Ik vind je dapper.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het succes van het topic van gister is niet compleet zonder een opvolger.
Binnen een paar minuten is 't weer zover.
Kijk allen mee.
De butler..... Mitch heet hij geloof ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie was die "gast" die kwam aanlopen?
Je mist niets.....quote:
Ik ook nietquote:
Ik moet dus gewoon beter opletten en minder postenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef smammela het volgende:
werkt die er niet meer dan? volgens mij zag ik d'r net nog lopen![]()
Jawel maar ik geloof dat de miljonairs dachten dat hij DE gast zou zijn. Hij wordt onderworpen aan een heus onderzoek: z'n hele tas wordt geloof ik overhoop gehaald ter controle.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef smammela het volgende:
werkt die er niet meer dan? volgens mij zag ik d'r net nog lopen![]()
Die kan belangeloos stokenquote:
Het niveau wat opvijzelen.quote:
Dimitri dus..... maakt het uit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De butler..... Mitch heet hij geloof ik?
Straks ook al kutwijfquote:
Hij is ook gebrainwashedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Was Huub eerst Brian altijd aan het verwijten dat hij Nena uitschold voor hoer ed. ....... zo ga je niet met vrouwen om was zijn statement....NU doet hij het zelf
En ik dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tong, toch nog hoog bezoek in dit daverende topic!
Jouw posthistorie gaat tot 12 pagina's, die van Tong tot 336.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |