quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee, ik heb besloten om voorlopig maar een vraag per week te proberen te antwoorden...
Met de 1000 topics ben ik erg veel tijd kwijt geraakt, dus nu even tijd voor iets anders... bovendien had ik even helemaal geen inspiratie voor nieuwe vragen. Alhoewel ik er nu wel een paar heb....
Dat maakt ze compleetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
tsjernenko
gorbatsjov
andropov
poetin
Uiteraardquote:
We zullen het nooit zeker wetenquote:Hoewel zijn naam suggereert dat da Vinci in Vinci werd geboren is dit uiterst twijfelachtig. Zijn "geboortehuis" -een hedendaagse toeristische attractie- staat in Anchiano, een dorp nabij Vinci op het grondgebied van Florence. Zowel zijn vader als een aantal voorvaderen waren notaio, notaris. Daardoor is zijn geboortedatum en naam overgeleverd. "Leonardo di ser Piero da Vinci" (Leonardo, zoon van heer Piero uit Vinci) schreef zijn grootvader in het familieboek.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Punt gescoord en er weer vandoor
Doei!
![]()
't is wel een byzondere naam natuurlijk ..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef krapula het volgende:
om toch maar in die regio te blijven:
wat is er zo bijzonder aan san gimignano?
nope, het heeft enigzins iets met architectuur te maken (uiteraard :p)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
't is wel een byzondere naam natuurlijk ..
Iemand heilig verklaard daar ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:36 schreef StallionJack het volgende:
De kerk waar een schilderij van Leonardo Da Vinci hangt...
(Het Avondmaal van Jezus o.i.d? )
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef krapula het volgende:
zal ik een andere vraag maar doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |