Eric en Irma weet ik ook niet, maar reken het wel goed hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef BVO het volgende:
Wayne en Marieke.
Dewi en Jamai.
Eric en Irma (een beetje, toch).
Oké, jij wintquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef BVO het volgende:
Ja, Sven, das wel heel erg mierenneuken hoor. Dan kan ik ook zeggen dat ik niet naar de titel vroeg, maar naar wat hij zong. Nouja, dat zong 'ie ook.
quote:Svensational +1
Die joogdepoog ging wel door naar het theater. Hij was nogal arrogant, volgens mij was hij ervan overtuigd dat hij beter kon zingen dan Jamie Cullum.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die joogdepoog was toch zo'n Jamie Cullum-achtige zanger? Maar die BVO bedoelt was meer zo'n sjonnie, of zit ik verkeerd?
Zoals ik al zei, ik heb ooit een tommyknocker-award in SHO gewonnen voor grootste IDO-fanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat je dat nog weet Sven, je hebt je modschap goed voorbereid.
David: My Girlquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef BVO het volgende:
Ik zie hem nog zo voor me. ()
Raffaëla (IDO 3) en David (IDO 1) zongen beiden ergens tijdens Idols een nummer waarvan het haast lijkt alsof ze het voor elkaar zongen.... welke nummers?
Neequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Drie keer.
BVO +1quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:31 schreef Together het volgende:
4 Non Blondes, Stevie Wonder, Detroit Spinners, Linda Ronstadt.
Welke overeenkomst hebben deze artiesten?
Idols.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:31 schreef Together het volgende:
4 Non Blondes, Stevie Wonder, Detroit Spinners, Linda Ronstadt.
Welke overeenkomst hebben deze artiesten?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze zijn gezongen tijdens een eerste liveshow?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:35 schreef Together het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik bedoel iets meer specifieks.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meerdere ex-Idols hebben een titelsong voor een film gemaakt. Wie en voor welke film?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
mijn vorige antwoord + gezongen door de afvallers van die uitzending.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:47 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zosja - Phileine zegt sorry
Maud - Floris
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:47 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zosja - Phileine zegt sorry
Maud - Floris
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:42 schreef Woelli het volgende:
Ellen deelde in 1 show samen met iemand de eerste plaats.
Met wie was dat en hoeveel procent hadden zij per persoon?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:33 schreef Together het volgende:
Ze zou liever Française zijn, omdat ze het Frans zo mooi vindt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:51 schreef Together het volgende:
Wie kwam te laat binnen op de eerste dag van de theaterronde?
Andiyan +1quote:
Minna +1quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:26 schreef Minna het volgende:
Het was Marlies en in Bosnië, weet ik best wel zeker eigenlijk..
Nee geen duet, echt een duo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wacht, finalisten.
Het gaat niet om het duet tussen Dewi en Jamai, neem ik aan?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef Woelli het volgende:
weet niemand het antwoord?
Had ik gehoopt... dus misschien een hint?quote:Aaron en Angelique? Hebben samen een single opgenomen maar is niet echt als duo verder gegaan. Anders zou ik het echt niet weten....
quote:I-Jay en Harm treden in de maanden na Idols ook een aantal keer op in het land. Eerst apart, maar tegenwoordig ook samen. Ze zien zichzelf als een soulduo en zijn bezig om een repertoire te vormen.
En niet van Idols, ftr.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Roef en Marian dus ook niet want het zijn geen finalisten... pff moelijk zeg...
Zuignap.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef sbientje het volgende:
oh men, moet ik ook nog een vraag bedenken ook![]()
hoe kwam floortje ter wereld?
Tja, een Hint .... Ze heet inderdaad Thea, en haar achternaam weet ik alleen omdat ze vroeger zo onvoorzichtig is geweest haar volledige NAW gegevens bij SIDN neer te zetten. En verder ben ik de naam ook wel eens tegengekomen in een persbericht op een Marokkaanse site (die ik nu niet meer kan vinden). Maar misschien deze vraag maar gewoon laten zitten en BVO een half puntje geven?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou het ook niet weten... Kan je geen Hint geven over de Hindvraag
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:13 schreef Together het volgende:
Als BVO dit niet weet, weet niemand het... Laten we dus maar verdergaan met de volgende vraag.
hahah als je de vraag stelt moet je wel zelf het antwoord wetenquote:
OK. De meisjesnaam van Hind's moeder is Thea Boef.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:53 schreef Dark1 het volgende:
Nou kom op geef het antwoord, dan kunnen we verder!
Door zijn enige hit te schrijven?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:05 schreef BVO het volgende:
Op welke manier heeft John Ewbank behoorlijk bijgedragen aan Gordons carriere?
Nee, niet goed.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:49 schreef m-materazzi het volgende:
In de auditieronde deed ze Kelly Clarkson, maar ik weet niet of je dat bedoelt..
Dan is het alsnog Anita Baker... (zegt nichtje)quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:41 schreef Together het volgende:
De eerste keer op tv was in elk geval niet bij Idols, maar veel eerder, bij de Soundmixshow.
Met een beetje hulp van Together, inderdaad. Angelique deed Anita Baker in de Henny Huisman Soundmixshow in 1989.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is het alsnog Anita Baker... (zegt nichtje)
White Villa Records (zit ze inmiddels niet meer bij denk ik, want haar nieuwe album is in eigen beheer).quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
Bij welke maatschappij tekende Marlies een contract in begin 2005?
waarom ben ik nou altijd te laat in een topicquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Guus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |