 november 2007 20:00 schreef Psych-case het volgende:
Die bij die voetbaltafel is wel grappig!
Die tafel is niet goed in beeld en dan hoor je Wilson iets zeggen van: it looks like we're both masturbating. [afbeelding]
Ik heb vanochtend de nieuwste eps. gezien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:06 schreef arneaux het volgende:
Gisteravond eps 3 & 4 gezien van seizoen 4. Erg indrukwekkend moet ik zeggen. Tot nu toe is s4 beter dan alle andere seizoenen. Qua begin dan.
Nee, maar we worden wel nieuwsgierig zoquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:29 schreef arneaux het volgende:
Hoezo we veraden toch niks.
quote:Hunting
Een homoseksuele man met aids zakt in elkaar voor het huis van House. Cameron krijgt te maken met een mogelijk levensbedreigende ziekte.
Nee, maar het is zeer irritant. Ga dan gewoon naar het House USA topic.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:29 schreef arneaux het volgende:
Hoezo we veraden toch niks.
Ze zeggen toch niets spoilerends? alleen dat het nieuwe seizoen gaaf wordt... nou mooi tochquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, maar het is zeer irritant. Ga dan gewoon naar het House USA topic.
kijk er liever met m'n mokkel naar. Gezellig op de bank.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:32 schreef arneaux het volgende:
Waarom zou je t niet doen? Soort van zelfkastijding?
Hebben ze ook bij CSI gedaan.. dus zal me niets verbazen..quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:55 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
kijk er liever met m'n mokkel naar. Gezellig op de bank. [afbeelding]
Ik hoop niet dat ze in Nederland de V.S. na gaan doen en in het voorjaar een mix van oude en nieuwe afleveringen uitzenden. [afbeelding]
Nee, maar dat hoef ik niet 10x te horen (euh, lezen) dat het gaaf wordtquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ze zeggen toch niets spoilerends? alleen dat het nieuwe seizoen gaaf wordt... nou mooi tochHebben wij weer wat om naar uit te kijken
Nou zolang het nieuwe seizoen in Nederland begint heb je hier dan toch ook niet zoveel te zoeken. Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoef ik niet 10x te horen (euh, lezen) dat het gaaf wordt
Dat hebben we wel, over herhalingen kan je ook discussiėrenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:47 schreef arneaux het volgende:
Nou zolang het nieuwe seizoen in Nederland begint heb je hier dan toch ook niet zoveel te zoeken. Niet zo zeuren.
Ben je hier voor 't eerstquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:08 schreef arneaux het volgende:
Word House op dit moment herhaald dan? (dit bedoel ik overigens zonder enige vorm van sarcasme)
Bron?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Donderdag komt deel 1 van epi 4 hoor..
De pilot is over het algemeen de allereerste aflevering van een serie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgens de Veronica gids de pilot aflevering, ben dus ook wel benieuwd idd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |