abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 15:20:44 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53669114
Ik zit met een dilemma... Vanmiddag is er een borrel van een van mijn beste vriendinnen en ik denk dat mijn ex er ook zal zijn. Nu heb ik haar beloofd om te gaan en leek het me ook wel leuk om hem weer te zien. Alleen na het drama van gisteren weet ik niet of het verstandig is. Ik heb namelijk zin om hem in elkaar te meppen Ik kan wel mijn best doen om hem te negeren maar weet niet of het lukt Wat is wijsheid?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 15:20:59 #52
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53669121
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:

Vanuit dat standpunt had ik het paard nog nooit bekeken.

ik vraag me nog steeds af waarom het zo staat. met de kont naar de stad toe
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:17 schreef Soempie het volgende:
Wat heb ik gewonnen?
een knuffel eeuwige roem en de titel 'Tofste AKQ SC'er van Oktober 2007'

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 15:23:30 #53
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53669190
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
Kan de TT niet verandert worden? Het is dat etcie zei dat ik ergens anders moest zijn maar anders had ik het niet geweten

Hoe is het nu Soemp?
you're welcome
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik zit met een dilemma... Vanmiddag is er een borrel van een van mijn beste vriendinnen en ik denk dat mijn ex er ook zal zijn. Nu heb ik haar beloofd om te gaan en leek het me ook wel leuk om hem weer te zien. Alleen na het drama van gisteren weet ik niet of het verstandig is. Ik heb namelijk zin om hem in elkaar te meppen Ik kan wel mijn best doen om hem te negeren maar weet niet of het lukt Wat is wijsheid?
gaan laat je je hoofd niet gek maken door die zak. luister desnoods de hele middag hiernaar: http://www.youtube.com/watch?v=FGx6YXdv_40

en vanavond doe je vriendelijk tegen hem gewoon beleefd, alsof het je helemaal niks doet (hoeveel moeite dat ook kost)
With four other people
And aliens
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:25:07 #54
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53669229
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:

Vanuit dat standpunt had ik het paard nog nooit bekeken.
Dan moet je deze eens van achteren bekijken

Die staat in New York en staat de hele dag vol met toeristen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 15:30:02 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53669353
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:

[..]

you're welcome
[..]

gaan laat je je hoofd niet gek maken door die zak. luister desnoods de hele middag hiernaar: http://www.youtube.com/watch?v=FGx6YXdv_40

en vanavond doe je vriendelijk tegen hem gewoon beleefd, alsof het je helemaal niks doet (hoeveel moeite dat ook kost)
Dat was eigenlijk precies wat ik in gedachte had Ik kan dit ook wel goed, al veel vaker gedaan. Het enige probleem is de alcohol, als ik daar wat van op heb wil ik nog wel eens rare dingen doen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_53669371
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:

Hoe is het nu Soemp?
Vanmorgen naar college geweest en net nog even met m'n nichtje gepraat. Af en toen begin ik opeens te huilen. Tja, het gaat gewoon kut.

Wel fijn als mensen gewoon reageren/ praten en niet 'op eieren gaan lopen' bij me. Vanmorgen vielen wat mensen stil toen ik er bij kwam zitten. Dat voelde echt waanzinnig klote. Daarna even met een jongen gepraat en na een tijdje ging het gelukkig ook over dingen als...tja, gewoon, andere dingen. Kan me voorstellen dat het bij m'n zus erger is, dat mensen dan helemaal niet meer weten waar ze het over moeten hebben.

Dus, wel fijn dat je gewoon vraagt hoe het gaat. En ook goed dat mensen gewoon door ouwehoeren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:31:20 #57
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53669378
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk precies wat ik in gedachte had Ik kan dit ook wel goed, al veel vaker gedaan. Het enige probleem is de alcohol, als ik daar wat van op heb wil ik nog wel eens rare dingen doen
Dus welke les kun je hier uit trekken?

*wijst vingertje

[ Bericht 1% gewijzigd door Nembrionic op 03-10-2007 15:36:54 ]
pi_53669439
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:

een knuffel eeuwige roem en de titel 'Tofste AKQ SC'er van Oktober 2007'

Daar doe ik het voor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 15:34:50 #59
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53669454
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

niet teveel drinken dan
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Vanmorgen naar college geweest en net nog even met m'n nichtje gepraat. Af en toen begin ik opeens te huilen. Tja, het gaat gewoon kut.

Wel fijn als mensen gewoon reageren/ praten en niet 'op eieren gaan lopen' bij me. Vanmorgen vielen wat mensen stil toen ik er bij kwam zitten. Dat voelde echt waanzinnig klote. Daarna even met een jongen gepraat en na een tijdje ging het gelukkig ook over dingen als...tja, gewoon, andere dingen. Kan me voorstellen dat het bij m'n zus erger is, dat mensen dan helemaal niet meer weten waar ze het over moeten hebben.

Dus, wel fijn dat je gewoon vraagt hoe het gaat. En ook goed dat mensen gewoon door ouwehoeren.
ik kan me wel voorstellen dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren en even stilvallen maar gelukkig kun je nog steeds ouwehoeren
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 15:35:38 #60
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53669471
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Daar doe ik het voor.
dat durfde ik niet neer te zetten er gaat altijd wel 1 mekkeren

maar goed Soempie is bij deze uitverkozen tot Tofste AKQ SC'er van 2007
With four other people
And aliens
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:36:20 #61
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53669496
Ik heb gisteren overigens hartelijk gelachen om een leipe mocro die heel stoer uit de drugs-Mercedes van z'n mattie stapte om al "wolla"-end en grollend weg te lopen. Blijft 'ie grapjes maken naar die dushies, knalt 'ie zo met z'n bakkes tegen een verkeersbord
  Moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 15:37:36 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53669524
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoeld, toen mijn vader vorig jaar ziek was merkte ik ook dat bepaalde onderwerpen vermeden werden. En dat terwijl ik juist ook dingen wilden horen als spannende uitgaansverhalen enzo. Ik heb nog steeds dat ik achter dingen kom die me toen niet verteld zijn, erg vreemd is dat... Maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen denken 'ja wat heeft ze nou aan dit soort futiele verhalen' maar goed

Zoals we al gezegd hebben kun je hier altijd kwijt met je verhaal, en ook gewoon lekker ouwehoeren
  Moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 15:39:09 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53669574
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dus welke les kun je hier uit trekken?

*wijst vingertje
Hem niet aanspreken als ik gezopen heb no way dat ik minder drink
pi_53669578
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:

ik kan me wel voorstellen dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren en even stilvallen maar gelukkig kun je nog steeds ouwehoeren
Kan het me ook goed voorstellen. Ik zag er ook enorm tegenop om m'n zus te spreken, dus wat dat betreft ben ik net zo.
pi_53669604
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dat durfde ik niet neer te zetten er gaat altijd wel 1 mekkeren

maar goed Soempie is bij deze uitverkozen tot Tofste AKQ SC'er van 2007

En o wee als er iemand mekkert.. JA

Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 15:41:32 #66
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53669628
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb gisteren overigens hartelijk gelachen om een leipe mocro die heel stoer uit de drugs-Mercedes van z'n mattie stapte om al "wolla"-end en grollend weg te lopen. Blijft 'ie grapjes maken naar die dushies, knalt 'ie zo met z'n bakkes tegen een verkeersbord

wat ik ook altijd zo grappig vind: van die gasten (standaard jongens. echt altijd jongens ) die haast hebben maar niet willen rennen want dat is niet stoer natuurlijk, en steeds sneller en sneller en sneller lopen en uiteindelijk toch maar rennen
With four other people
And aliens
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:42:04 #67
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53669638
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hem niet aanspreken als ik gezopen heb no way dat ik minder drink
Je snapt er weer geen drol van
Je behoort compleet lam te zijn zodat je niet eens meer op kunt staan. Laat staan rare dingen zeggen tegen je ex
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:42:07 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53669640
Lien zegt:

Ik kom hier vandaag heel toevallig weer eens binnenvallen en lees nu de berichten over de zus van Soempie. Daarom Soempie: sterkte gewenst.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 15:47:34 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53669763
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je snapt er weer geen drol van
Je behoort compleet lam te zijn zodat je niet eens meer op kunt staan. Laat staan rare dingen zeggen tegen je ex
Dan zijn we het met elkaar eens Precies de tactiek die ik gister gebruikte toen ik hoorde dat hij iets met een ander gedaan had, gewoon vol laten lopen Erg tof is dat altijd, totdat alles opeens begint te draaien In dat licht was het misschien ook niet echt handig om terug te praten op msn
pi_53669766
Dankje Lien. En natuurlijk de rest ook.

Ik heb een tentamen en ik moet nog steeds twee papers schrijven voor vrijdag.
Dus ik ga er weer vandoor.

Oja, ik heb bijna een halve kilo chocolade weggewerkt vandaag. Niet aan te raden.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:50:14 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53669830
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan zijn we het met elkaar eens Precies de tactiek die ik gister gebruikte toen ik hoorde dat hij iets met een ander gedaan had, gewoon vol laten lopen Erg tof is dat altijd, totdat alles opeens begint te draaien In dat licht was het misschien ook niet echt handig om terug te praten op msn
Je kon nog MSN-en?

De techniek zit er nog niet echt in he?
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 15:52:00 #72
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53669878
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
Dankje Lien. En natuurlijk de rest ook.

Ik heb een tentamen en ik moet nog steeds twee papers schrijven voor vrijdag.
Dus ik ga er weer vandoor.

Oja, ik heb bijna een halve kilo chocolade weggewerkt vandaag. Niet aan te raden.
nog ff wachten
oh wacht tentamen. je hebt wel een pm enzo
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 15:55:38 #73
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53669957
With four other people
And aliens
  Moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 15:57:52 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53670006
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je kon nog MSN-en?

De techniek zit er nog niet echt in he?
Zo erg was het ook weer niet Maar wel aangeschoten ja Ik had niet verwacht dat hij me aan zou spreken, dat had hij al weken niet gedaan en uitgerekend gister deed hij dat wel Hij was trouwens ook lam maar dat is ie dan ook bijna altijd (meneer is een béétje alcoholist)

Maar echt verstandig is het niet nee...
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 15:58:37 #75
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53670026
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zo erg was het ook weer niet Maar wel aangeschoten ja Ik had niet verwacht dat hij me aan zou spreken, dat had hij al weken niet gedaan en uitgerekend gister deed hij dat wel Hij was trouwens ook lam maar dat is ie dan ook bijna altijd (meneer is een béétje alcoholist)

Maar echt verstandig is het niet nee...
dan zou ik blij zijn dat je van 'm af bent eerlijk gezegd
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')