Is Gert het spellen verleerd dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef CarOnline het volgende:
met de hartelijke complimenten van Gert![]()
Ik had net een paar regels 5 min-cos in elkaar geflanst maar jij was me voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef CarOnline het volgende:
met de hartelijke complimenten van Gert![]()
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.quote:
Oh sorry, ik was nog op pagina 3 van de vorige dus ik moet nog even bijlezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had net een paar regels 5 min-cos in elkaar geflanst maar jij was me voor.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.
Zo, de spelling is weer in orde, nu weer on topic liefje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
helemaal!
Arme stakker![]()
Maar wel mijn stakker![]()
![]()
![]()
![]()
Ja da's mooi, en ondertussen zie ik ze vliegen want er moest ook nog iemand DOOTquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
helemaal!
Arme stakker![]()
Maar wel mijn stakker![]()
![]()
![]()
![]()
Gert heeft het even aangepast, want echt netjes was het nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's mooi, en ondertussen zie ik ze vliegen want er moest ook nog iemand DOOT![]()
Op z'n sjiek met DTquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, de spelling is weer in orde, nu weer on topic liefje.![]()
Geef niks hoor, gebeurd wel vaker dat iemand verkeerd speld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert heeft het even aangepast, want echt netjes was het niet![]()
Maar t komt uit een goet hardt.
Geen gezicht in tweevoutquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
We zijn er nog stil van... Zullen we het gewoon weer eens over de brede schouders van Nadia hebben? Geen gezicht toch!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.
En die foto heb je niét verbreed? Allemachtig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen gezicht in tweevout
[afbeelding]
Zo in de breette zie je het nog beter vindt ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen gezicht in tweevout
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |