abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53646239
De afgelopen maanden heb ik vol verbazing over mezelf geboeid naar DGK zitten kijken, nu ben ik niet een persoon die leedvermaak en oergevoelens op tv stimuleert maar het intrigeert me wel. Alle andere vergelijkbare programma's (Big Brother, Expeditie Robinson, etc...) zijn aan mijn neus voorbij gegaan maar DGK blijkt psychologisch gezien boeiender....

Nu is mijn vraag, waarom kijken jullie naar DGK of juist niet? Wat triggert je om de tv aan te zetten wanneer je thuis bent en naar het betreffende kanaal te zappen voor een momentje "brainless" DGK loeren.
pi_53646360
Ik kijk het zelf nooit, maar wat ik van anderen hoor is het meer een soort 'hopen op die eerste livestream moord' achtig iets.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:45:47 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53647138
Zie ook: Ik vraag het toch maar: wat is er leuk aan deze nare tv?

Alweer vrij oud, dus deze kan wel open blijven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53647146
Ja, het wachten op wat er komen gaat.
pi_53649669
Beetje moeilijk uit te leggen maar vanuit psychologisch oogpunt zijn de live streams overheerlijk kijkvoer
Ik vind het nu nog steeds fascinerend om het zo nu en dan live te volgen maar er mag van mij ook wel weer een einde aan komen (slechte redactie met grote ego's)
Kom maar op met de volgende Big Brother...
pi_53655844
Ik wacht op:
- Brain die Amanda probeert te wurgen
- dat het haar van Amanda uitvalt
- dat Nadia toegeeft dat ze als man geboren is
- dat Dennix toegeeft dat hij homo is
- dat Lieke breder als Carlos is
- dat Huub do kooi wint

zoiets...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: