Ik bedoel meer van; hoe ziet het eruit?quote:
oh, ik dacht alquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van; hoe ziet het eruit?
geen flauw idee, ik kan me niet herrinneren wanneer in voor het laatst bij mcdonalds geweest benquote:In n klein bakje? Dat idee wil er bij mij ff niet in geloof ik! Maar ja!
Weet je ook hoe duur het is? Die patat icm met de sour cream?
Los verkrijgbaar of alleen icm menu?
Bij ons is de saus 35 centquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef Houtspeer het volgende:
Een klein papieren zakje potatoes kost 1.60 en een bakje potatoes 1.80 geloof ik.
Saus kost 40 cent. En een klein zakje noemen ze medium en een medium bakje noemen ze groot.
Wat dus fout is, in een happy meal zit evenveel potatoes als een medium menu.
Ik snap precies wat je bedoel. Paar maanden terug was ik bij de Mc, en ik had zin in friet. Wilde eerst medium bestellen, maar ach, groot was niet heel veel duurder, dus nam ik een friet groot. Komen ze vervolgens aanzetten met zo'n medium bakje. Ik dacht nog dat ze mij medium hadden gegeven in plaats van groot, maar nee dus. Vroeger waren de bakjes veel groter dan nu. Ronduit schandalig! Dan had ik nog liever dat ze gewoon de prijs omhoog deden, ipv daarnaast ook nog het inhoud verminderen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef Houtspeer het volgende:
Een klein papieren zakje potatoes kost 1.60 en een bakje potatoes 1.80 geloof ik.
Saus kost 40 cent. En een klein zakje noemen ze medium en een medium bakje noemen ze groot.
Wat dus fout is, in een happy meal zit evenveel potatoes als een medium menu.
Ja ik bedoel dus dat een grote potatoes in een bakje van medium friet gaat en een medium potatoes in een zakje van kleine friet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoel. Paar maanden terug was ik bij de Mc, en ik had zin in friet. Wilde eerst medium bestellen, maar ach, groot was niet heel veel duurder, dus nam ik een friet groot. Komen ze vervolgens aanzetten met zo'n medium bakje. Ik dacht nog dat ze mij medium hadden gegeven in plaats van groot, maar nee dus. Vroeger waren de bakjes veel groter dan nu. Ronduit schandalig! Dan had ik nog liever dat ze gewoon de prijs omhoog deden, ipv daarnaast ook nog het inhoud verminderen.
Ow, nog minder dus, wat een afzettersquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus dat een grote potatoes in een bakje van medium friet gaat en een medium potatoes in een zakje van kleine friet.
die kan je niet etenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Battlefan het volgende:
Geen speciale burgers, wel kerstballenEn een piek
Je kunt het proberenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:16 schreef Schnabbeltje het volgende:
McRudolph - een heerlijke burger met hertenvlees![]()
die twisted dingen van de BK zijn echt gruwelijk viesquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef Schnabbeltje het volgende:
Van de week nog zo'n Potatoes Deluxe gehaald, is dus duurder dan frietjes en inderdaad ook nog eens in een kleinere bakje. Vond het wel lekker, maar niet zo heel bijzonder. Dan vind ik die twisted dingen van de BK beter te pruimen.
Normaal tot 00:30, maar vrijdag en zaterdag tot een uur of 2:00.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Houtspeer het volgende:
Tot hoe laat is de BK op het station open?
Nieuwegein.. De file begon gewoon bij het begin van de Mcdrive, en t ging allemaal zo traag.. En dan zit er ook nog zon klotejosti voor je die de gehele tijd zn rem ingedrukt houdt (vrouwen achter het stuurquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef Houtspeer het volgende:
Je moest 45 minuten wachten? naar welke mac in Utrecht ben je geweest?
Die zijn gewoon zielig, willen ze jou de schuld geven terwijl jij gewoon hard werkt.quote:Op zondag 2 december 2007 01:56 schreef Studiotje het volgende:
*haat klagende klanten dat het lang duurt omdat het druk is*
Als jullie zo hard werken, dan was mijn bestelling al lang klaar geweestquote:Op zondag 2 december 2007 15:59 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Die zijn gewoon zielig, willen ze jou de schuld geven terwijl jij gewoon hard werkt.
Gewoon bij het weggaan vragen om een tas, meestal moeten ze het zelf al pakken of vragen ze er om.. "Tasje d'r bij?"quote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef mecano het volgende:
En is de McD aan het bezuinigen of zo? Want toen ik daar voor het eerst sinds tijden langs ging om wat eten te kopen om mee te nemen vroeg ik om een tas. Die persoon had alles in zo'n zak gestopt, en het was propvol dat het niet meer dicht kon. Maar nee hoor die idiote medewerkster gaf me geen tas. Het was toen nogal druk dus ik had maar zo gelaten, maar ik denk dat ik voortaan maar niet naar de McD ga of in ieder geval die vestiging aan de Nieuwendijk in A'dam. Ik verwacht al geen geweldige service van hun, maar dit is erg belachelijk.
mwah, ik woon dichtbij de oprit van de rijksweg, het is best goed te doenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:54 schreef Schnabbeltje het volgende:
Als je midden in Utrecht woon, is het niet echt ideaal om helemaal naar Nieuwegein te gaan. Maar als je toch met de OV naar Utrecht gaat, dan is de BK best ideaal. Hoef je thuis geen eten meer te maken. Maar af en toe is een BKDrive wel handiger geweest.
Zal wel iemand geweest zijn die er nog niet zo lang werkte. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze een papieren zak propvol gooiden. Werden dan gewoon 2 zakken + een draagtas.quote:Op maandag 3 december 2007 15:43 schreef mecano het volgende:
Ik had gevraagd toen ze klaar was met inpakken, maar die persoon zei nee.
Aan de onderkant van de zak staat als het goed is hoeveel erin mag volgens de McD regels. Vraag je die persoon de volgende keer om het goed in te pakkenquote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef mecano het volgende:
En is de McD aan het bezuinigen of zo? Want toen ik daar voor het eerst sinds tijden langs ging om wat eten te kopen om mee te nemen vroeg ik om een tas. Die persoon had alles in zo'n zak gestopt, en het was propvol dat het niet meer dicht kon. Maar nee hoor die idiote medewerkster gaf me geen tas. Het was toen nogal druk dus ik had maar zo gelaten, maar ik denk dat ik voortaan maar niet naar de McD ga of in ieder geval die vestiging aan de Nieuwendijk in A'dam. Ik verwacht al geen geweldige service van hun, maar dit is erg belachelijk.
beh, doe mij dan maar gewoon zoetzure..quote:Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef oCe het volgende:
...ze hebben in Deventer eindelijk weer mosterdsaus voor bij de nuggets!
ik weet het ook niet, ofzow.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
beh, doe mij dan maar gewoon zoetzure..
Ik zocht trouwens voor thuis in de supermarkt iets wat lijkt op die zoetzure saus.. Maar dat is er niet ofzowBij de AH kan je uit 6000 verschillende merken frietsaus en ketchup kiezen, maar alles daarbuiten verkopen ze niet ofzow?
Hamburger en bitterballen zeker. De rest weet ik ff niet meer. Kroket gaat er tenminste uit. De Chilli Chicken komt nu nog niet terug.quote:
Dat is goor. Slappe burger met een flauwe smaak.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef arj1o1 het volgende:
Chili Chickens... dat zou geweldig zijn!
Ik stem McBaconquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hamburger en bitterballen zeker. De rest weet ik ff niet meer. Kroket gaat er tenminste uit. De Chilli Chicken komt nu nog niet terug.
En de McBacon dus?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:43 schreef Remzz het volgende:
Sundea ook nog en volgensmij fish(weer) en iets gezonds(fruit bag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |