Pff, capaciteit is nog maar 37%. Hij raakt oud, geen zin meer om er veel geld aan te besteden.. Damn!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Accu's zijn grafduur.
Ik vind het op een apparaat van X100 euro nog wel meevallen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Accu's zijn grafduur.
Ik heb er nog een liggen die 'eigenlijk' al lang terug gestuurd had moeten worden, bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, capaciteit is nog maar 37%. Hij raakt oud, geen zin meer om er veel geld aan te besteden.. Damn!
Waarom moest je die terugsturen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb er nog een liggen die 'eigenlijk' al lang terug gestuurd had moeten worden, bedenk ik me nu
Je kon een jaar of zo geleden (toen mijn accu net minder begon te worden) via een battery replace program nieuwe accus aanvragen. Er was iets met Sony accus die een heel kleine kans hadden om in brand te vliegen, en toen hebben Dell, Apple, en nog wat andere merken die Sony accus gebruikten een terugroepactie gehouden. Je kreeg dan een nieuwe accu en een doos om de oude terug te krijgen, maar door 'logistieke problemen' kwam ik daar niet toe en daarna ben ik het vergetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom moest je die terugsturen dan?
Al is hij volgens de tekst eronder nu in Keulen, wat me minder dichtbij lijkt dan Eindhovenquote:Status: In Transit - On Time
Scheduled Delivery: 03/10/2007
Kan altijd nog wel een keer van pas komen. Verkoop je hem toevallig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kon een jaar of zo geleden (toen mijn accu net minder begon te worden) via een battery replace program nieuwe accus aanvragen. Er was iets met Sony accus die een heel kleine kans hadden om in brand te vliegen, en toen hebben Dell, Apple, en nog wat andere merken die Sony accus gebruikten een terugroepactie gehouden. Je kreeg dan een nieuwe accu en een doos om de oude terug te krijgen, maar door 'logistieke problemen' kwam ik daar niet toe en daarna ben ik het vergeten
Het is er een voor een 12" PowerBook, die dus mogelijk kan ontploffen. Weet je zeker dat je hem wilt hebben?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan altijd nog wel een keer van pas komen. Verkoop je hem toevallig?
Hoeveel zou een PB 15" 1.67Ghz PPC G4 2GB nog opbrengen?
12" past niet eens zeker? Nee, misschien niet zo verstandig ook met het oog op doorverkoop. Ik wil toch kijken voor een MacBook Pro, hij heeft het steeds zwaarder en is bijna 2 jaar oud.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is er een voor een 12" PowerBook, die dus mogelijk kan ontploffen. Weet je zeker dat je hem wilt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |