De indrukwekkende reeks:quote:Henk ten Cate is bij Chelsea in beeld als veldtrainer. De Amsterdammer zou het trainingswerk voor zijn rekening moeten gaan nemen bij de Londense club.
ANP
In de papieren versie van Voetbal International is te lezen dat Frank Arnesen, technisch directeur van Chelsea, vorige week met de Ajax-coach gesproken heeft over een dienstverband bij de Blues.
De nieuwe trainer Avram Grant zou in deze constructie de trainer zijn die het team aanstuurt rondom de wedstrijden, Ten Cate's functie ligt dan op de oefenvelden.
Bron: Nu.nl
Och, maakt niet uit wie Ajax kampioen maakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eerst kampioen worden met Ajax.
omdat hij met Rijkaard meer op een basis van gelijkwaardigheid werkte, bovendien zijn daar de lijnen helder! In Londen komt hij te werken onder een "trainer" die niemand wil maarja hij is een vriendje van de eigenaar.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom niet? Op zich niet veel anders als bij Barça.
Op die manier... Maar het is wel een constructie die ervoor zorgt dat HtC geen gekke dingen roept in de media, als ik het zo las in de VI.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat hij met Rijkaard meer op een basis van gelijkwaardigheid werkte, bovendien zijn daar de lijnen helder! In Londen komt hij te werken onder een "trainer" die niemand wil maarja hij is een vriendje van de eigenaar.....
Wie van de twee is die huilie?quote:
Ten Cate heeft zelf altijd aangegeven te stoppen met coachen, medio 2008.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:05 schreef dndiek het volgende:
Chelsea kan toch wel een betere trainer krijgen.
Is er kans op contractverlenging bij Ajax voor Ten Cate?
Ik acht het klein. Maar naar Chelsea? Ik zou er niet wakker van liggen als ie gaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:05 schreef dndiek het volgende:
Chelsea kan toch wel een betere trainer krijgen.
Is er kans op contractverlenging bij Ajax voor Ten Cate?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ten Cate heeft zelf altijd aangegeven te stoppen met coachen, medio 2008 2006.
Dacht ik.
quote:Henk ten Cate naar Chelsea
Verwacht wordt dat Henk ten Cate volgende week een driejarig contract tekent bij Chelsea. Gesprekken tussen de trainer van Ajax en de leiding van de Engelse topclub zouden in de afrondende fase zijn.
Ten Cate moet de spelersgroep van Chelsea weer op scherp krijgen. Dit na het vertrek van trainer José Mourinho twee weken geleden. Avram Grant zal aanblijven als manager. Ten Cate zal de trainingen leiden. Dit deed de Amsterdammer ook al in Barcelona onder Frank Rijkaard.
Als opvolger van Ten Cate bij de Amsterdammers wordt Martin Jol genoemd. De Hagenaar staat onder druk bij Tottenham Hotspur.
Gabri heeft gelukkig net bijgetekend, maar het is vrij lastig ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:56 schreef RayMania het volgende:
Hij gaat er dus gewoon tussenuit piepen. Ja, makkelijk Henk, geen CL, dus waarom zou je blijven? Ook lekker tegenover al die Spanjaarden die er zonder Henk nooit zouden geweest, ik voorzie een snel vertrek van Gabri en Luque.
Voor 9 miljoen had ik het ook gedaan.quote:'Chelsea haalt Ten Cate volgende week'
Uitgegeven: 4 oktober 2007 12:21
Laatst gewijzigd: 4 oktober 2007 12:23
AMSTERDAM - Voor Henk ten Cate ligt in Londen een driejarig contract klaar dat hem in totaal negen miljoen euro oplevert. Dat meldt de sportredactie van de Engelse krant The Sun donderdag.
ANP
De Ajax-trainer zou volgende week door Chelsea gepresenteerd worden. Het contract is vorige week al opgesteld met Chelsea-baas Roman Abramovich, meldt de krant.
De Nederlander moet op de trainingsvelden van The Blues de motivator worden achter hoofdtrainer Avram Grant. Ten Cate had eerder eenzelfde rol bij Barcelona, achter Frank Rijkaard. Grant wordt volgens The Sun het gezicht naar de buitenwereld en het aanspreekpunt voor de pers.
andersom zou het bestuur hem ook zomaar op straat kunnen zetten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:56 schreef RayMania het volgende:
Hij gaat er dus gewoon tussenuit piepen. Ja, makkelijk Henk, geen CL, dus waarom zou je blijven? Ook lekker tegenover al die Spanjaarden die er zonder Henk nooit zouden geweest, ik voorzie een snel vertrek van Gabri en Luque.
Hee beetje rustig over Chelsea hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
Dat ie alleen al praat met die kutclub.
Snel inpakken een strikje erom en op een enkele reis naar London sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |