abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204223
Op http://jump.to/debestorming vind je info over de geplande bestorming van het BB huis op 18 (niet 20 zoals eerder gemeld) November.

Geef jouw mening hierover (via de poll) op: http://www.vanelk.nl/edwin/index.html?bb/bb

*** Later toegevoegd ***
Voor alle duidelijkheid, ik heb zelf niets met die hele bestorming ta maken (zie mijn reactie verderop).
*** Einde toevoeging ***

------------------ www.vanelk.nl/edwin

[Dit bericht is gewijzigd door Edwin van Elk (Datum 20 Oktober 1999).]

pi_204224
wat denk je nou zelf, lamlul

Ik denk niet dat je veel positieve reacties hier zult krijgen.

Ik vind het in ieder geval belachelijk

dat waren nog eens tijden...
  Moderator woensdag 20 oktober 1999 @ 13:35:00 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_204225
Kap es met die flauwekul
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 1999 @ 13:36:00 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_204226
Ik ben fel tegen.

Maar ik heb ook het idee dat Edwin neutraal staat.

Hier in dit forum hebben we het er allang over gehad. Het mag duidelijk zijn dat het merendeel hier fel tegen de actie is.

Er is wat onenigheid over wat dan wel mag:
Zoals acties als OMB en OMA

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 13:38:00 #5
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_204227
Ik zette net voor de gein bij een ander topic dat we ze moeten gaan bestormen..
Niet te weten dat er echt gekken zijn die dit willen gaan doen..sjezus..je bent echt een GROTE IMBICIEL wil je daar aan mee gaan doen...laat die gasten lekker met rust in dat huis. Ik moet ook maar zien dat deze aktie van de grond komt...1300 emails..ja da ken ik ook..grote bek, maar puntje bij paaltje zitten ze op dat moment lekker bij mams op de bank met een kopje thee en een biscuitje..
naja..we zien wel
Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_204228
ONGELOOFELIJK
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_204229
allereerst m'n complimenten aan Uniquehorn voor haar mooi gekozen naam.

En nu waar het topic over gaat: belachelijk dom gedoe. Je kan je er van verzekeren dat zoiets uit de hand loopt en dat dus het einde is van het hele Big Brother. Kom op zeg, 't wordt gewoon weer bewezen dat bij een boel lui de hersens onderontwikkeld zijn. (of is het "hersenen" )Belachelijk gedoe, laat die mensjes in 't huis lekker zelf ruzieën, daar hebben ze zeker geen maffe acties van buitenaf voor nodig.

pi_204230
Dit bestorming@hotmail.com is het email adress, ik ga dat maar eens even bestormen.......
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_204231
Ik word zo moe van die trieste types die zo'n huis willen 'bestormen'.
Wat is je doel?
Wat heb je eraan?
Heb je niets beters te doen?
Er zo veel over lullen is al erg genoeg laatstaan je inmengen...
Oh ja als je zo graag in dat huis wil, had je dan voor opgegeven voor BB, maar ja je wist van te voren natuurlijk al dat je die psychologische tests niet zou halen.
fake a dream
pi_204232
Wat een achterlijk idee!

Let maar goed op wat je doet, het is levensgevaarlijk (zie mijn topic: 'Waarschuwing!!!') Mischien zetten ze Mona wel tegen je in...

------------------------------------------------------------------------------------------
Sabine: "Doe normaaaaallll!!!!!!!"

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
pi_204233
Je bent gewoon vreselijk egoistich als je dat huis bestormt. Ik voorzie grote psychische problemen voor de bewoners, dat betekent weer uren in de dagboekkamer. Daarnaast is de boete gewoon niet op te brengen, denk 2x na voor je jezelf in de schulden steekt. Anyway, ik vind het een beetje een puberale actie die volstrekt nutteloos is en jezelf voor lul zet als je mee doet. In een woord: pathetic.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 oktober 1999 @ 13:54:00 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_204234
quote:
op 10-20-1999 om 01:32 PM schreef Uniquehorn het volgende:
wat denk je nou zelf, lamlul

Ik denk niet dat je veel positieve reacties hier zult krijgen.

Ik vind het in ieder geval belachelijk

----------------------------------------
Ik ben het helemaal met je eens! Wat een zielige stumperds zeg.

Tijdens mijn studie heb ik trouwens ontdekt dat mannetjes en vrouwtjes die aan dit soort acties mee doen problemen hebben met het ontwikkelen van een eigen mening c.q identiteit. Dit soort mensen heeft het nodig om in een groep dingen te doen die andere mensen afkeuren. De reden hiervoor is dat ze door dat soort actie een hoger zelfbeeld krijgen (wij tegen de rest) en zich niet meer zo ontzettend onzeker hoeven te voelen.
Anders gezegd: jongens, laat je toch niet zo kennen en stort je eindelijk eens op je studie! Heb je veel meer aan!

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 13:57:00 #13
976 John S.
Oud, maar fit
pi_204235
Waar zou die Edwin zelf wonen ? Lijkt me wel een bestorminkje waard
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_204236
Volgens mij is het meer een grote grap om de aandacht te trekken en dat lukt natuurlijk heel aardig met zoiets, getuige mijn eigen reactie alweer. Toch schuilt er natuurlijk een groot gevaar in namelijk dat er een hoop gestoordelingen die de grap niet (willen) zien daadwerkelijk met foute bedoelingen naar het bb huis zullen afreizen, daarom stel ik voor wat zand in de molen te strooien en in forums waar erover geadverteerd wordt wat posts te plaatsen met verschillende data ze hebben zelf de datum tenslotte ook al een keer veranderd.
Dus :
- WAARSCHUWING : de datum van de bestorming is verzet naar 12 november ! - De bestorming zal toch zoals oorspronkelijk gepland op 25 november plaatsvinden - In tegenstelling tot wat sommige mensen beweren zal de ECHTE bestorming al op 30 oktober zijn! - Vals ! Vals! het vorige bericht is fake, de bestorming vindt gewoon op 21 november plaats

Als we allemaal een paar van dit soort berichtjes plaatsen kunnen we de boel misschien toch saboteren, maar let op: alleen reageren op pertinente advertenties van deze actie want verder vind ik alle aandacht ervoor eigenlijk al teveel

= godverdikkie hee =
pi_204237
Even wat ophelderen.

Ik post ook eens wat in FOK en ben meteen een "lamlul" (Uniquehorn) en een GROTE IMBICIEL (Doopy-X). Staat er niet in de regels van het FOK Forum dat we niet op elkaar behoren te schelden. Maar goed, ik lig er niet wakker van hoor, ik vind het hooguit een beetje triest.

De inschatting van TARAraboemdijee is een stuk beter. Ik sta inderdaad neutraal. Ik zal er zelf in ieder geval NIET bij zijn. Mijn idee is de initiatiefnemers te confronteren met de resultaten van de Poll en deze forum discussie. Dan kunnen ze zelf hun conclusie trekken.

Feit is dat de plannen er zijn en de site sinds (eer?)gisteren in de lucht is. Uit de reacties blijkt bovendien dat een aantal van jullie (nog) niet op de hoogte waren van deze actie.

Nogmaals, ik heb zelf NIETS met deze hele actie te maken en wil het niet hebben ook. Ik ben gewoon benieuwd naar de meningen.

pi_204238
nee edwin ik geloof jou wel, je geeft het bericht van die site alleen maar door aan ons. ok dat's helder. Mooie website heb je trouwens
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
  woensdag 20 oktober 1999 @ 14:07:00 #17
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_204239
Edwin...je moet goed LEZEN...ik heb gezegt dat je een GROTE IMBICIEL bent ALS je er aan mee doet...sjezus...is iedereen dislectisch geworden ofzo...vanmorgen ook al 1...verders nix tegen jou persoonlijk.
Dit moest ik ff de wereld uithelpe...
Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_204240
ALS JE HET BIG BROTHER HUIS WIL GAAN BESTORMEN DAN BEN JE GEWOON ZIELIG..GET A LIFE!
love=life
  woensdag 20 oktober 1999 @ 14:09:00 #19
976 John S.
Oud, maar fit
pi_204241
Sorry Edwin. Laat je niet gek maken.
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_204242
Slim om dat inderdaad even op te helderen, Edwin. En ik neem aan dat Uniquehorn en Doopy-X hun 'mening' over jou inderdaad baseerden op de gedachte dat je met de actie meedeed. Maar ze zullen dat nu wel bijstellen. Toch, Uniquehorn en Doopy-X?

bijgewerkt: sorry Doopy, nu las IK dus ook niet goed.

woensdag 20 oktober 1999 @ 14:12:00 #21
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_204243
Oke, mijn welgemeende excuses voor het vreselijke scheldwoord. Volgende keer wel even erbij zetten dat je neutraal staat ipv dat je zo'n bestorming loopt te promoten. Dan is dat wat duidelijker.

Zelfs dat je die bestorming noemt, vind ik eigenlijk al een beetje promoten, aangezien je er wel mensen mee op een idee kunt brengen.

Dank je Parena trouwens, voor het compliment

Uniek.

dat waren nog eens tijden...
pi_204244
Volgens mij is het meer een grote grap om de aandacht te trekken en dat lukt natuurlijk heel aardig met zoiets, getuige mijn eigen reactie alweer. Toch schuilt er natuurlijk een groot gevaar in namelijk dat er een hoop gestoordelingen die de grap niet (willen) zien daadwerkelijk met foute bedoelingen naar het bb huis zullen afreizen, daarom stel ik voor wat zand in de molen te strooien en in forums waar erover geadverteerd wordt wat posts te plaatsen met verschillende data ze hebben zelf de datum tenslotte ook al een keer veranderd.
Dus :
- WAARSCHUWING : de datum van de bestorming is verzet naar 12 november ! - De bestorming zal toch zoals oorspronkelijk gepland op 25 november plaatsvinden - In tegenstelling tot wat sommige mensen beweren zal de ECHTE bestorming al op 30 oktober zijn! - Vals ! Vals! het vorige bericht is fake, de bestorming vindt gewoon op 21 november plaats
Als we allemaal een paar van dit soort berichtjes plaatsen kunnen we de boel misschien toch saboteren, maar let op: alleen reageren op pertinente advertenties van deze actie want verder vind ik alle aandacht ervoor eigenlijk al teveel

= godverdikkie hee =
pi_204245
Tjeempie,

Jongens ik kan jullie niet bijhouden in dit tempo hoor.

Er hebben inmiddels nog een paar mensen me de grond in geboord en zelfs plannen m'n huis te bestormen. Kan dat dan wel NA 18 november, dan kan ik eerst even kijken hoe Veronica het oplost.

Maar na mijn toelichting hebben de meesten hun mening bijgesteld geloof ik. Mijn dank is groot.

pi_204246
Laat die gasten toch met rust daar !!!
  woensdag 20 oktober 1999 @ 15:13:00 #25
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_204247
Ik had in plaats van een bestorming wat anders in gedachten .. lees Topic !!NIEUWE ACTIE!! ..

Effe wat bugs plaatsen ...

pi_204248
Het nut van een bestorming is mij in die zin ook niet duidelijk. Gaat het hier om een actie om de bewoners te steunen, of puur om het vertier van de bestormers?
Van mij hoeft het in ieder geval niet.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_204249
Edwin, net je page bezocht. Very impressive!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 16:50:00 #28
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_204250
OH JA!! BB-HUIS BESTORMEN!!!
En wie doed er volgende maand mee aan de bestorming van het NOS-journaal.
Die maand erop bestormen we dan de 5 uur show (of hoe dat nu ook mag heten).
LEUK MAN!

<P>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')