quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef Spiderschwein het volgende:
:R
Vind het meer typisch Strol,... dit zeg je over zoveel gamesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is weeeeeeeeeeer zo typisch Halo. Leuke game-ervaring wordt weer vlak voor het einde verpest door een FRUSTEREND KUTLEVEL met deFlood
en KLOTEGEPLAATSTE checkpoints!
![]()
![]()
Zoooooooooooo (even) klaar mee nu.
Sorry Gijs, maar het is nu eenmaal een feit dat een heleboel gameontwikkelaars minder aandacht schenken aan de laatste levels dan aan de eersten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Vind het meer typisch Strol,... dit zeg je over zoveel gamesLaatst was het nog typisch Guerrilla in Killzone!
Geeft niks Gijs, morgen uurtje of 2030 ben ik er weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef Magneet het volgende:
B. geen gamen voor mij. Toen ik thuiskwam heb ik alles wat ik vandaag gegeten had via de ingang retour gestuurd
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die KepWaanbeelden over Manhattan,.......... laatst een docu over gezien. Wat een kutgebied/kutvolk,... elite van de eliten,.... toestemming vragen om ergens in een bepaalde buurt te mogen eten/wonen,...
Serieus,.................
Als je ergens op vakantie bent is het altijd tof.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:52 schreef kepler het volgende:
Ik ben er lang genoeg geweest om te weten dat het er erg tof is
Hoe lang ben jij er geweest?
We spelen toch nog wel samen level 7 en 8 ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
Moet nog 1 level en dan is de sp uit op legendary.
Dan de skulls nog vinden en punten scoren, maar dat kan wel op normal.
Level 8 is wel de minste tot nu toe, denk dat Strol het daar ook over had.
Ben er vanavond niet he.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
We spelen toch nog wel samen level 7 en 8 ?
Ik red dat denk ik niet alleen op legendary die laatste... ik ga het wel proberen vanavondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben er vanavond niet he.
Dus kan jij weer 2 levels vooruit.
Anders spelen we ze wel samen altijd cool co op.
Lijkt wel een ejaculatiefestijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef kepler het volgende:
ow ja, dit doen we met onze vrije tijd in Delft:
http://www.ad.nl/denhaag/delft/article1706226.ece
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef kepler het volgende:
ow ja, dit doen we met onze vrije tijd in Delft:
http://www.ad.nl/denhaag/delft/article1706226.ece
Met Jort gaat het goed. Over 2 weken wordt hij alweer 2 jaartjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
Hoest met Jort dan? Ongeveer zo oud Jasmijn toch?
Jasmijn zit duidelijk in de NEE fase nu.. wil je naar bed? Nee. Wil je een koekje? Ja..Nee. Wil je helpen met opruimen? Nee (maar wel doen).
Ze rent nu ook aardig hard op haar Air Max'jes, je moet er achteraan rennen om dr bij te houden! En kent al een hele zwik woordjes, dat is makkelijk ook.. van de week was het 'auw' en wees ze naar dr keeltje.
Kinderenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Met Jort gaat het goed. Over 2 weken wordt hij alweer 2 jaartjes
Het is echt een baasje. Koekie is zijn favoriete woord. Verder klimt klautert hij er vreselijk op los
We krijgen nog steeds een kusje met zijn voorhoofd. Als je het met zijn mond probeert dan bijt hij je
Met Daan op zijn nieuwe school gaat het erg goed. Hij gaat nu nog halve dagen, maar vanaf volgende week gaat hij hele dagen. Op de maandag gaat hij naar de logopedie. en ook dat werpt zijn vruchten af
yup, was erg leuk en plakkerigquote:
Ik ben er niet alleen op vakantie gewerkt, ik heb namelijk ook drie maanden daar gewerkt (alhoewel niet in Manhattanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 06:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je ergens op vakantie bent is het altijd tof.
Als je er woont, en je blauw betaald aan huur of uren moet forenzen naar je kantoor is het opeens een stuk minder.
8 maanden,.................quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben er lang genoeg geweest om te weten dat het er erg tof is
Hoe lang ben jij er geweest?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je het met zijn mond probeert dan bijt hij je
weet je nog die zak chips van gisterenquote:
Ik las vanmorgen ineens Halo 3 ergens,... maar er stond Halfords,............quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
weet je nog die zak chips van gisteren
XXL 300 gram= xbox 360 toch?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Moet jij trouwens Daan niet halen schat??
"zucht"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Moet jij trouwens Daan niet halen schat??
Ik droomde over puppy's die op de flood leken die ik kapot traptequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen ineens Halo 3 ergens,... maar er stond Halfords,............Idem met de chipszak van gisteren,....
,..................... pfff schrok me wild toen ik de laatste reactie zag,... maar nadat ik hem gelezen had was ik weer blijquote:
Ik schiet steeds minder thuis.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik droomde over puppy's die op de flood leken die ik kapot trapteBen soieso vaak aan het schieten in mn dromen de laatste tijd
hallo ik ben iemand van de agenda, weet je nog. Dus het irriteert je toch niet zo heel ergquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,..................... pfff schrok me wild toen ik de laatste reactie zag,... maar nadat ik hem gelezen had was ik weer blijZweetuitbarsting hier,...........
Nou zullen we Halo dan maar weg doen. Als je toch niet genoeg schietquote:
Stampen? Misschien in een pauze ofzo,.... nee er werd alleen gezongen op het plein vanmorgen ivm de kinderboekenweek,....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:58 schreef Quinny het volgende:
Sjo, moest Daan vanmorgen ook gaan stampen op het schoolplein. Daar heeft hij het nu over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |