He Tomfan, reageer alsjeblieft even op je pmquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:20 schreef Tomfan het volgende:
Mensen ik ga nu naar huis ...
Tozzow !!!
Uhu. Gelukkig wel. Maar eerst nog even een dagje stage doorkomen en morgen weer een dagje school doorkomen. En dat dagje school is het meest saaie van de hele weekquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen
ah jij ook al! nou bijna weekend ieder geval
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen .. misschien hebben die 3 handtekeningen geholpen want ik ben er nog
nog 2 dagen en dan heb ik zelfs 2 weken vakantie!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen
ah jij ook al! nou bijna weekend ieder geval
Jaja, heel drukjes. Ben beetje met mijn stageverslag bezig. Heb weer wat inspiratie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zozo iedereen heeft het maar druk
ah oke, komen wij er nog in voor ? ik neem aan dat !Fok ook bij je stage hoortquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jaja, heel drukjes. Ben beetje met mijn stageverslag bezig. Heb weer wat inspiratie.
Dan moet je in het stagetopic zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jaja, heel drukjes. Ben beetje met mijn stageverslag bezig. Heb weer wat inspiratie.
Daar ben ik ook alquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan moet je in het stagetopic zijn![]()
![]()
Jullie komen er nog niet invoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke, komen wij er nog in voor ? ik neem aan dat !Fok ook bij je stage hoort![]()
hoe komt die mongool erbij dat te doen ?? opzouten met die gast.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik ben druk bezig met een mail te maken naar mijn leidinggevende.
Ik heb WEER ruzie met mijn collega, hij heeft net zonder te vragen mijn
pc afgesloten en ben WEER al mijn bestanden KWIJT .. dit is niet de eerste
keer en ben nu echt zo PISSED, ben net wezen roken, maar sta nog op het kookpunt!!!!!
kijk dat is leuk om te horenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jullie komen er nog niet invoor. Misschien in de loop van het half jaar dat ik eens een hoofdstukje aan jullie wijd
Ik kwam binnen en hij (laten wij hem Henk noemen) was er niet, en was aangelogd op 2 pc's (ik moet dus werken op 1 van die 2 zeg maar). Ik had gekeken, hij had niets openstaan, en vraag netjes aan een andere collega (laten we die Fritz noemen) waar Henk mee bezig was en gaf dat netjes aan. Dus ik log Henk netjes uit op 1 van die pc's ... ik log netjes aan, alles goed en wel .. telefoontjes gehad ed ... ik moet even een call lopen, maar ondertussen kwam Henk terug .. ziet dat ik ingelogd ben (!!!) en logt als admin de pc gewoon uit ... ik kom dus terug en zie Henk achter die pc zitten en vraag netjes .. mag ik even? (ik was tenslotte ingelogd) .. hij kijkt me aan alsof hij water ziet branden .. ik zie zijn username staan en niet die van mij .. en vraag netjes, heb je mij uitgelogd ofzo? uh .. nee ... met een smoes van .. je had toch niets openstaan .. (dat kan hij niet zien, hij heeft mijn wachtwoord niet!) .. dus ik van "dus je hebt gewoon mijn sessie gekilled, zonder te vragen, zonder dingen op te slaan enzo?" hij gelijk weer allemaal lulsmoesjes ...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe komt die mongool erbij dat te doen ?? opzouten met die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |