quote:My finger tips are holding onto the cracks in our foundation,
and I know that I should let go,
but I can't.
And every time we fight I know it's not right,
every time that you're upset and I smile.
I know I should forget, but I can't.
Oeh, het venijn druipt erafquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer nietMaar wel aangeschoten ja
Ik had niet verwacht dat hij me aan zou spreken, dat had hij al weken niet gedaan en uitgerekend gister deed hij dat wel
Hij was trouwens ook lam maar dat is ie dan ook bijna altijd (meneer is een béétje alcoholist)
Maar echt verstandig is het niet nee...
Kate Nash.quote:
quote:
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af waarom het zo staat. met de kont naar de stad toe
[..]
een knuffeleeuwige roem en de titel 'Tofste AKQ SC'er van Oktober 2007'
* mekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En o wee als er iemand mekkert..JA
![]()
![]()
![]()
Nouquote:
Jawel. En ik moet vanavond werken, dus niet zoveel tijd ook nog.quote:
lief zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wil ik ookWat moet ik doen?
![]()
[..]
* mekker![]()
![]()
[..]
Nou
succes in elk gevalquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. En ik moet vanavond werken, dus niet zoveel tijd ook nog.![]()
Maar ik ga nu even iemand helpen met het ophangen van een schilderij, van 2 bij 2 meter.En dan zie ik morgen wel weer of ik nog zin heb om te leren.
Kan ik tegen die tijd ook in paniek raken om die papers.
![]()
quote:
Waarvoor? Wat is het doel? Ik ben vergeten wat je studeertquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet voor morgen een trailer van Minority Report analyseren (nou ja gedeeltelijk dan, want volgens mij is het groepswerk), en dus per shot onder andere camerastandpunt omschrijven en zo. Op zich geen probleem, maar bij Minority Report zijn het er nogal veel
Met een snelle telling kom ik tot 79 shotsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet voor morgen een trailer van Minority Report analyseren (nou ja gedeeltelijk dan, want volgens mij is het groepswerk), en dus per shot onder andere camerastandpunt omschrijven en zo. Op zich geen probleem, maar bij Minority Report zijn het er nogal veel
Ik doe media & entertainmentmanagement, en dan is het wel praktisch als je een beetje weet waar anderen mee bezig zijn. Zinnen die gebruikt worden om dit onderdeel te omschrijven zijn "De audiovisuele grammatica" en "Vertellen in beeld en geluid", en je leert een beetje welk shot waarom wordt gebruikt en hoe het heetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een snelle telling kom ik tot 79 shots
Ik ben nu aan het kijken of ik die trailer niet kan downloaden en dan rustig afspelen, ik had het nu in een Flash-player a la YouTube. En als er in 14 seconden 10 shots voorbij komen is dat niet zo prettig. Andere groepen hebben Amelie, Stuart Little 2 en Possession als onderwerp, en ik ga die trailers niet bekijken want ik wil niet weten of ik het makkelijk heb of (zoals ik eerder verwacht) zwaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gemeen dat je de trailer moet doen
Als er ergens veel shots in gepropt wordt dan is het wel in trailers
Nouja, het zou helemaal raar zijn om hem met z'n kont naar het station te zetten. Het eerste wat je ziet van Groningen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom het zo staat. met de kont naar de stad toe
Heel verstandig. Ik denk ook dat je het zwaarder hebt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Andere groepen hebben Amelie, Stuart Little 2 en Possession als onderwerp, en ik ga die trailers niet bekijken want ik wil niet weten of ik het makkelijk heb of (zoals ik eerder verwacht) zwaar
Dan zet je 'm toch overdwars?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, het zou helemaal raar zijn om hem met z'n kont naar het station te zetten. Het eerste wat je ziet van Groningen...![]()
He Nem, nu niet zo praktisch gaan nadenkenquote:
De maand is nog lang, dus ik vind dit een voorbarige titelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En o wee als er iemand mekkert..JA
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |