Geniale uitspraak was dat jaquote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef wonderer het volgende:
"It makes it look like I'm going fast" is hier een gevleugelde uitdrukking geworden
mja op mn originele DVDquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:17 schreef arneaux het volgende:
Ik heb nu s2 en s3 helemaal gedownload van House. Van s3 zijn de subs goed maar van s2 lopen ze er allemaal naast. Heeft iemand goede subs toevallig?
Nee.. denk maar eens goed naquote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef E.T. het volgende:
Waarom klinkt 'voedingsdeskundige Honey' me bekend in de oren?
Is die al eerder eens vluchtig voorbijgeschoven ofzo? Was dat niet degene die House z'n parkeerplaats had ingepikt?
Nope.. volgens imdb is dit haar eerste verschijning in House..quote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef E.T. het volgende:
Waarom klinkt 'voedingsdeskundige Honey' me bekend in de oren?
Is die al eerder eens vluchtig voorbijgeschoven ofzo? Was dat niet degene die House z'n parkeerplaats had ingepikt?
Tis aflevering 22 volgens imdb..quote:Op woensdag 7 november 2007 11:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 8 november, 20.30 uur
Resignation (seizoen 3, aflevering 23) ** NIEUW **
Foreman dient plotseling en zonder reden zijn ontslag in. House blijkt een vervangster achter de hand te hebben, de aantrekkelijke voedingsdeskundige Honey.
klopt verkeerd overgenomen.. het ging mij ook niet om de persoon Honey.. maar om de naamquote:Op woensdag 7 november 2007 11:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Nope.. volgens imdb is dit haar eerste verschijning in House..
[..]
Tis aflevering 22 volgens imdb..![]()
mja precies.. maar ik gaf enkel antwoord op de vraag die gesteld werd en die was of ze die arts in die rolstoel was..quote:Op woensdag 7 november 2007 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
klopt verkeerd overgenomen.. het ging mij ook niet om de persoon Honey.. maar om de naam
quote:
topquote:Op woensdag 7 november 2007 12:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja precies.. maar ik gaf enkel antwoord op de vraag die gesteld werd en die was of ze die arts in die rolstoel was..
Behalve natuurlijk dat House een Amerikaan isquote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef wdn het volgende:
Volstrekt ongeloofwaardige aflevering. Een engelsman die niet van thee houdt. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.
Was weer eens een leuke aflevering.
Nee en daarom wordt ie dat ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:12 schreef Sammetje het volgende:
Heb zo moeten lachen om House en Wilson....hilarisch!
Zou de serie nog leuk zijn als House echt menselijk werd???
wel. 1 aflevering.quote:Op maandag 12 november 2007 09:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee en daarom wordt ie dat ook niet![]()
Oef gelukkig een herhaling vanavond.. Ik kan et namelijk neit meer zien ivm voetbaltrainenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Let op!
Volgens SBS komt vanavond "Needle in a haystack"(seizoen 3, aflevering 13)..
Dat is vreemd want we waren bij seizoen 3, aflevering 23 "the jerk"gebleven..
Dat zegt SBS ja.. magoed.. ik neem em toch maar op voor de zekerheid.. you never know!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Oef gelukkig een herhaling vanavond.. Ik kan et namelijk neit meer zien ivm voetbaltrainen [afbeelding]
Aldus tvgids, we zien 't welquote:House en zijn team krijgen te maken met een tiener die last heeft van onverklaarbare ademhalingspijnen.
Je hebt em toch opgenomen? Maar ik ben het wel met je eens, dat ze dat zo kut vermelden..quote:Op donderdag 15 november 2007 21:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Godverdomme.. klote SBS!
Het is dus een nieuwe aflevering aldus Psych-case
SBS BEDANKT!!
Niet dus.. falende dvd recorder.. WEERquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Je hebt em toch opgenomen? Maar ik ben het wel met je eens, dat ze dat zo kut vermelden.. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja duh, maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het voordeel van Nederlandse volgen is dat je bij een misser gewoon kan downloaden. Zeur dus allen niet zo en slinger Azureus aan [afbeelding]. Zelfs de ondertiteling kan je downloaden.
Nou SBS maakt wel HEEL erg veel foutenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen maakt fouten, en SBS heeft het prima gedaan door al een bar lange tijd 2 seizoenen tegelijk uit te zenden zonder noemenswaardige pauzes of iets dergelijks.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |