En daarom kan je niet constateren dat het positiespel opvallend slecht loopt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:51 schreef BonJovi het volgende:
Boeiuh Real Madrid wint heus wel
Al scoort ie met z'n pikkie, als ie maar het netje ingaat.quote:
Jij schrijft vast ook Marradonnaquote:
Het wordt 2-4quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:55 schreef Rikketik het volgende:
Verdomme. Denk ik: ach, het is de beginfase, er gaat toch niets gebeuren. Ik kan wel even wat te drinken pakken.
Nee hoor, er wordt weer gescoord in de twee minuten die ik weg ben.Zul je nog zien ook deze score gehandhaafd blijft..
Het is van beide kanten, kluts voetbal hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En daarom kan je niet constateren dat het positiespel opvallend slecht loopt?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:56 schreef WeebI het volgende:
Ik denk nog steeds dat het geen walkover wordt op deze "elf nobodies" ().
Johan Derksen denkt nog steeds dat AZ landskampioen wordtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:56 schreef WeebI het volgende:
Ik denk nog steeds dat het geen walkover wordt op deze "elf nobodies" ().
jaquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
En meteen valt me op wat me bij de vorige wedstrijd van Real in CL ookal opviel: ze paassen enorm veel in de voeten van de tegenstander, soms echt mijlenver van een medespeler vandaan. Vooral sneijder vreemd genoeg.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:51 schreef BonJovi het volgende:
Boeiuh Real Madrid wint heus wel
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En daarom kan je niet constateren dat het positiespel opvallend slecht loopt?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is van beide kanten, kluts voetbal hoor
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:58 schreef BonJovi het volgende:
WTf alles mislukt gewoon bij Madrid op de goal na
Is hij ook niet van Barca naar Madrid gegaan en toen met Leo successen heeft behaald?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Schuster trtouwens als voetballer. Maakte op zijn 21ste de moffen europees kampioen. En bedankte daarna voor die manschaft. Een Duitser naar mijn hart. Briljante speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |