quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef Spiderschwein het volgende:
:R
Vind het meer typisch Strol,... dit zeg je over zoveel gamesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is weeeeeeeeeeer zo typisch Halo. Leuke game-ervaring wordt weer vlak voor het einde verpest door een FRUSTEREND KUTLEVEL met deFlood
en KLOTEGEPLAATSTE checkpoints!
![]()
![]()
Zoooooooooooo (even) klaar mee nu.
Sorry Gijs, maar het is nu eenmaal een feit dat een heleboel gameontwikkelaars minder aandacht schenken aan de laatste levels dan aan de eersten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Vind het meer typisch Strol,... dit zeg je over zoveel gamesLaatst was het nog typisch Guerrilla in Killzone!
Geeft niks Gijs, morgen uurtje of 2030 ben ik er weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef Magneet het volgende:
B. geen gamen voor mij. Toen ik thuiskwam heb ik alles wat ik vandaag gegeten had via de ingang retour gestuurd
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die KepWaanbeelden over Manhattan,.......... laatst een docu over gezien. Wat een kutgebied/kutvolk,... elite van de eliten,.... toestemming vragen om ergens in een bepaalde buurt te mogen eten/wonen,...
Serieus,.................
Als je ergens op vakantie bent is het altijd tof.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:52 schreef kepler het volgende:
Ik ben er lang genoeg geweest om te weten dat het er erg tof is
Hoe lang ben jij er geweest?
We spelen toch nog wel samen level 7 en 8 ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
Moet nog 1 level en dan is de sp uit op legendary.
Dan de skulls nog vinden en punten scoren, maar dat kan wel op normal.
Level 8 is wel de minste tot nu toe, denk dat Strol het daar ook over had.
Ben er vanavond niet he.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
We spelen toch nog wel samen level 7 en 8 ?
Ik red dat denk ik niet alleen op legendary die laatste... ik ga het wel proberen vanavondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben er vanavond niet he.
Dus kan jij weer 2 levels vooruit.
Anders spelen we ze wel samen altijd cool co op.
Lijkt wel een ejaculatiefestijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef kepler het volgende:
ow ja, dit doen we met onze vrije tijd in Delft:
http://www.ad.nl/denhaag/delft/article1706226.ece
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef kepler het volgende:
ow ja, dit doen we met onze vrije tijd in Delft:
http://www.ad.nl/denhaag/delft/article1706226.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |