abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53666705
Met het risico opnieuw voor spammer uitgemaakt te worden wil ik jullie erop wijzen dat de stemronde voor de beste verbetervoorstellen voor de Nederlandse democratie geopend is! Er zijn een ook heel aantal voorstellen door jullie aangedragen :-)

Hier is de uitleg van de stemming en hier de stemming zelf.

In ieder geval bedankt voor de voorstellen!
pi_53667189
Spam!
-
pi_53667536
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:30 schreef Spuyt12 het volgende:
Met het risico opnieuw voor spammer uitgemaakt te worden wil ik jullie erop wijzen dat de stemronde voor de beste verbetervoorstellen voor de Nederlandse democratie geopend is! Er zijn een ook heel aantal voorstellen door jullie aangedragen :-)

Hier is de uitleg van de stemming en hier de stemming zelf.

In ieder geval bedankt voor de voorstellen!
Uitgaande van je goede wil: had het liever in je eerdere topic gezet. Dan ziet het er gelijk al minder spammerig uit.
pi_53667898
Heb ik wel overwogen, maar gezien het feit dat we zoveel mogelijk "vlees" richting het stemhok willen slepen probeer ik het zo wat prominenter te plaatsen. En ik blijf een webloggert, he?

De stemming is overigens op retecool, ook niet een weblog dat verlegen zit om pageviews :-)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:56:51 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53668599
Gestemd
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_53673132
Gestemd!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_53686805
O ja de oude media (Volkskrant, Publieke Omproep etc zijn op eens voro democratie en vinden dat burgers mogne mee praten rot toch op).l
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')