Dat ze daar eens hun energie in staken, ipv in het personeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:19 schreef pullup het volgende:
En om elkaar te dissen is blijkbaar te moeilijk want daar zijn ze nu al een paar dagen plannetjes voor aan het maken zonder dat er werkelijk wat gebeurt
Dat vind ik dus ook, ze moet zich echt overal mee bemoeien ook al heeft ze er niks mee te maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef noekje het volgende:
Wat is Lieke irritant!! Ik weet niet wat er aan de hand is maar het slaat nergens op. Dat toontje en voor het eerst dat Palma rustig blijft.
Lijkt me toch niet teveel gevraagd om zelf je vuile strings en andere vuile was achter je kont op te ruimen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Heathen het volgende:
Ja wat erg.. smerigheid. Misschien zouden een paar huishoudsters daar wat aan kunnen doen.
Huishoudsters worden betaald om op te ruimen, niet om anderen te wijzen op hun vuiligheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet teveel gevraagd om zelf je vuile strings en andere vuile was achter je kont op te ruimen.
Tot in het redelijke ja. Zeker een man?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Huishoudsters worden betaald om op te ruimen, niet om anderen te wijzen op hun vuiligheid.
Ze houden niet eens de schijn op dat ze nette meisjes zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet teveel gevraagd om zelf je vuile strings en andere vuile was achter je kont op te ruimen.
niet in DGK hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Huishoudsters worden betaald om op te ruimen, niet om anderen te wijzen op hun vuiligheid.
echt he, en toch zien sommige mensen daar een mooiboy inquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Wat is die gast toch lelijk.............![]()
[afbeelding]
Hoe oud is hij nu eigenlijk? 25 ofoz......wat een rimpels en een verbrande bek heeft dat jochie. Trouwens als hij lacht vind ik hem een beetje op een "mongooltje" lijken. Sorry Sorry, daar mag je niet mee schelden. Maar dat vind ik dan!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Wat is die gast toch lelijk.............![]()
[afbeelding]
St. Brian is haar steun en toeverlaat in de aanloop naar het behalen van haar certificaat nagelverkloten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:00 schreef Borga het volgende:
Echt knap van Bwian dat hij daar gewoon bij zijn Mannie kan blijven zitten. wat een slap gelul zeg.
Tilly geeft haar adres aan Brian, ze mag wel uitkijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
O Brian heeft zijn Brain niet gebruikt.
Hoezo uitkijken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tilly geeft haar adres aan Brian, ze mag wel uitkijken.
Voor je het weet gooit hij het adres op de streams, net als het adres van CORA.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo uitkijken?
Uitkijken waarvoor?
Ow ja, zo is hijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor je het weet gooit hij het adres op de streams, net als het adres van CORA.
Zeker een simpel leven?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot in het redelijke ja. Zeker een man?
Hoe lang zal het duren eer de hoofdredactie van Party door deze lowlife diva met de dood wordt bedreigd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Zo weer effe de party in de supermarkt gelezen.Die zwarte heks haalt weer knap uit.Ze had de benen van Huub nog willen breken en Huub en Lieke moeten echt beveiliging als ze de kooi uitkomen.Ze kent een heleboel mensen die Huub en Lieke te grazen willen nemen.
Voorlopig nog niet denk ik,ze gaf zelf het commentaar.In haar woorden natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren eer de hoofdredactie van Party door deze lowlife diva met de dood wordt bedreigd?
Dat mens is toch niet wijs, ook al moet je de party met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Zo weer effe de party in de supermarkt gelezen.Die zwarte heks haalt weer knap uit.Ze had de benen van Huub nog willen breken en Huub en Lieke moeten echt beveiliging als ze de kooi uitkomen.Ze kent een heleboel mensen die Huub en Lieke te grazen willen nemen.
Dat zegt niets, in het rijk van Natasia. Haar woorden zullen wel weer uit hun veband zijn getrokken, verdraaid zijn, et cetera, et cetera.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:22 schreef rooie3 het volgende:
Voorlopig nog niet denk ik,ze gaf zelf het commentaar.In haar woorden natuurlijk.![]()
Jawel, ik denk dat ze op eigen gelegenheid is gekomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
Die blonde krullen mevrouw hoort niet bij DOB???
bwian geeft net antwoordquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dat ze op eigen gelegenheid is gekomen.
Waarom hebben we een streamlock op stream 1 en 2?
Iedereen die bij DOB 'werkt' heeft een eigen bedrijf. Ze werken allemaal voor eigen rekening en dragen een deel van de omzet af aan DOB om van de naam en diensten van DOB gebruik te kunnen maken. Ze kunnen kiezen om te werken met eigen klanten of met klanten van DOB en al dan niet in de studio van DOB. Afhankelijk daarvan betalen ze ook een vast bedrag aan DOB.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een vage miep die Imke. Vanmiddag vertelt ze dat ze sinds een week bij DOB werkt en aan Huub vertelt ze dat ze sinds kort een eigen bedrijf is begonnen maar dat mag niemand weten.
Handig om dat te vertellen als je weet dat je op de streams te zien en horen bent.![]()
Politie weet dan in ieder geval meteen bij wie ze moeten zijn...achterlijk mens met haar bedreigingingen...die weet blijkbaar nog niet dat dat strafbaar is zulk soort dreigende taal uit te slaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef rooie3 het volgende:
U zit zo te zien ook in de nagelhandelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedereen die bij DOB 'werkt' heeft een eigen bedrijf. Ze werken allemaal voor eigen rekening en dragen een deel van de omzet af aan DOB om van de naam en diensten van DOB gebruik te kunnen maken. Ze kunnen kiezen om te werken met eigen klanten of met klanten van DOB en al dan niet in de studio van DOB. Afhankelijk daarvan betalen ze ook een vast bedrag aan DOB.
Mijn kapster werk ook op die manier; Koopt haar eigen stoel, bepaald haar eigen tijden ect ect. Alleen de kosten van de haarproducten (met een flinke korting) en de huur van de stoel betaald ze aan het einde van de maand. Best wel handig lijkt me zo...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedereen die bij DOB 'werkt' heeft een eigen bedrijf. Ze werken allemaal voor eigen rekening en dragen een deel van de omzet af aan DOB om van de naam en diensten van DOB gebruik te kunnen maken. Ze kunnen kiezen om te werken met eigen klanten of met klanten van DOB en al dan niet in de studio van DOB. Afhankelijk daarvan betalen ze ook een vast bedrag aan DOB.
Jouw kapster huurt haar eigen stoel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:52 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Mijn kapster werk ook op die manier; Koopt haar eigen stoel, bepaald haar eigen tijden ect ect. Alleen de kosten van de haarproducten (met een flinke korting) en de huur van de stoel betaald ze aan het einde van de maand. Best wel handig lijkt me zo...
Waar zouden we zijn zonder de info en het geheugen van BSOL en Tuinfluiter, thanxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedereen die bij DOB 'werkt' heeft een eigen bedrijf.
Nee, ik zit niet in de nagelhandel en DOB ook niet ......quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:51 schreef Borga het volgende:
[..]
U zit zo te zien ook in de nagelhandel![]()
In een mooi bedrijf in Amsterdam Zuid. Kun je je eigen stoel "huren" dat houd eigenlijk in dat je huur betaald per maand om in dat Salon te mogen knippen maar wel alles zelf mag bepalen. Je eigen tijden en prijzen ect. Lijkt mij heel normaal eigenlijk, je hebt geen baas.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jouw kapster huurt haar eigen stoel?![]()
Ah ok, huren dus. Ik vond het al vreemd dat iemand eerst een eigen stoel ging kopen, om daar vervolgens huur over te gaan betalenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:07 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
In een mooi bedrijf in Amsterdam Zuid. Kun je je eigen stoel "huren" dat houd eigenlijk in dat je huur betaald per maand om in dat Salon te mogen knippen maar wel alles zelf mag bepalen. Je eigen tijden en prijzen ect. Lijkt mij heel normaal eigenlijk, je hebt geen baas.
Dit is hopelijk wel een grapje he!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Naad zitten janken omdat Dennix niet met haar wilde paardrijden, wat is het toch een dramkont.
Ik neem aan dat de ouders van Huub en Lieke nu aangifte kunnen doen tegen Natasia!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:50 schreef riri het volgende:
[..]
Politie weet dan in ieder geval meteen bij wie ze moeten zijn...achterlijk mens met haar bedreigingingen...die weet blijkbaar nog niet dat dat strafbaar is zulk soort dreigende taal uit te slaan
Ik hoop het,tering wijf.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de ouders van Huub en Lieke nu aangifte kunnen doen tegen Natasia!
Echt niet. Ellen zegt dat haar make up is uitgelopen en Naad zegt dat ze emotioneel is geweest.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is hopelijk wel een grapje he!!!![]()
Het laatste dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
Is er vandaag nog over een front gesproken tegen Brian of zijn de scriptschrijvers nog niet klaar?
Lieke ernstig gewond raakte, echt Party.quote:
alsof Brian niet huppetwee een auto kan kraken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian belt naar de ANWB voor Tilly, iets met de deur op slot , sleutel in de auto.
(Verjaardags cadeau)
en hoort ook dat Tilly zondag een nieuwe Jeep auto krijgt voor haar verjaardag .
Goeie cap DB.quote:
Hij moest er iets uithalen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:51 schreef Tissik het volgende:
Hoe heeft Brian Tilly haar autosleutels dan in Till haar auto kunnen "opsluiten"? Wat moest Brian in Tilly haar auto dan?
Hij heeft in ieder geval een zender om.....en de meeste autokrakers gebruiken gewoonquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of de goede man weet dat hij in beeld is. Dit is wel een eersteklas les in autokraken.
Ja, dat is ook wel zo. Maar of hij echt beseft dat de methode zo voor veel mensen te zien is?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een zender om.....
Brian heeft de sleutels ingesloten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:03 schreef Kinga het volgende:
LOL waarom is de wegenwacht er?
Your mind is twisted, how can I resist it?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een zender om.....en de meeste autokrakers gebruiken gewoon
een baksteen of schroevedraaier ! Zoals die meneer het doet duurt het veel te lang voor de
gemiddelde junk
Z'n avatar is ook twistingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Your mind is twisted, how can I resist it?![]()
Nee, hij heeft ze opgesloten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian heeft de sleutels ingesloten.
Het is een set up. Til krijgt een nieuwe auto voor haar verjaardag.......spanning opbouwen dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian heeft de sleutels ingesloten.
Ohw, dan komt zo de nieuwe auto door de poort rijden?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een set up. Til krijgt een nieuwe auto voor haar verjaardag.......spanning opbouwen dus.
Omdat ze, net als wij hier, geen leven hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:08 schreef Kinga het volgende:
Waarom staat iedereen er met zijn neus bovenop dan?
Denk dat die set-up zojuist mislukt is..... Kan hier nou niet een mooie climax in zien.. Opeens komt er een jeep uit de golf ofzo..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een set up. Til krijgt een nieuwe auto voor haar verjaardag.......spanning opbouwen dus.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:17 schreef Scandalous het volgende:
Nadia: ik hou van Dennis en ik wil bij hem zijn.
Ze doet de Brian "ik slaap maar doe net of ik lees" truc.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef petraa het volgende:
Lieke leest een boek met haar ogen dicht.
Ja maar ja maar, ze houdt zoveel van hem, daar moeten wij toch allemaal van meegenieten?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Kunnen die zenders van Nadia en Dennis niet uit, ik word gek van dat gesmak
Ja zoveel, dat ze het zo vaak zegt, omdat ze zelf twijfelt!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ze houdt zoveel van hem, daar moeten wij toch allemaal van meegenieten?
Trudie............quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef STAP01 het volgende:
Dennix en Nadia vind ik net Theo en Thea! Hoe heette dat hondje ook alweer? Trix?
Ze laat het tafeldekken aan de anderen over en faked dat ze moe is, slim.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:32 schreef Desii het volgende:
Wat is er met Lieke??
Ze is zo down en wil nu nog niet tegen Huub zeggen wat eraan de hand met der is.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
Huub is niet genomineerd voor de televizierring.
Godver!!!!!!!!!!!!!!! KOm an trek allemaal ten strijde tegen het onrecht!!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
Laat dat maar aan VOL overquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Godver!!!!!!!!!!!!!!! KOm an trek allemaal ten strijde tegen het onrecht!!!!![]()
![]()
Oh ja!!quote:
wie dan wel ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:38 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft het koud en vindt dat het bruine jasje ECHT NIET op de zwarte jurk kan.
Ze wil iets van Dennis lenen, maar dat mag niet van Dennis?
Ze besluit om toch maar zonder jas aan aan tafel te gaan.
Hoe lang duurt het tot ze zegt "ik heb het koud" en van tafel loopt.
Tijd gaat nu in....
te laat .quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Godver!!!!!!!!!!!!!!! KOm an trek allemaal ten strijde tegen het onrecht!!!!![]()
![]()
Gespeelde gezelligheid, let op de sneren over en weer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een gezelligheid aan tafel..... Was ik niet meer gewend.....
Na het eten wil ze praten met Huub...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:32 schreef Desii het volgende:
Wat is er met Lieke??
Ze is zo down en wil nu nog niet tegen Huub zeggen wat eraan de hand met der is.
Ze lijkt op Doris Day.quote:
Bij BB zouden we de sfeer "gespannen" noemen. Hier zie ik het als gezellig......quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gespeelde gezelligheid, let op de sneren over en weer.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Na het eten wil ze praten met Huub...Misschien wil ze praten na het eten!![]()
Huub:" Ik zal kijken of ik dan tijd heb". Wat een etter is het ook af en toe, hè.....![]()
Nou, het zeiken en zuigen van Lieke zou ik ook niet echt trekken hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Na het eten wil ze praten met Huub...
Huub:" Ik zal kijken of ik dan tijd heb". Wat een etter is het ook af en toe, hè.....![]()
Nou je het zegt!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:42 schreef Scandalous het volgende:
Het lijkt net of Dennis wcpapier om z'n nek heeft hangen.
To catch the shit out of his mouth....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:42 schreef Scandalous het volgende:
Het lijkt net of Dennis wcpapier om z'n nek heeft hangen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
To catch the shit out of his mouth....![]()
Wat heeft HUUB vandaag weer fout gedaan in haar ogen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, het zeiken en zuigen van Lieke zou ik ook niet echt trekken hoor.![]()
Eensch, de onechtheid van Lieke zou ik überhaupt niet trekken....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
To catch the shit out of his mouth....![]()
dat gaan we (misschien) zo horenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat heeft HUUB vandaag weer fout gedaan in haar ogen?
AUBquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Kan Dennix aub ophouden met zijn vreselijke nep gekweel.![]()
Nee. Ik vind dat je tegen elk ander wel kunt zeggen dat je ergens niet over wilt praten, maar bij je partner doe je dat toch niet als ie ernaar vraagt. Dan geef je toch op zijn minst alvast een aanwijzing.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of hij wel of niet is genomineerd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee om 20.00 uur kun je het lezen op
http://www.televizier.nl/(...)ies_bijna_binnen%21/
Uhmm, in de vaas ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:48 schreef Jewscky het volgende:
Waar is die papdfles/
Om zijn onderkin te verbergen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
Waarom gaat Dennis, die zoveel problemen heeft als mensen over zijn al dan niet vermeende homosexualiteit beginnen, met zon nichterig sjaaltje om zijn nek lopen?
Hij houdt krampachtig vast aan zijn verhaallijn.... ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
Waarom gaat Dennis, die zoveel problemen heeft als mensen over zijn al dan niet vermeende homosexualiteit beginnen, met zon nichterig sjaaltje om zijn nek lopen?
Ehm, het is in en hij heeft keelpijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
RTL Boulevard op de achtergrond.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of hij wel of niet is genomineerd?
Met name Dennix en Brian. Het mooie is dat Luc de ene na de andere rap uit zijn mouw schudt en die twee hem absoluut niet kunnen evenaren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:58 schreef avonne het volgende:
Proberen ze nou indruk te maken op Luc of zo?
Sinds hij binnen is is iedereen voortdurend aan het zingen.![]()
![]()
Mark my words, ze gaan voetbal kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
One big happy familly; Drank erin en knallen ? Amanda is al behoorlijk giechelig....
amanda is in en in gelukkig; Kim Holland gaat haar onder de vleugels nemen....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
One big happy familly; Drank erin en knallen ? Amanda is al behoorlijk giechelig....
Ieder het zijne.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda is in en in gelukkig; Kim Holland gaat haar onder de vleugels nemen....
ik hoop van wel ik vind hem super hilarischquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Wicawdo komen ? Het is al 7 uur geweest.....
Ze waggelt ook een beetje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
wat loopt Lieke met haar tieten vooruit!! Op wie wil ze lijken ?
Ik ben bang dat het me zal vergaan als met die grofgebekte kok Martin.... Na een paar keer was daar de lol ook vanaf.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoop van wel ik vind hem super hilarisch
raar jurkje ook ........geen gezicht eigenlijkquote:
ja maar ricawdo is nog maar 1 keer geweest dus het is nog even leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het me zal vergaan als met die grofgebekte kok Martin.... Na een paar keer was daar de lol ook vanaf.....![]()
Dat haar danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
raar jurkje ook ........geen gezicht eigenlijk
Ik hoop het, hij kent die Patrick toch ook! (ex van Dennixquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Wicawdo komen ? Het is al 7 uur geweest.....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij kent die Patrick toch ook! (ex van Dennix)
M.a.w. het ziet er niet uit.quote:
Tja zowiezo kan ik dat wel snappen, maar morgen kan ook hoor 100%. En anders plukt ze toch een echte vent van straat!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:15 schreef DrsH het volgende:
Ik zeg net tegen Erica vanavond ga ik knallen 100% maar ik moet er nog wel een nachtje over slapen, zij kijkt een beetje triest![]()
![]()
![]()
![]()
En dan is haar kleding keuze ook meteen top?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:15 schreef neehe het volgende:
Tjonge wat een geroddel hier over Lieke, zijn alle mannen pleite hier ?
Ik vindt het een topwijf.
lieke is ook een topwijf ,zondermeer. Ik heb een sms gestuurd voor haar zelfs ....echterrrrrrrr ze ziet er vandaag gewoon niet uit. Sportieve kleding staat haar gewoon heel leuk maar een amandawannabee zou ze niet moeten willen wezen..(is het nog te volgen zo?)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:15 schreef neehe het volgende:
Ssst, het is wel lekker rustig zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:18 schreef STAP01 het volgende:
Waar is Jaap!???
Omdat ze een eetprobleem heeft, jammer dat ze dat vergeten als ze na het eten naar het toilet verdwijnt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er altijd op Nadia ingezoomd als ze zit te eten!!!
Misschien omdat het van die sporadische momentjes zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er altijd op Nadia ingezoomd als ze zit te eten!!!
Oud nieuws hij heeft net gezegd dat hij maand blijft tegen nadia !!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
Uit betrouwbaar bronnen hebben wij vernomen dat Luc zeker 2 maanden in de villa zal blijven. Luc zit in de villa om met name aan zijn teksten te werken. Volgens onze bron is Luc in de villa gezet om Amanda te veroveren. Ook zal Luc, tijdens ruzie onder de bewoners zich er niet mee bemoeien. Zal hem dit gaan lukken en hoe zal Brian er op gaan reageren????
van nowlive
Staat in de keuken koffie te maken!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:25 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke is weg
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:15 schreef neehe het volgende:
Amanda"s moeder lijkt op Patty Brard, Amanda is cheap, Kim Holland is cheap. Need I say more?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:25 schreef Nostalgist het volgende:
Waar komt die adoratie voor Kim Holland van Amanda toch vandaan ?
smaken verschillen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Sinds Sylvia weg is, is de enige innerlijk en uiterlijk mooie vrouw uit de villa weggegaan.....
Meschien moet ze van achter wel met Luc aanpappen Nadia en Amanda die doen het niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:27 schreef lorence1 het volgende:
wat is er met lieke?
Jij bent echt heel erg oudquote:
Als ze haar tarotkaarten thuislaat mag ze terugkomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Sinds Sylvia weg is, is de enige innerlijk en uiterlijk mooie vrouw uit de villa weggegaan.....
Iedereen die Doris Day kent is dus oud. Ken jij Willem van Oranje?quote:
helemaal niet,Syl straalde dat het een lieve lust was. En laten wij vooral haar fantastische verhalen over Barcelona niet vergeten en hoe ze zich altijd overal zo knap op de achtergrond kon houden dat je soms na een week of twee ineens dacht: Hee wie loopt daar nu weer zo ineens zo ontzettend knap vanuit haar buik levend door mijn beeld en ja hoor dat was Syl.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:29 schreef riri het volgende:
[..]
smaken verschillen...
Sylvia heeft een heel lelijk gebit vind ik,en vind haar erg ouwelijk
Oók daar heb ik geen bezwaar tegen.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze haar tarotkaarten thuislaat mag ze terugkomen.
[afbeelding]
maar bovenal saai......pff al die tarotkaarten en die spanjeverhalen met die feesten, kwamen ook mijn neus uitquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
De meeste die Doris Day kennen zijn doodquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iedereen die Doris Day kent is dus oud. Ken jij Willem van Oranje?![]()
Tarotkaarten zijn zweverig, one way or the other.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oók daar heb ik geen bezwaar tegen.....![]()
Ze gebruikt ze niet zweverig, als Angelique, maar als raadgever.....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
Geen film redactie,knal er maar een mooie stemming in.
quote:
Van mij welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:37 schreef Dreamboy het volgende:
Luc gaat mee stemmen om naar een film te kijken.
Hij mag toch niet mee stemmen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:42 schreef ericahysterica het volgende:
gaan ze verdorie nou weer een film kijken![]()
En jij leeft nog dus................quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:41 schreef Borga het volgende:
[..]
De meeste die Doris Day kennen zijn dood![]()
ik moest even zoeken auggie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij leeft nog dus................![]()
Wat zit dat haar toch achterlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig zit ik niet in de kooi, dat sjaaltje roept steeds tegen mij trek me strakker.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze haar tarotkaarten thuislaat mag ze terugkomen.
[afbeelding]
Secret love uit Calamity Jane - 1953quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef Borga het volgende:
[..]
ik moest even zoeken auggie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Doris_Day
Ooh u was een cowboy vroeger? Dan biedt ik hierbij mijn oprechte verontschuldiging aan. Ik wil tenslotte niet neer geschoten worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Secret love uit Calamity Jane - 1953
Here is your answer.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Ooh u was een cowboy vroeger? Dan biedt ik hierbij mijn oprechte verontschuldiging aan. Ik wil tenslotte niet neer geschoten worden.![]()
Ik hoop het niet, krijgen we weer dat gezemel van Lieke.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
Zou het gesprek nu komen waar Lieke zich gaat uiten?
z'n minderjarige pijpsletjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:10 schreef Varen het volgende:
Dennis krijgt een kaart van drie vriendinnen uit 3 MAVO
en Huubquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:12 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft een heel mooi hoefijzer gehad
hij is allang blij dat het de jongens niet zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Dennix krijgt post van meisjes uit MAVO 3 en is helemaal happy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |