Geef jouw mening hierover (via de poll) op: http://www.vanelk.nl/edwin/index.html?bb/bb
*** Later toegevoegd ***
Voor alle duidelijkheid, ik heb zelf niets met die hele bestorming ta maken (zie mijn reactie verderop).
*** Einde toevoeging ***
------------------ www.vanelk.nl/edwin
[Dit bericht is gewijzigd door Edwin van Elk (Datum 20 Oktober 1999).]
Ik denk niet dat je veel positieve reacties hier zult krijgen.
Ik vind het in ieder geval belachelijk
Maar ik heb ook het idee dat Edwin neutraal staat.
Hier in dit forum hebben we het er allang over gehad. Het mag duidelijk zijn dat het merendeel hier fel tegen de actie is.
Er is wat onenigheid over wat dan wel mag:
Zoals acties als OMB en OMA
En nu waar het topic over gaat: belachelijk dom gedoe. Je kan je er van verzekeren dat zoiets uit de hand loopt en dat dus het einde is van het hele Big Brother. Kom op zeg, 't wordt gewoon weer bewezen dat bij een boel lui de hersens onderontwikkeld zijn. (of is het "hersenen" )Belachelijk gedoe, laat die mensjes in 't huis lekker zelf ruzieën, daar hebben ze zeker geen maffe acties van buitenaf voor nodig.
Let maar goed op wat je doet, het is levensgevaarlijk (zie mijn topic: 'Waarschuwing!!!') Mischien zetten ze Mona wel tegen je in...
------------------------------------------------------------------------------------------
Sabine: "Doe normaaaaallll!!!!!!!"
quote:
op 10-20-1999 om 01:32 PM schreef Uniquehorn het volgende:
wat denk je nou zelf, lamlulIk denk niet dat je veel positieve reacties hier zult krijgen.
Ik vind het in ieder geval belachelijk
----------------------------------------
Ik ben het helemaal met je eens! Wat een zielige stumperds zeg.
Tijdens mijn studie heb ik trouwens ontdekt dat mannetjes en vrouwtjes die aan dit soort acties mee doen problemen hebben met het ontwikkelen van een eigen mening c.q identiteit. Dit soort mensen heeft het nodig om in een groep dingen te doen die andere mensen afkeuren. De reden hiervoor is dat ze door dat soort actie een hoger zelfbeeld krijgen (wij tegen de rest) en zich niet meer zo ontzettend onzeker hoeven te voelen.
Anders gezegd: jongens, laat je toch niet zo kennen en stort je eindelijk eens op je studie! Heb je veel meer aan!
Als we allemaal een paar van dit soort berichtjes plaatsen kunnen we de boel misschien toch saboteren, maar let op: alleen reageren op pertinente advertenties van deze actie want verder vind ik alle aandacht ervoor eigenlijk al teveel
Ik post ook eens wat in FOK en ben meteen een "lamlul" (Uniquehorn) en een GROTE IMBICIEL (Doopy-X). Staat er niet in de regels van het FOK Forum dat we niet op elkaar behoren te schelden. Maar goed, ik lig er niet wakker van hoor, ik vind het hooguit een beetje triest.
De inschatting van TARAraboemdijee is een stuk beter. Ik sta inderdaad neutraal. Ik zal er zelf in ieder geval NIET bij zijn. Mijn idee is de initiatiefnemers te confronteren met de resultaten van de Poll en deze forum discussie. Dan kunnen ze zelf hun conclusie trekken.
Feit is dat de plannen er zijn en de site sinds (eer?)gisteren in de lucht is. Uit de reacties blijkt bovendien dat een aantal van jullie (nog) niet op de hoogte waren van deze actie.
Nogmaals, ik heb zelf NIETS met deze hele actie te maken en wil het niet hebben ook. Ik ben gewoon benieuwd naar de meningen.
bijgewerkt: sorry Doopy, nu las IK dus ook niet goed.
Zelfs dat je die bestorming noemt, vind ik eigenlijk al een beetje promoten, aangezien je er wel mensen mee op een idee kunt brengen.
Dank je Parena trouwens, voor het compliment
Uniek.
Jongens ik kan jullie niet bijhouden in dit tempo hoor.
Er hebben inmiddels nog een paar mensen me de grond in geboord en zelfs plannen m'n huis te bestormen. Kan dat dan wel NA 18 november, dan kan ik eerst even kijken hoe Veronica het oplost.
Maar na mijn toelichting hebben de meesten hun mening bijgesteld geloof ik. Mijn dank is groot.
Effe wat bugs plaatsen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |