dat komt hopelijk nog wel, ik hoop ook op een dbz tbh, altijd al een vegeta als persoon willen zien toen ik klein wasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen vegeta, geen trunks, geen super saiyen special effects
Er zullen geen fans meer zijn om het te bekijken als ze het zo blijven uitstellen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is uitgesteld dames en heren ..
2009 april
nahquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:13 schreef rakotto het volgende:
Volgens IMDB is het nog steeds 2008.
nah. de hype gaat nog steeds door met de DB(Z) games en andere merchandise.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:48 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Er zullen geen fans meer zijn om het te bekijken als ze het zo blijven uitstellen.
idd, hoe kut het ook zal worden, ik zal iig proberen er iets van te zien .. ckerquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nah. de hype gaat nog steeds door met de DB(Z) games en andere merchandise.
Misschien is het wel een re-imagine ipv een vertolking en krijgen we toch een goud harige spierbundel te zien die vliegt en goofy doet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Same here, zit al jaren uit te kijken naar film met real life mensen, had wel gehoopt dat dit verder in de toekomst zou liggen en dat Goku iig Super Saiyan zou kunnen worden
Het zou geen db zijn zonder het lang opladenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:46 schreef Seneca het volgende:
Lijkt me helemaal niksDan zit je straks 2 uur naar een film te kijken, zijn ze NOG aan het opladen
Ik voel er niets voor om te wachten tot deel 2 voor het daadwerkelijke gevechtquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het zou geen db zijn zonder het lang opladen
Ja en en dat hun reader dan ontploffen 'n shitquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik voel er niets voor om te wachten tot deel 2 voor het daadwerkelijke gevecht
Wat wel vet zou zijn is Vegeta die 'IT'S OVER NINE THOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND' schreeuwt in de film
Ik hoop het ja. Zou anders vrij kut zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
CGI lijkt me, hé
Hoe wil je het anders doen dan ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Zou anders vrij kut zijn.
Beste die ik tot nu toe gezien hebquote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen dan ?
een redelijke dragonball z kamehameha
http://www.youtube.com/watch?v=Sh4czmTA7sY&feature=related
papier-maché ftw...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |