Kijk maar eens wat er van geworden is...quote:Jongen: "La la la, oooh het wordt me te veel..." Jerney: "Ja, ons ook..."
OMG. Hij lijkt wel op die Chris nog wat uit dat Britney-jankfilmpjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat er van geworden is...![]()
Whehehehe...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat er van geworden is...![]()
Ik denk dat we na een half seizoen Idols 4 een "Leave Wendy Alone" bericht kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
OMG. Hij lijkt wel op die Chris nog wat uit dat Britney-jankfilmpje.
Was het niet zoiets dat het ramadan was of iets dergelijks? Hij had het in ieder geval ook daarover dacht ik. En ja, ze is inderdaad nog met een ander getrouwd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:58 schreef Xennia het volgende:
Hoe zat dat nou met die Turkse vriendin van Vincent. Ik kon hem niet helemaal verstaan, maar het was iets met getrouwd. Ze kon er niet bij zijn vanwege haar geloof
Jawel, maar in dat licht leek het me logischer dat ze er niet bij was omdat haar man er niet achter mag komen (en de Turkse gemeenschap)quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:01 schreef YPrue het volgende:
[..]
Was het niet zoiets dat het ramadan was of iets dergelijks? Hij had het in ieder geval ook daarover dacht ik. En ja, ze is inderdaad nog met een ander getrouwd.![]()
De quotes over haar waren echt het grappigstquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:41 schreef sbientje het volgende:
Martijn tegen Koekie:
Koekie, ik sta al een kwartier te wachten tot je eindelijk uit de trommel komt!(koekie was op het toilet haar makeup aan het bijwerken)
Kloptquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Komt er ook nog zo'n quotetopic van de users zelf? Die zijn vaak nog leuker.
Die worden pas leuk bij de liveshowsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
FOK!quotes, verzamel ze hierquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze was al getrouwdquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:58 schreef Xennia het volgende:
Hoe zat dat nou met die Turkse vriendin van Vincent. Ik kon hem niet helemaal verstaan, maar het was iets met getrouwd. Ze kon er niet bij zijn vanwege haar geloof
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef sbientje het volgende:
jury tegen guido: heb je iets speciaals met cuba?
guido: ja, mijn broer woont op aruba!
Ja toen rolde ik echt van de bank van het lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef sbientje het volgende:
GE-NI-AAL leek verdorie wel een Monthy Python grap, echt je kon me oprapen toenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef sbientje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Anuschka zeurt over droge keel. Martijn als voice-over: Anuschka moet even slikken. En dat is lastig met een droge keel.
Te droog.
Die was echt hilarischquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:40 schreef Together het volgende:
Gordon na Gracia's verschrikkelijke auditie: "Wil je misschien een stukje adamsappeltaart?"
Het vindt zichzelf een mooie vrouwquote:Op zondag 18 november 2007 15:26 schreef Together het volgende:
Gracia over Gordon:
"Volgens mij is hij jaloers dat ik wel gedaan heb wat ik wou doen en hij niet destijds. En nu is ie er te oud voor. Ja, daar heeft ie een beetje de pest in. Hij zou nooit een mooie vrouw worden ook, dus aan de ene kant is het wel goed dat ie het niet gedaan heeft."
Ik moest zo lachen toen ze nog snel even "trut" zei toen ze de auditieruimte uitgingquote:Op zondag 18 november 2007 15:26 schreef Together het volgende:
Gracia over Gordon:
"Volgens mij is hij jaloers dat ik wel gedaan heb wat ik wou doen en hij niet destijds. En nu is ie er te oud voor. Ja, daar heeft ie een beetje de pest in. Hij zou nooit een mooie vrouw worden ook, dus aan de ene kant is het wel goed dat ie het niet gedaan heeft."
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:53 schreef ElZwino het volgende:
jury tegen die nicht die nagelstyliste werd: zijn daar opleidingen voor???
Michel, weet zn naam weer:p, : jaaa oooooh ontzettend veel!
bladiebladiebla..Jerney: 2 daags...
Michel: nee nee neeeeej, ik doe de allroundcursus, en die duurt 10 dagen!
*bwhafwaghwagrmahhwah..*
John: voor elke vinger 1 dagveeg me op echt
dat was johnquote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef Re het volgende:
even opletten hoe en wie het precies zei maar ik vond de volgende wel grappig nav Sandy d'r Anouk performance
je timing was echt perfect vooral op het eind met die lipsync triool beat...
Ik had 'm gekopieerd uit het Wendy-topicquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:26 schreef BVO het volgende:
Sven, je typt hem wel heel erg suf en "niet recht aan de geweldige situatie"-doenend uit, hoor.
Maar ze zei eigenlijk 'Kunnen ze samen zingen'.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef --Globe-- het volgende:
Jerney in reactie op het Tiffany-Ollie verhaal.
'Kunnen we gewoon beginnen?'
Jerney
Ben ik de enige die dat niet gelooft?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar ze zei eigenlijk 'Kunnen ze samen zingen'.
quote:Ik ben gewoon fokking lekker los gegaan.
Gordon vervolgens tegen Jerney: ik ben blij dat jij je make-up ook hebt gedaan, Jerneyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
John Eqbank over Nikki
"Zo zie ik dat je met de juiste make-up eigenlijk een hele mooie vrouw bent|
corrigeer me als de quote niet klopt
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:09 schreef Cee het volgende:
Jerney bewoog vandaag. Dat vind ik een vermelding in dit topic waard.
Geen idee, die heb ik nog nooit op een leuke opmerking kunnen betrappenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:34 schreef Hockeylotje het volgende:
Wendy had vandaag ook nog een hele leuke opmerking, volgens mij in de backstageshow, ben 'm even kwijt! Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |