quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
wil je een kussen ? kan je even een tukkie doen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning geeft kussen
tis tenslotte dierendag
[afbeelding]
Nee natuurlijk niet! Ik heb alleen een karretje gepakt .. buiten staan roken ..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:51 schreef Tomfan het volgende:
Droxz: PC opgehaalt ? heb je gewerkt dan ? Verrajer !
tot morgen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef Tomfan het volgende:
Ok mensen ik ben weg nu ...
Nog wat PC spulletjes halen en dan zie ik jullie morgen weer ...
Zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef Maastrix het volgende:
whaha ik ging met een laptop naar bneej kijken of poortjes het deden en toen ging ik weer terugtelt dat als werken?
eigenlijk wel, het is meer dan alleen achter je pc zitten om te fokkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef Maastrix het volgende:
whaha ik ging met een laptop naar bneej kijken of poortjes het deden en toen ging ik weer terugtelt dat als werken?
had net je bakkie shoco klaargemaaktquote:
Werk, eingelijk wel .. want die mensen kunnen dat zelf niet, want dat snappen ze nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:06 schreef Maastrix het volgende:
nu moest ik office ergens installeeren maar dat kan niet als werken ervaren worden! *cd erin* *klik* *halfuur naar buite kijken* *cd eruit* klaar
dat zuigt! moeten ze hier niet proberen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:09 schreef Dylanesque het volgende:
man man man volgens mij hebben ze fokforum geblokkeerd op mn werk
Dus je hebt gewoon gewerkt vandaag?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:14 schreef Maastrix het volgende:
ja hier zijn ze dus nog bezig met immages maken,, ik heb vandaag maar even het 1e gemaakt xD
hahahahaquote:
quote:This Site has been blocked according to company policy, please contact "Dr.Droxz"
URL: www.hidemyass.com/
Category: Proxy Avoidance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |