Allemaal waar, en bovendien is het een mooie foto.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:16 schreef Kamermans het volgende:
ja hij is overbelicht, ja hij bevat ruis, en ja er zitten water druppels op de lens
rare vertekeningen? die arme vrouw kan er ook niets aan doen dat ze lelijk kijktquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Die laatste vind ik een heel stuk minder Chanty, zitten rare vertekeningen in dr gezicht. Ik vind #2 het leukste, omdat de blik zo contrasteert met de tekst. Maar eerlijk gezegd vind ik het niet echt een vakantiefoto.
Hij is, hij is....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:16 schreef Kamermans het volgende:
'k heb maar even wat ingezonden
[ afbeelding ]
ja hij is overbelicht, ja hij bevat ruis, en ja er zitten water druppels op de lens
Lijkt idd of de plaat is gecomprimeerd is ofzo. Komt pixelig over en dat creert ook de rare vlekken. Niet alleen in haar gezicht, maar over de hele plaat..quote:
Mja dat probleem ligt niet aan comprimeren, sharpenen of wat dan ook, dat ligt heel eenvoudig bij mijn cameraquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef pauld het volgende:
[..]
Lijkt idd of de plaat is gecomprimeerd is ofzo. Komt pixelig over en dat creert ook de rare vlekken. Niet alleen in haar gezicht, maar over de hele plaat..
Volgens mij ligt dit niet aan je camera. Kijk maar naar het bordje van de 30ct. Die was daarvoor wel goed scherp.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja dat probleem ligt niet aan comprimeren, sharpenen of wat dan ook, dat ligt heel eenvoudig bij mijn camera
Ben helaas niet gezegend met een spiegelreflex
je laat je camera overboord vallen, sprint er achteraan, komt dan op een idee voor een leuke foto, zwemt vervolgens samen met de camera als een gek voor de boot uit, als je vervolgens uitgeput bent draai je je om, dan hoop je dat je beetje recht voor de boot bent uitgezwommen, als dat het geval is begin je fotos te schieten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hij is, hij is....
Wauw, hoe krig je zo'n camerastandpunt voor elkaar bij een zeilboot?
Omdat ik daar dichter bij het onderwerp was ja. Dingen die verder weg zijn, worden vaak korrelig, zeker als ze in de schaduw liggen. Die ene is een crop van een plaat die van wat meer afstand is genomen, die anderen zijn verder ingezoomd en hoefde ik niet te croppenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:08 schreef pauld het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dit niet aan je camera. Kijk maar naar het bordje van de 30ct. Die was daarvoor wel goed scherp.
Anyways, het beeld is nog steeds interessant.
Ik vind ze allebei vervelend overbelicht op haar schort.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:12 schreef Chanty het volgende:
Vakantie,... wat was dat ook alweer?
Nou ja, wel een weekendje Ardennen gehad deze maand, dus ga daar maar een van kiezen. Het vakantiegevoel straalt er wel niet vanaf, toch ben je blij dat ze er zijn![]()
Wc-juffrouwtjes, maar ik twijfel dus tussen deze twee:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Oeh, mooie foto!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:16 schreef Kamermans het volgende:
'k heb maar even wat ingezonden
[ afbeelding ]
Ik ben voor numero uno. Het gaat meer om de bootjes dan de lucht voor mijn gevoel om het vakantiegevoel te hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook 2 foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is rond de horizon nog een tikkie te licht in het midden, ms kan je dat er in de nabwerking nog uit krijgen. Verder een hele prettige vakantiefoto imo.quote:
Die eerstequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook 2 foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zonder twijfel #2.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:52 schreef k_man het volgende:
Ik doe ook weer eens mee, denk ik. Het zal één van deze foto's worden: [Showcase] India
Ik ben er alleen nog niet uit welke...?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:52 schreef k_man het volgende:
Ik doe ook weer eens mee, denk ik. Het zal één van deze foto's worden: [Showcase] India
Da's wel erg fout; 2 foto's uit india van een moslim monumentquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:52 schreef k_man het volgende:
Bijna 15% van de bevolking is moslim daarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's wel erg fout; 2 foto's uit india van een moslim monument
en dan wel tussenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb al ingestuurd, maar zit nog steeds te twijfelen..
ja daarom, waar blijven die hindoe tempels?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:29 schreef roooosje het volgende:
[..]
Bijna 15% van de bevolking is moslim daar![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja daarom, waar blijven die hindoe tempels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |