nee dat is zo 1995quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:29 schreef Maastrix het volgende:
je bdoelt die voornamelijk kale mensen op hardcore feesten gebruiken?
Ik kan hier nog wel even wat doosjes paracetamol of iboproven met een heerlijk laagje codeine pakken voor je? Mocht dat niet werken kan ik altijd even naar de kluis voor wat sterkers?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:18 schreef Maastrix het volgende:
alleen ik heb wel nog steeds barstende koppijn,, iemand nog iets ertegen?
whahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:32 schreef Maastrix het volgende:
oow oknaja als het over zo 1 ga kan ik er ook nog wel aan een paar 1000 komen xD
dan worden de slakken toch niet hyper ofzo ?? anders wordt alles opgevretenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:41 schreef Maastrix het volgende:
als je er genoeg van in water oplosd zou het misschien wel werken
zo lekker verhaal weerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef Maastrix het volgende:
neej bij mensen heeft het een pijn verdovende en spier verslappende werkingik moest het slikken toen ik me vingerkootjes gebroken had en nog een week thuis ermee moest zitten omdat ze em zonder verdoving recht probeerde te zetten wat dus niet lukte
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:52 schreef Maastrix het volgende:
maar ik ga naar huis!!! ik vind het mooi geweest. tot morgen mensen
tot morgen man!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:52 schreef Maastrix het volgende:
maar ik ga naar huis!!! ik vind het mooi geweest. tot morgen mensen
hey dat ik thuis ben , wil niet automatisch zeggen dat ik niets van de bar wilquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
heb ik eindelijk eens tijd voor de mensen in de bar, is iedereen al naar huis toe
Whiskey dan maar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat ik thuis ben , wil niet automatisch zeggen dat ik niets van de bar wil
alleen liever geen koffie op dit moment:)
* Dr.Droxz schenkt voor Tomfan een Wieckse Rosé in...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:25 schreef Tomfan het volgende:
Een Wieckse Rosé ...
Daar heb ik nou zin in ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |