ik ben wel nieuw. Maar ik wil dan al vast de groeten doen aan mijn oudersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jullie komen er nog niet invoor. Misschien in de loop van het half jaar dat ik eens een hoofdstukje aan jullie wijd
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben wel nieuw. Maar ik wil dan al vast de groeten doen aan mijn oudershoi mam
hoi pap
Voor het geval je ook een stukje over mij gaat schrijven![]()
Ik ben maar gaan roken, ben anders ook bang dat er verkeerde dingen gebeurenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ja wat een klootzak zeg. lijkt me niet prettig werken zo nee![]()
je moet het wel idd aankaarten bij je baas voordat je hem op zn bek slaat
champagnequote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben maar gaan roken, ben anders ook bang dat er verkeerde dingen gebeuren![]()
maarja,
* Dr.Droxz opent de bar!
nou okquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:45 schreef Maastrix het volgende:
BIER!
Inderdaad jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:02 schreef Maastrix het volgende:
hahaha nou dat komt helemaal goed! vooral met dat festival bier, dat gaat naar binnen als water!![]()
No problemo, het blijft wel erg irritant dat ik niet gelijk kan reageren enzo .. maarja ..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:14 schreef draculettetje het volgende:
en weer thuis,
fijn Droxz dat je toch nog gebleven bent!
maar wat een eikel van een collega!
En ja ik heb plannen voor de vakantie, eerste week bliijven we thuis, wordt de auto omgebouwd dus vanaf dinsdag mag ik eindelijk weer rijden!
tweede week een midweek naar lauwersoog
* Dr.Droxz heeft net een nieuw vat aangesloten, en geeft een vers getapt biertje aan WhiteLightning!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
heeeej, nu is alles op, en ik heb er nog geen een op
ok bedankt hehquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft net een nieuw vat aangesloten, en geeft een vers getapt biertje aan WhiteLightning!
en ik dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft net een nieuw vat aangesloten, en geeft een vers getapt biertje aan WhiteLightning!
* Dr.Droxz schenkt WhiteLightning een lekkere irish koffie in ...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok bedankt heh![]()
heb je ook wat sterkers, ik begin het een beetje koud te krijgen hier
* Dr.Droxz pakt een laars, en vult deze met bier, speciaal voor Maastrix!quote:
No problemo ..quote:
mag ik er een koekje bij ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schenkt WhiteLightning een lekkere irish koffie in ...![]()
mja het is hier idd rustig , net of iedereen aan het werk isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
No problemo ..
Ik ruik die irish koffie, dus ga ik zelf ook maar even maken!
OFFTOPIC
Het is hier gewoon eens rustig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |